Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei: boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss & Joss81 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull & Marlous 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje & babygirl1988 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel & minnie01 & Jessica83 & Juudje27 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 & Gentow 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 & Meisje1988 & lievemama18 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: Missdaisy & Anieteke 25 mei: Diddl & Zico & kitt & lafemme & Carinda 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie & Nieuwbegin & karine & lievebeestje 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise & Angelique79 & SheDevil & MamaLinda 28 mei: Pebbles & Marieke21 & Maranka & funny me & daam & Lucifer99 & Marleen1979 & Nomusa & Loesie 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 & ktje 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud & Frumpje & ukkie87 & Anv 31 mei: Marywoods & Dani86 & Anette1 196 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 118 ongi.... 21 zwanger.... 12 negatieve test.... 2 twijfel.... 9 onbekend.... Grote Roze testdag 2 (25 mei) 1 Bianca84 Neg 2 Stiertje1985 Zwanger!! 3 Kellox Zwanger!! 4 Danjo ongi 5 MamaNorah ongi 6 Juulsrulez Neg 7 Mama van Jordy (naar de 28e) 8 Vicky ongi 9 Zico 10 Jannes ongi 11 christie ongi 12 sarah1981 neg (naar de 28e) Testmarathon maandag 28 mei (2e pinksterdag) 1 Marieke1610 ongi 2 FunnyMe neg 3 SheDevil neg 4 Nieuwbegin ongi 5 karine 6 nomusa 7 daam 8 Loesie neg 9 Marleen1979 ongi 10 Mamalinda 11 Lievebeestje neg 12 Sarah 1981 neg 13 Mama van Jordy @ Joss81 dikke knuffel!
Hé licifer, dat had ik vandaag ook. Vanmorgen een veegje rood, dus ik dacht dat mijn ongi was gekomen. Maar de rest van de dag helemaal niets meer. Wel wat ongi krampjes, dus het zal morgen wel doorzetten. Vanmorgen toch een testje gewaagd, maar deze was negatief. Heb mijn banner toch maar weer terug gezet van dag 1 naar dag 27.
Da's het maffe, ik heb nu dus helemaal geen ongi-krampjes / klachten. Ofwel mijn lichaam is me vreselijk in de maling aan het nemen, of het gaat hetzelfde als 3 jaar geleden..... toen dacht ik ook ongi geworden te zijn bedacht ik met net en bleek toen ook zwanger. Maar dat zal me toch niet nog een keer gebeuren? Of..... morgen of maandag weten we het....
Ik hoop natuurlijk ook dat het echt niet gaat doorzetten en ik maandag of dinsdag nog een testje mag wagen. Voel alleen wat steekjes bij mijn schaambeen. Wel wat pijnlijk. Maar ook weer niet echte ongiklachten. Heb eigenlijk nooit zo'n last van mijn ongi. Hoop voor jou dat je verhaal van 3 jaar geleden zich mag aan herhalen. Ik duim voor je.
Ik hoop het voor je...had helaas zelf hetzelfde deze ronde en was helaas negatief... Hihi maar mn duimen draaien voor je hoor!
Hoi allemaal!ben nu bijna een jaar bezig om een kindje te krijgen moest 9 maand wachten tot mijn prikpil eindelijk uitgewerkt was *sniff en nu zitten we in de 3de ronde.Heb een paar dagen last van ongi krampen (dinsdag is eigenlijk mijn nod ) en mijn darmen zijn extreem aan het borrelen...ben moe maar dat ben ik elke dag (ziekte van crohn) we hebben vandaag een test gehaalt maar die zei :niet zwanger! maar,ja ik moest ook wachten tot na of op mijn nod hihi...ik hoop dat dit het word!Ik ben mijn boekjes en baby walz folders al aan het bekijken hahaha
hahaha, ja dat doe ik dus ook al! baby walz, baby dump, baby max, koelstra, babypark etc kan ze wel 10 keer per dag bekijken. en dan heb ik het nog niet eens over al die leuke site's met babyspullen. in mijn hoofd heb ik al tig keer een babykamer ingericht hahaha.
Hallo allemaal, Ik kwam ook weer eens even kijken. Spannend hier hoor die laatste dagen van Mei. Ik doe ook nog mee 29 mei de Nod. Iedereen die zwanger is gefeliciteerd meiden! En voor de andere heel veel sucses in de volgende ronde. Liefs Veer
nou dames ik ben er ook weer! gister een drukke dag gehad maar was wel leuk! ik krijg woensdag min haren ingevlochten met nephaar. krijg als verjaardags cadeau van mijn vriend Melig gister ook op de verjaardag van zijn oma geweest daar`kreeg ik een envelop van toegestopt voor mijn verjaardag met 25 zoveel hbe ik nog nooit van mijn eigen oma gekregen echt......stond perplex! gister naar de stad geweest hebben we nieuwe foto toestel gekocht omdat de andere kapot was en niks meer deed. dus ik kan weer fotos maken Melig vandaag hebben we een rustig dagje. ik ga zo even schilderen en misschien gaan we vandag nog naar de bios ofzo Melig ook heb ik last van gevoelige borsten en mijn (sorry voor de vieze praat) urine was vanmorgen erg donker....... heb echt een raar gevoel........zijn symptomen die ik normaal nooit heb en andere die ik wle altijd heb dus is een beetje dubbel! wat gaan jullie vandaag allemaal doen? @ alle dames die ongi zijn geworden dikke knuffel en veel succes in de nieuwe ronde... @ alle dames die wanger zijn van harte gefeliciteerd.........de volhouder wint.... XXX XXXx dani
Hallo Meiden! Vandaag is mijn NOD, maar ik voel me deze maand anders dan normaal. Ik heb veel meer last van zware en zere borsten en gerommel in mijn buik. Dussss ik kon niet wachten tot morgen om te testen. Heb net getest en zie echt een licht roze streepje! Dit geldt toch ook? Ik kan het nog niet helemaal beseffen! Waarschijnlijk kan ik dus in het roze op de passagierslijst! Ik doe dinsdag nog een test voor de zekerheid... Veel liefs Linda.
ah linda spannend......een streep is een streep zeggen ze dus ik ben de 1e die je voorzichtig feliciteerd! XXXX
Hallo meiden, bedankt voor alle lieve reacties! Blijf echt duimen voor MEER roze in mei nog! (en natuurlijk voor juni ook) @bigdream: zou nu 30 jan uitgeteld zijn maar dat kan natuurlijk ook februari worden Heb vanmorgen nog een testje gedaan van een huismerk. Heel licht streepje, maar goed, streep is streep. moeilijk te beseffen nog steeds. Denk dat ik het pas goed geloof als ik eindelijk een DIKKE donkere streep zie. Maar daarvoor moet ik nog een paar dagen geduld hebben! Meiden HEEL VEEL SUCCES ALLEMAAL! Verwacht jullie snel bij het 'zwanger zijn' forum! Dikke KNUF Kelly
Lieve Kellox en Bigdream, jullie ook super gefeliciteerd! Mijn vriend en ik zijn op dit moment helemaal door het dolle heen! Kan het nog niet beseffen en ik ben uitgerekend op 3 februari, mijn eigen verjaardag, als dat geen mooi kado is! Liefs Linda.
Hoera! Gefeli MamaLinda, Bigdream & Kellox! Hopelijk komt er nog meer roze op de passagierslijst voor het einde van deze maand! x