gatver... pindakaas... bleeh! Laat je t ff weten wanneer je uiteindelijk test? Ik heb bedacht dat we het gewoon moeten gaan afdwingen met onze gedachten! Dus niet hopen, maar ' gewoon' zeggen dat het zo is en dan naast ons neer leggen en lekker iets anders gaan doen! En met een ebetje mazzel 'vergeten' we dan onze NOD en merken we na een paar dagen: hé, had ik niet al lang al ongesteld meoten zijn? Dan testen en: raak! Pfft: misschien iets te 'tsjakka positief'.. hihi
whahaha en jij kan dat? zomaar even vergeten dat je je nod hebt? grapjas! ikke niet hoor...maar nu moet ik dus wel zeggen dat ik er nu minder aan denk omdat ik steeds moet werken en dat helpt wel goed...dan heb je afleiding... mama van jordy spannen dus...wanneer ga jij testen dan?
whahaha en jij kan dat? zomaar even vergeten dat je je nod hebt? grapjas! ikke niet hoor...maar nu moet ik dus wel zeggen dat ik er nu minder aan denk omdat ik steeds moet werken en dat helpt wel goed...dan heb je afleiding... mama van jordy spannend dus...wanneer ga jij testen dan?
Nou ik dacht: als ik nu mezelf eens wijsmaak dat ik dat kan.... Pffft, beetje een filosofisch ochtendje geloof ik hihi Ben nu vandaag vrij en maandag ook, dus genoeg tijd om er aan te denken (of dus niet... )
ik ben t weekend vrij en maandag en dinsdag en woensdag haha hoop dat ik dan echt wel een posi test heb of ongi ben geworden want gister was ik vrij maar ik werd gek! echt niet grappig deze maand, zo erg is t nog nooit geweest
Hoi Marieke, Ik wil eventueel morgen of zondag testen denk ik. Wil even afwachten wat mijn temp blijft doen en of ik geen spotting krijg. Gr. Bianca
wat is t hier verder rustig zeg.... ik kreeg net oppeens t gevoel van...maak je niet zo belachelijk...je gaat gewoon ongesteld worden net als iedere maand... niet dat ik iets voel ofzo wat daar op duidt..maar ineens had ik gewoon zon gevoel... heb t idee dak enorm loop te zeiken deze maand hier op de pagina en strax dus enorm mezelf voor schut heb gezet als ik toch ongi word...bah wat kan je humeur toch ineens omslaan sorry voor mn gezeur en gezwets dames...
Je moet geen sorry zeggen! Zo voelen we ons allemaal aan het eidne van de cyclus! Hoop voor je dat je zwabnger bent! Hele dikke knuffel!
dank je pooh...zit gewoon te janken hier achter de laptop haha ik huil normaal nooit pfff hoop dat ik echt snel posi test of zwanger ben want hier word ik gek van! ga zometeen maar weer naar mn werk heb ik afleiding... kom vanmiddag wel weer ff loeren hier... knuf marieke
Mijn temp is van 37.0 naar 36.5 gezakt. Verder geen klachten meer op de buikkrampen en de moeheid. Verder ook geen tezien. Vanochtend weer en negatest. Ik test nu niet meer en ga af zitten wachten.
HELLLLP! ik heb op mijn 5e dag voor mn nod een test gedaan veel te vroeg natuurlijk...en die gaf negatief aan...heb meteen de test na 5 minuten weg gegooid... nu wilde ik de prullenbak legen en zag de test liggen...denk kom laat ik nog eens kijken...en als ik goed kijk zie ik een heeeeeeeeeeel dun innneeeminnneeescuuul lijntje ......bijna niet te zien maar hij is dus niet witter dan wit de test... kom dit door t lange liggen in de prullenbak? of zou ik m toch te snel hebben weggegooid en omdat ik te vroeg heb getest dat t bijna niet zichtbaar is? schrik me dood en zit nu te shaken hier
Wat voor test was het? Ik heb dat afgelopen ronde gehad zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=47001 Ik bleef maar hopen, want het lijntje was telkens daar. Nu deze ronde weet ik dat ik dara niet meer naar moet kijken Maar hoop natuurlijk voor jou dat het raak is! Duim duim duim
Een test is niet meer betrouwbaar als ie na 15 of 30 min wordt afgelezen.. Er kan dan spontaan een streep komen, die dus niet telt... Heeft dan helemaal niets met zwangerschap te maken. Vind t ook supervaag, maar schijnt zo te zijn. Hoop niet dat ik jullie teleurgesteld heb. Liefs Chris
hahah geeft niet toch? Ik weet hoe het voelt...heb mensen ook "gek"gemaakt met mn aders misselijkheid en hoofdpijn en gezwollen borsten. Hihi toch een test gedaan op aanraden van een aantal dames van t forum..helaas nega... Had al bloed verloren maar minder dan anders...nou ja toch ongi en deze ronde al aan de klus.. Ik bedoel te zeggen dat iedereen gewoon met je mee leeft en duimt en dat je best eens mag "zeuren" en kwaaltjes mag noemen! Of t nu raak is of niet je voelt vanalles en bent er mee bezig dus das logisch toch? Hihi succes he! Ik duim voor je!
Nieuwbegin, ik heb ook al een paar dagen spotting (bruine afscheiding) dit is oud bloed? Mijn temp is ook weer omhoog dus ik vraag me af of ik nog zwanger kan zijn met die spotting...
Ben ik met je eens Mili. Iedereen zit aan het einde van de cyclus in hetzelfde schuitje... Iedereen wil ook graag, dus ben je er inderdaad onwijs mee bezig en voel je van alles of juist niet... Afwachten blijft niet leuk. Liefs.
Hey Mariek... Niet slim.. 5 dagen voor NOD, dan kan je nog helemaal niets testen gekkerd Gewoon afwachten, want de test geldt inderdaad niet meer na 15 minuten. Liefs.