Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 4 meiearly & Funny Me & dwazie1980 5 mei:Jollie & taliaa & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud 6 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 8 mei: Daantje82 & Ichtus & Diana81 & Pooh69 & daantje86 9 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie 15 mei: monatoetje 16 mei: 17 mei: Taliaa & Nathalieke 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: 31 mei: 69 passagiers voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel Moedergans, ik heb je er opgezet!
heej dames, jammer samantha dat je gaat, maar snap het wel. Ik ben ook al een echte addict geworden en ben dankzij dit forum veel wijzer geworden! Was een echte leek en nu weet ik al veel meer. Nadeel is wel dat ik er heel erg mee bezig ben, maja Zijn jullie het er trouwens mee eens dat mei DE maand moet worden? Lekker weer, dus veel lentekriebels? En dus veel raak schieten? haha succes iedereen, ik ga zo werken
Morgen moet ik naar het zh. Heb weer netjes mn clomid geslikt en nu maar kijken hoe groot de eitjes zijn. ALs ze nog niet gesprongen zijn tenminste...
ik was nog wat vergeten ik eet sinds een half jaar provact dat is een soort activia alleen dan stukken goedkoper 0,89 per 4 bakjes bij de lidl en het gaat nu goed heel veel succes
he jammer maar geef je gelijk het is erg verslavend voor je het weet kom iedere dag even aan hihi gr maria
oh dit is herkenbaar! Alleen bij ins is een goede vriend net vader geworden! Mijn vriend baalde voor het eerst dat ik ongi geworden was! je begrijpt ik stond dus zo
Ik kan het me helemaal voorstellen ja! Vanmorgen baalde ik even toen ik begon aan de vierde verpakking foliumzuur (steeds voor 2 maanden) en zei mn kerel: maar deze maand komt het goed, de afgelopen maanden had ik me vergist, maar nu stuur ik ze de goede kant op! Zo lief! Groetjes Jelske
Hallo dames, werd van de ene topic naar deze verwezen. Lijkt me leuk om hier mee te kletsen... Mijn naam is Mar, word volgende maand 29 en vanaf nu gaan we voor het eggie. Moet zeggen dat ik het allemaal nogal erg spannend vind. Vriendlief vindt het allemaal wel ok. Ik pluis alles uit over zwanger worden etc., hij ziet wel wat er gebeurt. Mijn NOD gaat 13 mei worden, dus als iemand me op de lijst kan zetten, leuk! Wat betreft het er 'niet aan denken' daar heb ik nog geen ervaring mee, maar dat zal ws wel snel komen...! grts mar
@ dwazie een bannercheck is een berichtje plaatsen om je banner te kunnen zien en te weten hoe het er voor staat! Groetjes Jelske
oh hahah zie je elke dag leer ik meer over dit forum... nou bannercheckis voor mij niet echt nodig.. hij klopt niet.. hij zegt namelijk dat ik over 2 dagen mijn ei heb... maar mijn test zegt nog helemaal niets dus dat is op zn minst vreemd toch