Ik duim voor je dat nu alles helemaal goed gaat! Hoe lang zijn jullie bezig geweest als ik dat mag vragen?
Wat lief van je, hoe gaat het met jou nu? @Pooh, ik ben in augustus 2006 gestopt met de pil, was toen de 2e ronde zwanger en kreeg met 11 weken in december een miskraam. Nu in de 6e ronde na de miskraam ben ik weer zwanger, ik hoop echt dat alled nu goed mag gaan!
WAuw eindelijk weer wat roze.. super zeg gefeliciteert beide... super wat een top gevoel dat er toch nog wat roze bij mag komen...En dan nog wel in de eerste ronde DAt had ik even nodig... WAnt hier wordt ik helemaal gek.. Naast het eerder beschreven net aan een inlegkruisje in vol in een uur of 3 is er hier nog steeds niet echt een normale ongi opgestart ( normaal zoals ik altijd heb is gewoon gelijk rood nieuw bloed en heel heftig) Heb geen idee waarom mijn lichaam zo raar doet... maar testen vind ik nog niet zo n goed idee, blijf liever even wachten tot morgen, dan vraag ik vriend als het rond half 5 nog niet echt normaal is door gebrokenof ik een test mag halen voor maandag en doe ik lekker met maandag meee... Zijn er nog meer testers voor vandaag die mooi roze mogen?
Gefeliciteerd zwangere dames! Balen voor de ongi dames en de negatieve testers; ik voel met jullie mee. Ik ken het!
Ik ben heel zenuwachtig voor wat er gaat komen... Ik kan me echt niet voorstelen dat ik zwanger ben, ik voel me iig anders dan toen ik eerst zwanger was alhoewel als ik nu zwanger zou zijn is dat pas 4 dagen en dan kan je toch niet echt iets voelen qua symptomen. Dat bruinige komt en gaat steeds weer, tis ook niet veel meer zoals de eerste dag dat ik het had. Maar m'n gemoedstoestand is echt beneden peil nu. Vriendin van me is ook zwanger hoor ik net, vind het allemaal zo moeilijk. Gelukkig begrijpt ze het wel. Hoop dat alles goed mag gaan lieverd..
Goed als eerste op de testlijst voor vandaag, maaar ik kon het dus niet laten eerder te testen. Maandag heb ik nega getest met sensitest; dat was de dag na de gemidelde cyclus- de dag dat ik volhgens de banner mocht tresten. Vandaag is het dag 37 voor mij (langste cyclus tot nu toe was 36 dagen); 19 dagen na mijn ei (ovutest). Nog steeds geen ongi, dus nog maar eens getest. Weer negatief! Blregh! Laaat me dann maar gewoon ongi worden. Wat ik wel raar vond was dat de controlestreep zo raar was: onderaan beetje dikker, maar verder heel vaag en een onregelmatige lijn (ook onderbroken op bepaaald punt). Weet iemand waar dat nou weer op kan slaan? Dit keer heb ik trouwens met een kruidvat test getest. Ik gebruik ovutesten van sensitest en daar wordt de controolestreep wel donker, maar krijg ik nooit een dikke teststreep; allleen 2 dagen na elkaar een heel licht teststreepje. huh?
Ik snap dat heel goed meis, dat is ook hartstikke moeilijk. Wat fijn dat je vriendin daar veel begrip voor heeft. Ik duim voor je dat het heel snel raak zal zijn! Liefs bigdream
Nee sorry, camera is kapot. Maar had 2 duidelijke strepen. Het streepje naast de controlestreep nog wel iets lichter, maar geen twijfel mogelijk!
Sorry ik bedoelde eigenlijk bianca omdat zij zo'n vreemde test uitslag heeft Maar bigdream jij liep gelijk met mij op ik zit nu geloof ik ook op dag 28 met ei op dag 17