Nod Mei 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Linda, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hoeveel dagen na innesteling denk je dat je hcg kan opsporen met een test? ? :(

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ik zou het niet weten. De testen zeggen altijd dat je 1 dag na gemiste ongi al kunt testen, maar dat is niet bij iedereen zo juist omdat het HCG bij niemand even hoog is.
    Misschien dat je het kan terugvinden op internet?
    Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk...

Nu weer even werken, tot vanmiddag.

Liefs.

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Passagierslijst

01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus
    02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann
    03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM
    04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie
    05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79
    06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82
    07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke
    08 mei: Diana81 & Barbie79
    09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK
    10 mei: boogschutter78 & MissN & Tonie
    11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony
    12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle
    13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss & Joss81
    14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje
    15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1
    16 mei: streepjes & Seker & hopefull & Marlous
    17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje & babygirl1988
    18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel & minnie01 & Jessica83
    19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix
    20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 & Gentow
    21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai
    22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 & Meisje1988 & lievemama18
    23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78
    24 mei: Missdaisy & Anieteke
    25 mei: Diddl & Zico & kitt & lafemme
    26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie & Nieuwbegin & karine & lievebeestje
    27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise & Angelique79 & SheDevil & MamaLinda
    28 mei: Pebbles & Marieke21 & Maranka & funny me & daam & Lucifer99 & Marleen1979 & Nomusa & Loesie
    29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 & ktje
    30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud & Frumpje & ukkie87 & Anv
    31 mei: Marywoods & Dani86 & Anette1

194 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO!
    112 ongi.... 18 zwanger.... 16 negatieve test.... 2 twijfel.... 9 onbekend....

Grote Roze testdag 2 (25 mei)
    1 Bianca84 Neg
    2 Stiertje1985 Zwanger!!
    3 Kellox Neg (naar de 28e)
    4 Danjo ongi
    5 MamaNorah ongi
    6 Juulsrulez Neg
    7 Mamma van Jordy
    8 Vicky ongi
    9 Zico
    10 Jannes ongi
    11 christie ongi
    12 sarah1981 neg (naar de 28e)

Testmarathon maandag 28 mei (2e pinksterdag)
    1 Marieke1610 neg
    2 FunnyMe neg
    3 SheDevil neg
    4 Nieuwbegin ongi
    5 karine
    6 nomusa
    7 daam
    8 Loesie neg
    9 Marleen1979 ongi
    10 Mamalinda
    11 Lievebeestje neg
    12 Kellox neg
    13 Sarah 1981 neg

Ook ik mag rood ... :(
    Gaat niet zo goed deze maand ... erg veel rode namen helaas.
    Op naar juni .... op naar roze! *duim*

4. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    He er zou vandaag een mega test ronde zijn, wie heeft er al getest?

Even een ander vraagje, je bent toch pas echt ongi als je rood nieuw bloed vloeit?
    De spotting is heftiger geworden, maar nog steeds niet zoals ik normaal heb... Snap er neits meer van.

Wat zijn jullie hier trouwens lekker aan het kletsen....

5. heeey jij hier ;)

6. bedankt iig iedereen voel me weer een stuk beter...en idd chrissie, t zal wel een ingedroogd lijntje zijn maar schrok wel ff hihi

kuss marieke

7. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    ik heb 3 dagen voor NOD getest met matcare, zie foto in mijn album...

8. gefeliciteerd amy! super! :D

9. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Iemand enig idee?

10. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Ik ken het fenomeen spotting ook nog maar net, dus ik heb geen idee. ALs ik hier op de site lees, is het mogleijk dat je spotting stopt en je niet verde menstrueert en dan idd zwanger blijkt te zijn. Maar anders om heb ik ook wel eens gelezen.

Afwachten dsu een beetje...

Hier is het nog steeds niet door gezet...
    Maar mijn temp is wel omlaag gegaan en dat je temp juist omhooog gaat is altijd een goed teken toch?

11. ik heb geen idee sorry, heb geen ervaring met spotting en ook niet met tempen helaas...
    hier enorme ongi krampen...zou de :evil: :evil: er dan toch aankomen?

12. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

@shedevil, als je alleen spotting hebt gehad kun je wel degelijk zwanger zijn. Het is wat je zelf zei oud bloed en het komt vaker voor ook als je zwanger bent kun je last hebben van bruine afscheiding... ;) Ik hoop voor je dat je binnenkort in het rose kan, je temp kaartje ziet er in iedergeval mooi uit! [-o<

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Bij mij is spotten meestal geen goed teken. Ik verlies dan bruinige afscheiding, die later roze wordt. In het begin is het ook niet veel en later is het bij elke toiletgang wel wat en in mijn broekje vind ik het dan ook. Daarna komt mijn ongi. Op de dag van de ongi keldert mijn temp pas. Dan weet ik genoeg. Meestal heb ik zo'n 3 a 4 dagen van tevoren spotting, maar heb het ook al eens 5 dagen van tevoren gehad. Niks is dat die onzekereheid. Je wordt er gek van.

Toen ik zwanger werd van mijn zoontje (nu bijna 17 maanden) had ik van tevoren ook spotting. Dit was alleen maar bruin en hield na een paar dagen op. Ik verwachte dus ook gewoon ongi te worden. Maar niks was minder waar, ik was zwanger. Het kan dus wel.

Het kan dus 2 kanten op. Ik duim natuurlijk voor het laatste.

Hier nog geen spotting. Begin nu toch wel goede hoop te krijgen. We wachten maar weer af. Voor hetzelfde geld zet het morgen wel ineens door.

14. Niet meer actief

BEn weer ff niet geweest zijn er alweer zwangere bij?

Ik heb nog steeds nergens last van ben benieuwd!

Groetjes ukkie87

15. Niet meer actief

Jeehh heb net ff getempt en die is 36,5 Hij gaat dus omhoog meestal staat ie op 36,3 of lager. Heb meestal een lage temp dus dat word spannend!

Groetjes ukkie87

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi ukkie,

Tempen heeft alleen een betrouwbaar resultaat als je dat doet voordat je uit bed komt als je wakker wordt. En steeds om dezelfde tijd. Omdat door bewegen enzo je temp hoger kan liggen als normaal.

Gr. Bianca

17. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

ja sorry, leef zo mee, dat ik stiekum ff meelees. Hopelijk is dat niet erg.. Duim natuurlijk voor alle testers vandaag en komend weekend.
    Zag ook een vraag over hoeveel dagen na innesteling de HCG hoog genoeg is. Er wordt gezegd dat je in principe 4 dagen voor NOD kan testen, maar dan hoef je nog geen HCG genoeg te hebben, of t in elk geval niet genoeg uit te plassen. Er wordt aangeraden dat in elk geval na je NOD te doen, met ochtendurine. En hoe langer je wacht, hoe meer HCG. Dat verdubbelt elke 2 dagen, tot een week of 10 en dan neemt t langzaamaan af. Dit werd mij tenminste verteld, ben ook geen expert. Maar ook zijn daar uiteraard uitzonderingen op. Zelf trouwens op mn NOD getest, nega, 5 dagen later posi. Kan dus alle kanten op. Veel succes in elk geval!

Liefs Chris

18. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Nog even een vraagje over spotting...sorry maar wordt hier gek van, dit heb ik echt nog nooit gehad... :( heeft iemand wel eens enorme jeuk beneden :oops: als je ook in die dagen zit?

19. hihi van mij mag je meelezen hoor :D gezellie!
    ik snap nix meer van mezelf op t moment...
    ik heb zon vaag vermoede dat mn ongi eraan komt ofzo, net naar de wc geweest en op t wc papiertje zag ik heeeeeeeel iets donkerder als normaal bij t afvegen...
    normaal als ik ongi werd dan kreeg ik pas krampen op t moment dat ik echt ongi werd, en t kwam dan ook meteen...daar was geen twijfel over nodig. nu heb ik al een week krampen en nu net dus heel licht iets op t wc papier..je ziet t bijna niet, een leek zou t niet zien zeg maar.
    zag net toen ik onder de douche vandaan kwam ook dat mn aders boven mn borsten blauwer zijn..net of ik daar in mekaar ben geramd zeg maar hihi
    maar ik weet haast wel zeker dat ik me dit allemaal nu aanpraat en wat ik de afgelope week gevoeld en gezien heb moet dat dan haast ook wel zijn want anders zag ik toch nix op t wc papiertje en heb ik nu ook ongi krampen? zolang er dus nog geen echt bloed in mn inlegkruisje zit is er nog weinig aan de hand maar heb zon naar gevoel dak door moet naar juni :cry:
    met andere woorden ik snap nix meer van mezelf hahahaha

hoest met de rest hier? kon ff niet online want de verbinding viel steeds weg dus heb nog niet alles terug gelezen...
    liefs marieke

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    zo ik kom jullie ook weer gezelschap houden vanmiddag...
    wilde vanmiddag broertje haring eten want daar had ik zo'n trek in. Ik nam een hap en ging bijna over mn nek. Gatver! Ik als haringverslaafde lust geen haring meer.....

Deel Deze Pagina