tja dat vraag ik mezelf al een week af... ik heb een hele waslijst met klachten ...en sommige gewoon echt zichtbaar dus dat kan ik mezelf niet aanpraten...maar ja t lichaam doet vreemde dingen met je als je zo voor je nod zit dus zekerheid heb je nooit tot je posi test.... spannend dus...zal nog een extra rondje met mn duimen draaien voor je
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei: boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss & Joss81 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull & Marlous 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje & babygirl1988 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel & minnie01 & Jessica83 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 & Gentow 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 & Meisje1988 & lievemama18 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: Missdaisy & Anieteke 25 mei: Diddl & Zico & kitt & lafemme 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie & Nieuwbegin & karine & lievebeestje 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise & Angelique79 & SheDevil & MamaLinda 28 mei: Pebbles & Marieke21 & Maranka & funny me & daam & Lucifer99 & Marleen1979 & Nomusa & Loesie 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 & ktje 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud & Frumpje & ukkie87 & Anv 31 mei: Marywoods & Dani86 & Anette1 194 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 109 ongi.... 17 zwanger.... 15 negatieve test.... 3 twijfel.... 9 onbekend.... Grote Roze testdag 2 (25 mei) 1 Bianca84 Neg 2 Stiertje1985 twijfel 3 Kellox Neg 4 Danjo ongi 5 MamaNorah ongi 6 Juulsrulez Neg 7 Mamma van Jordy 8 Vicky ongi 9 Zico 10 Jannes ongi 11 christie ongi 12 sarah1981 Testmarathon maandag 28 mei (2e pinksterdag) 1 Marieke1610 neg 2 FunnyMe neg 3 SheDevil neg 4 Nieuwbegin ongi 5 karine 6 nomusa 7 daam 8 Loesie neg 9 Marleen1979 ongi 10 Mamalinda 11 Lievebeestje neg @ Danjo en marleen hele dikke knuffel! @ Anette1 je staat er bij! Voor alle wachters heel veel succes!
ZO mn moeder kwam net ff op visite, die heb ik heel snel weer weg gebonjourd. Voel me niet lekker dus geen zin in visite... erg he?
ok, nou dan mag ik op twijfel denk ik, want echt door zetten doet het nog niet... Heel vreemd dit... raar ding dat vrouwen lichaam... Maar het kan dus dat ik vanaf gister tot zaterdag ( wat eigenlijk echt mijn ongi is) ddat spotting ga hebben?
ben helemaal verslaafd aan deze fora, als ik weg ben geweest of even wat in huis heb gedaan, ga ik daarna meteen kijken of er al nieuwe berichten zijn! vind het zo spanned , ook om met de andere dames mee te leven... stel dat ik uitga van mijn NOD op dinsdag net als anders, dan is het nog niet zorgwekkend dat ik nog niet positief heb getest toch? tis een beetje moeilijk want mijn ei was in het weekend van 12/13 mei. ben wel steeds meer misselijk, ken dat HELEMAAL niet, de keren dat ik in mijn leven misselijk ben geweest en moest spugen zijn op 1 hand te tellen denk ik. waar dit nu vandaan komt weet ik niet , maar het word steeds sterker. zit ook snel vol met eten en veel vind ik niet lekker ruiken. zijn er al anderen die ook misselijk zijn? weet je echt kotsmisselijk is het ook niet , het zit achter in mijn keel en geeft kokhalsneigingen. niet vanuit mijn maag wanneer je ziek bent. raar lichaam........
Ik weet het niet. Heb met 5 dagen overtijd een test gedaan en die was negeatief. Ik heb een cyclus van 2 weken of ovulatiebloedingen. Ik weet niet welke bloeding deze keer weg is gebleven. Ik wil het weekend nog eens testen en dan wachten (bij een negatest) tot 4 juni, dan moet ik naar de gyn. voor de rare tussenbloedingen.
het lijkt me heel moeilijk als je overtijd bent en negatief blijft testen... en als de duivels dan ook nog eens weg blijven zou ik zoiets hebben van , nou laat maar komen dan, kunnen we weer verder. als het toch moet en ik ben niet zwanger dan maar zo snel mogelijk.. 8) dan nieuwe ronde nieuwe kansen!
hebjij al getest kellox? heb het waarschijnlijk wel gelezen , maar er zijn er zoveel hier , houd het niet zo goed uit elkaar, sorry
hallo dames...hier een hele lange en drukke dag achter de rug! vanmorgen om half 7 opgestaan. om half 8 de deur uit om met mijn pa zijn auto af te geven bij de garage zodat die gemaakt kon woden mijn pa heeft me op school afgezet. toen school gehad druk met alles regelen en eenmeid tegengekomen van vroeger dus even bijgekletst en msn gegeven. daarna heeft mijn pa me op school afgehaald en op mijn werk afgezet moest om half 3 beginnen. dacht dat ik om half 6 klaar was moest ik een uur overwerken. in de tussentijd heeft mijn pa mijn auto terug gebracht. toen naar huis daar aangekomen moe en uitgeput beetje slechte zin! net naar de winkel geweest en nu zit mijn schoonzusje met 2 vrienden te eten en gaan wij dus zo koken. daarna filmpje kijken van jochem meyer hebben we giste rniet gedaan gister was ncsi erop enz....... en morgen weer om half 9 naar school maar wel om half 10 terug Melig ga dus proberen beetje bij te lezen hoe is het hier met iedereen? XXX