Nod Mei 2007

Discussion in 'NOD forum' started by Linda, Mar 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Dank je... Gisteren leek het al door te gaan breken en dat was dus ook zo. Inderdaad balen, maar het is niet anders... Ik hoop voor jou dat je deze ronde in t rose mag! (en ook voor alle anderen natuurlijk!)

2. dank je marleen...

t word idd rustiger zo...of allemaal ongi of zwanger...hoop niet dat ik als enige overblijf hiero die met een :(: zit hahaha
    maar dat zal wel mee vallen....
    waar is de passagierslijst eigelijk gebleven? heb ik ook al 4 pagina's ofzo niet gezien hihi iemand die die kan updaten?

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ik heb ook stiekem getest. Gisterochtend. Haha was witter dan wit die test!

4. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    We zijn inderdaad nog maar met een paar over....
    Een update van de passagierslijst lijkt mij ook wel ff fijn, kan ik nog zien wie er allemaal nog moeten deze maand ;)

Ik hier ook nog op de wachtbank en gewoon doorwachten tot zondag of maandag...
    Meer is er toch niet aan te doen.

Voor iedereen een dikke knuffel!

Liefs.

5. haha ja ik had ook op de ochtend van mn 6e dag voor nod getest...zo wit als t maar kan..maar goed kan ook niet anders he hihi

pooh kan dat goed updaten...waar is pooh? hihi kom eens online pooh we hebben je nodig ;)

6. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    Volgens mij sluit ik de rij... NOD op 31 mei (of misschein zelf wel 1 juni). Echt spannend!

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Haha wat een mutsen zijn we ook he?

8. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Hahaha... heerlijk zo he?!?!

9. marywoods: woeii en dan loop ik te klagen dat ik nog lang moet wachten...arme jij hoop niet dat je lang alleen blijft hoor!

funnyme: ja we zijn echt een stelletje dozen bij mekaar...jezelf lekker gek maken enzo...maar er is er geloof ik 1tje zwanger inmiddels..naja morgen nog een keer testen zei ze ;) maar een streep is een streep...werd wel weer tijd na weet ik t hoeveel dagen alleen maar rood op de lijst gezien te hebben.. maar er zijn helaas ook weer wat rode bij gekomen dus die lijst moet echt nodig geupdate worden...ik ga me er niet aan wagen want dan denk ik dat ik alles door mekaar gooi en dat alles oranje word ofzo hihihi

10. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Jij bent inderdaad wel een van de laatsten....
    Of een van de eersten in juni ;) :D

11. Loesie

Loesie Lid

Mar 10, 2007
    97
    0
    0
    haha... heb ook getest.. kon het gewoon niet laten. Geen ochtendurine en 5 dagen voor mn NOD... wat denk je? Wit natuurlijk! hihi
    Was wel raar want normaal, als ik niet zwanger ben, verschijnt er binnen enkele seconde 'niet zwanger'. nu duurde het zeker 1 minuut voordat de test zijn beslissing had genomen..

nouja, zal wel niks betekenen.

In iedergeval nog keelontsteking en ook nog eens een dikke (lees: HEEEle dikke) ronde bult (soort pukkel) op mn voorhoofd. Geen gezicht...

zucht.. het leven is soms zwaar he :) :D

12. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Hahahaha Marieke... Dat idee heb ik dus ook. Ik kan best veel met die comp. maar hier waag ik me ff niet aan :p

13. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Gelukkig geven die testen altijd wel aan dat je moet testen vanaf 1 dag na je gemiste ongi ;)
    Slimme lui.... :p

14. hihi ja toch...zou niet durven ;)
    moet over een half uurtje weg...werken...
    niet teveel kletsen jullie he want dan moet ik vanavond om 23.00u zoooveeel bij lezen hahahhaahaha

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Haha ik ben bang dat als ik het probeer het ook een zooitje word

16. karine

karine Fanatiek lid

May 13, 2007
    3,694
    0
    0
    Niet teveel kletsen? hahaha.. Sinds vanmiddag 12.00 uur waren er alweer 6 pagina's bijgekomen....
    Dus wat denk je als jij om 23.00 uur weer kijkt? hahahaha :p LOL.

Onthou maar wel het nummer waar je was gebleven... doe ik ook altijd..

Werk ze alvast.

Liefs.

17. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    He hier ben ik toch nog even een keertje met gezeur...
    Ik kreeg vanochtend van iemand een reactie over spotting...
    Ik hbe dit nog nooit gehad ( niet in mijn puberteit noch toen ik in 2003 gestopt was met de pil) maar wat houdt het in?Is dat een dag van te voren, 2 dagen?

Het is namelijk zo dat ik vanochtend een maandverbandje om gedaan heb en daardoor leek het dat het doorgezet was, maar nu ik de rest van de dag steeds wil wissel is er voor de rest weinig of niets te zien...
    Ik ken dit helemaal niet...
    Wat hooudt dat spotting in?

18. hahaha doe ik tegenwoordig ook maar ja...lekker toch dat er gekletst word er zijn ook dagen dat er bijna niet word gereageerd hahah
    maar ja nu je maar met zo weinig in spanning over blijft wil t wel...kwebbel kwebbel kwebbel blabla blabla blabla hahaa

19. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    @ marieke1610: Tsja ik blijf dan wel heel zielig alleen he?... Maar misschien wordt mn wachten wel beloond: gevoelige tepels en borsten al een paar dagen, echt veel witverlies en heel soms een steekje in onderbuik... Zou het of maak ik mezelf gek...?

20. dat is per persoon verschillend...de een heeft t wel de ander niet...
    dat is dat je een paar druppels bloed verliest voor je mensturatie...bij de een zet t dan wel door, kan ook na een paar dagen zijn en bij de ander houd t daarmee op....en ben je toch zwanger...dus weer afwachten

en je zeurt niet! dat doen we dan allemaal hihi

Share This Page