hahaha net een online test gedaan ... heb 80% kans dat ik nu zwanger ben hihi flauwekul allemaal maar wel leuk om te zien!
SheDevil, even vraagje, zat jij eerst ook niet bij de sept mama's? sorry voor deze vervelende vraag maar dacht je daar nog van te 'kennen'. Ook ik heb die test gedaan, 72 procent kans, haha dat wij dit doen, kan echt niet hoor! We maken onszelf ook wel gek. Ik met mijn niet lekker voelen en moe enzo, geloof er geen bal van. Hoop het wel natuurlijk, dan wil ik me nog wel een maand of wat zo voelen.....
ohhhhhhhh dames... help even ben me zojuist echt kapot geschrokken... ga ik naar het toilet omdat het nogal raar voelde daar beneden/...(even ranzig hoor) zit mijn hele slip vol met witte creme... bah bah bah nou als ik het in een potje zou stoppen had ik gewoon een nieuwe dagcreme... dit heb ik nog nooit gehad... wat is dit en waarom?
geen idee.. heb maandag mijn ei gehad... en het is spierwit en dus niet zo dat ik draden kan trekken maar creme achtig... gatver he
geen idee wat t is dwazie...ik heb ook nog steeds een beetje wit slijm.creme maar heb mijn vruchtbare dagen toch echt wel gehad haha ja die online testen zijn leuk om te doen...zeker als er zon hoog percentage uit komt..maar goed krijg je wel meer zin om een echte test te doen
Heej dames, Ik ben heel stout geweest... ik heb gisteravond getest. Ik had een licht streepje! Ik ga voor de zekerheid morgen ochtend nog eens testen. hopelijk is het dan duidelijker. Ik ben echt zenuwachtig. maar ook echt super benieuwd. Ik heb gister een test van etos gedaan en morgen is het er een van kruidvat. Ik laat het wel weten of ik in het roze mag maar laat me nu nog maar even zo staan. Groetjes
SheDevil, Sjee dat is ook flink kut zeg! (sorry noem het beestje maar bij zn naampje) Ik ben wel een paar keer gebeld door felicitas en de prenatal. Heb ze meteen vriendelijk (nou ja) verzocht om me niet meer te bellen omdat ik niet meer zwanger was.... Maar een kraampakket lijkt me nog erger... anyway ik weet hoe je je voelt meis...
] Foei stoute meid Maar ff serieus, mooi toch? Je moet nog ff een test doen met ochtendurine, misschien is het streepje dan wel wat donkerder. Maar sowieso, een streep is een streep dus alvast een kleine felicitatie. Jippieeeee super voor je! groetjes Nikkie
SheDevil, meid wat balen joh! Dat kan je dan net even niet hebben! Heel veel sterkte toegewenst, meid. Ik hoop zo voor je dat het snel weer raak is! Alle meiden die vandaag ongi geworden zijn: succes gewenst in de volgende ronde! Ik zit hier nog op de wachtbank. Dat is wel het grappige van een NOD aan het einde van de maand hebben. Ik zie steeds meer meiden 'vertrekken', of naar de NOD juni of naar de zwangeren. Het wordt steeds rustiger hier .
Al mijn klachten zijn met de regen vertrokken (niet met de zon want die schijnt ) Ben alleen nog erg moe en nog steeds niet ongesteld. In mijn hoofd staat 1 groot : Ga ik behoren tot de vrouwen waarbij de gewoon helemaal niet meer komen en dus keer op keer naar de gyn. toe moet. zucht.........
balen marleen en danjo dikke knuf! ook 80% ja net als ik spannend dus..gelukkig moet ik vanavond en morgen de hele dag werken dan zit ik er niet zo over te denken...en dan gaan de dagen ook wat sneller en is t zo zondag hahahhaa...maar goed misschien dat ik t uitstel om maandag te testen dan is tenslotte onze marathon he...jaja heb alwel getest maar dat sloeg echt nergens op omdat dat gewoonweg veel te vroeg was...