hier nog steeds hetzelfde, af en toe vlagen van misselijk ,steekjes/ongiegevoel, lage rugpijn, en gelukkig nog redelijk veel witte afscheiding. ik ruik volgens mij nog sterker als dat ik anders al doe. sommige geuren vind ik nu zo sterk. bah.
@bigdream... SUPER FELI...traantjes hier... @Juudje..Feli meid ook echt super en geniet er beiden van... kuzzz
Bigdream: gefeliciteerd! Had het net bij temperatuurkaartjes ook neergezet.. Nu mag je je kaartje bij de zwangeren plaatsen. Hoeraaaaaaa!
Ik heb je net al even bij 'Ik ben zwanger' gefeliciteerd maar ik doe het hier ook nog even: van harte meid! Heel veel geluk toegewenst!
Thanks voor eht duimen, geeft mij kracht Toch even vast een vraagje... Stel nu he dat het morgen en overmorgen ook nog zo blijft en ik maandag negatief test, moet ik dan mijn nieuwe cyclus vanaf donderdag tellen of vanaf vandaag omdat het vandaag iets meer bruin is? Ik wordt zo sterssie van dit rare gedoe....
Zo, net even m'n banner veranderd. Ik had 30 cyclusdagen aangehouden maar heb er toch maar 31 van gemaakt. Kan ik mezelf makkelijker tegenhouden om te testen .
voor alle zwangeren, gefeliciteerd! Ik zou ook zo graag nu al testen maar heeft geen zin, haha zou mezelf alleen maar gek maken denk ik
hey bigdream gefeliciteerd hier word t steeds vager: heb krampen alsof ik van ondere leeg loop en verlies alleen wat bruinig slijm...oud bloed? ik w8 nu iig maar tot de ongi doorzet...dus we wachten nog maar meer... liefs marieke
nou weet je heb de hoop al een klein beetje opgegeven ook al heb ik dit nog nooit zo gehad en is t geen bloed maar meer slijmachtig bruin spul...toch heb ik t gevoel alsof ik morgen of overmorgen ongi moet worden
Het lukte me niet er een goede foto van te maken. Heb het wel geprobeerd, maar was niets op foto te zien.
ja kweet t ook allemaal niet meer.. heb wel krampen nog maar nu net bij t naar de wc gaan weer nix te zien haha....sjonge jonge... ben blij dat er iig iemand zekerheid heeft hier hahaha
Ik had het gezien, dank je wel! @nieuwbegin, de eerste dag tellen als je echt helder bloedverlies hebt gezien.
@ Bigdream: geweldig meid. Staat je goed die banner. Ik duim voor je dat alles goed gaat deze keer. Geniet.