Dank je wel, ik vond hem ook grappig. Ik vind de eerste weken toch wel weer erg spannend, dus vind het fijn als hij snel door de weken vliegt!
Bigdream van harte gefeliciteerd meis! Klim maar lekker op die roze wolk en dan lekker genieten! En de banner staat je SUPER! Liefs Pearly
Hier nog steeds kleine beetjes oud bloed... kan het zijn dat ik wel gewoon nogi ben, maar veel minder dan normaal? Normaal bloed ik toch echt hefig en gewoon rood zeg maar even heel onsmakkelijk ook met slierten ( sorry )nu heel klein beetje en eigenlijk alleen bruin... Heb wel pijn in mijn rug... Raar hoor dit.
t bloed op t wc papier word steeds wat roder en iets meer..nog steeds nix in mn inlegkruisje maar denk dak morgen mn nieuwe cyclusbanner kan maken wat heeft mn lichaam me voor de gek gehouden zeg afgelopen week.. bah!... maar goed laat mn banner nog even staan tot morgenvroeg. ga nu ff een filmpje kijken of iif wat anders doen want heb ff de balen van mezelf liefs marieke
Hier nog geen teken van de .. dacht dat ze misschien eerder zouden komen aangezien ik vorige maand een lange cyclus had. Normaal gesproken als ik de ene maand een lange cyclus heb (meer dan 32 dagen), heb ik de maand die erop volgt een kortere (minder dan 32 dagen). Verder een hoop stress hier wat me de nodige buikpijn bezorgt. Mijn mannetje is aan de andere kant van de wereld (of eigenlijk ik: ik ben de komende 3 weken op visite bij mijn familie hier in NL), voelde me rot dus ik dacht ik bel; kan ie niet vrijuit praten omdat de moeder van z'n 2 kids bij hem thuis is. En die gaat echt niet meer naar huis vanavond. Heb de telefoon opgegooid.. Voel me nog vervelender dan eerst. Zit hier maar wat te snotteren. Ik snap opeens helemaal niks meer.
@Bigdream: Gefeliciteerd! jouw "big dream" is uitgekomen. veel succes gewenst de komende weken. Ik heb trouwens vandaag voor het eerst een ovulatietest gedaan en de teststreep is donkerder dan de controlestreep. Betekent dat dat ik precies op het goede moment gestest heb en dat ik nu dus vruchtbaar ben? ik weet niet hoe ze er uitzien als je niet vruchtbaar ben, want dit is m'n eerste test
@bigdream super van harte gefeliciteerd! @susan71 precies goed! en nu snel te bed en aan de bak hiihi
BIGDREAM..... lees nu pas terug... FANTASTISCH MEID feli .... lekker van genieten nu.. Juudje ook gefeliciteerd lekker genieten jullie beide knuffel
Hoi meiden, Hier nog geen spotting en temp was nog 37.0. Met mannetje afgesproken dat ik maandag pas ga testen als mijn temp niet lager wordt en ik geen spotting krijg. Wil iemand mij erbij zetten op 28 mei voor de grote testmarathon? Gr. Bianca
Helaas mag ik toch op rood, vanochtend toch gewoon ongi geworden.. Weer wat nieuws bij geleerd van mijn lichaam...