Ik voel me niet echt anders dan anders... Geen idee wat ik deze maand kan verwachten. We zien het wel. Ik kan me er wel druk om gaan maken, maar dat heeft geen nut (denk ik heel verstandig hahaha) Hoe is het met jou dan? Liefs.
dames ik hebb het gevoel dat ik ongi ga worden! maaaaaaaaar ik ben het nog niet zwangeren gefeliciteerd! en de anderen jammer! ik denk dat juni eeeeeeen meeeega roze maand wordt
Hoi hoi allemaal, Kellox, van harte gefeliciteerd en geniet ervan he. En alle meiden die ongesteld zijn geworden wens ik heel veel succes in de volgende ronde. Groetjes Taby.
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei: boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss & Joss81 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull & Marlous 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje & babygirl1988 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel & minnie01 & Jessica83 & Juudje27 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 & Gentow 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 & Meisje1988 & lievemama18 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: Missdaisy & Anieteke 25 mei: Diddl & Zico & kitt & lafemme & Carinda 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie & Nieuwbegin & karine & lievebeestje 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise & Angelique79 & SheDevil & MamaLinda 28 mei: Pebbles & Marieke21 & Maranka & funny me & daam & Lucifer99 & Marleen1979 & Nomusa & Loesie 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 & ktje 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud & Frumpje & ukkie87 & Anv 31 mei: Marywoods & Dani86 & Anette1 196 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 117 ongi.... 21 zwanger.... 13 negatieve test.... 2 twijfel.... 9 onbekend.... Grote Roze testdag 2 (25 mei) 1 Bianca84 Neg 2 Stiertje1985 Zwanger!! 3 Kellox Zwanger!! 4 Danjo ongi 5 MamaNorah ongi 6 Juulsrulez Neg 7 Mama van Jordy (naar de 28e) 8 Vicky ongi 9 Zico 10 Jannes ongi 11 christie ongi 12 sarah1981 neg (naar de 28e) Testmarathon maandag 28 mei (2e pinksterdag) 1 Marieke1610 ongi 2 FunnyMe neg 3 SheDevil neg 4 Nieuwbegin ongi 5 karine 6 nomusa 7 daam 8 Loesie neg 9 Marleen1979 ongi 10 Mamalinda 11 Lievebeestje neg 12 Sarah 1981 neg 13 Mama van Jordy @ Jessica dikke knuffel!
Kellox meis, gefeliciteerd, ik hoop dat er snel meer meiden roze worden, ik ben nu nog alleen bij de februarimama's! Alle meiden die ongi zijn geworden een heel dikke knuf. Liefs bd
Hallo zwangere meiden, allemaal gefeliciteerd..... Ongi's BALEN! Nou vandaag voel ik me humeurig, heb buikpijn en had vanmiddag wat lichtbruine afscheiding. Deed net voor de zekerheid een tampon in, en er zat wat helderrood bloed aan.............. waarschijnlijk dus ongesteld aan het worden, helaas Ik wacht het nog even af en zal morgen of overmorgen (want morgen moet ik werken) uitsluitsel geven voor de passagierslijst. Moet wel zeggen dat ik toch blij ben dat er iets gebeurt want 2 weken NIETS weten is ergggg frustrerend..... Knuffel van Joss 37-36-30-28-?41?
wat jammer voor je jos dat je na 14 dagen alsnog ongi wordt ik heb nergens last van ga maar voor de maand juni dan hoop ik dat iedereen op dit forum zwanger is want moet nou toch wel heb net wel een brouwnycake gevakken en bijna op gegeten daar ben ik MISSELIJK van hahah ipv iets anders voor de rest alleen vanmiddag wat trekjes rondom me navel en me linjker lies maar vandaag was de dag van de innesteling zag ik nou had ik wel wat moeten merken of zien want heb geen bruin verlies maar wel wit gelig dus geduldig afvwachten nog ruim een week! ik stel me gewoon in voor de maand juni dan lukt het wel
Thanx voor je berichtje Ja nou ja nog even afwachten maar echt hoop heb ik niet meer, dus wie weet zien we elkaar wel bij juni, maar liever niet want ik hoop voor jou dat het wel raak is natuurlijk! Hoeveelste ronde is dit voor jou? Liefs Joss
hey joss ik zit nu eindelijk op de vruchtbaartse dag te klussen dit is de eerst keer daarvoor van augustes 2006 van de nuvaring af en al die tijd op de niet vruchtbaare tijden geknutseld maar heb me mannetje nu zover dat als het nu gebeurt het welkom is heb het al 2 jaar onderdrukt voor hem omdat hij er nog niet klaar voor was hij vindt het nog steeds doodeng maar hij vindt babys wel heel leuk 2 jaar geleden moest die er niets vanaf weten en nu als er een baby ergens is kan die zijn ogen er niet vanaf houden de eerste keer is de kans heel klein maar omdat ik al zo lang van de pil afben dacht ik mischien is het wel raak maar ik voel me top dus zal over 8 dagen wel ongi worden WIL IK NIET! HAHAHA hoeveelste ronde is dit voor jullie dan? xxx
Hey dames, Ben toch weer even terug. Ik weet het niet meer hoor: gister dacht ik toch echt ongesteld te worden, duidelijk wat rood, maar niet veel (precies op NOD dag) Vandaag ook af en toe nog, maar ontzettend weinig (terwijl ik normaal op 2e dag ongesteldheid nog net niet leeg loop ) Net bij vegen helemaal niets meer. Dus..... wat nu? Afwachten en als het niet doorzet misschien toch maandag testje doen? Wat raden jullie aan?!?!? :
hey ik zal het nog ff tot maandag afwachten als het dan nog steeds niks meer is zal ik voor de zekerheid een test doen ook al is die nagatief wat ik nartuurlijk niet voor je hoop dat ben je zowiezo van die onzekerheid af heb jij een cycles van 23 dagen? dat is ook kort maar dat verschilt zo per vrouw die van mij is dacht ik 31 dagen haha vondt het zo lang maar wel lekker nartuurlijk ik hoop dat je er wat aan heb en suc6 ik moet nog 8 dagen wachten en als je vakantie heb duren die heeel lang
Ja het viel mij ook op dat ik zo'n korte cyclus heb. Van de vorige twee keer dat ik stopte met de pil weet ik dat ik 'netjes' cyclussen van 27 a 28 dagen had. Maar het klopt toch echt, laatste ongi dagen: 9 april, 2 mei en dus ms. 25 mei. Ik wacht 'gewoon' tot maandag en als de ongi niet doorzet ga ik een testje wagen.