Dames heb iets raar voor, 2 dagen lichte ongi en nu maar spotting temp stijgt naar 37 terug, snap er de balle van
Dani86, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! NicenChar: je bent gelukkig nog niet helemaal alleen meid . Er zijn er nog een paar, waaronder ik, die hier ook nog rondhobbelen. Zico: dat klinkt heel apart meid! Heb je wel vaker zo'n korte ongi gehad? Of ben je misschien verkouden o.i.d. waardoor je temp hoger blijft? Bij mij bleef hij ook vaak hoog aan het begin van een nieuwe cyclus. Hier is het heel waarschijnlijk game over. Heb al een negatieve test en de afgelopen drie dagen is m'n temp naar beneden gezakt. Ik verwacht de ongi morgen (of misschien vandaag).
neen niet verkouden en zo'n korte ongi heb ik nog nooit gehad, maar moet 14 juni toch naar de gynocoloog , alles eens goed laten nakijken se jiska geen bloed geeft moed he, ben ook 2 dagen overtijd geweest, de langste was 20 dagen overtijd, maare dat was toen de spiraal net verwijderd was
goedenmorgen, heb ook een kopje bij zwanger worden geplaatst maar krijg geen rectie hier op. Ik maak me nog al een beetje zorgen nl: Ik heb een vraag. Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil last van een op gezette baarmoeder. Dit is nu 2 maandjes. Alleen nu heb ik er nog veel meer last van. tijdens de sex leek het net of mijn vriend er niet in kon. En het deed mega zeer. wie weet hoe dit komt? Ik moest een paar dagen geleden ongi worden maar heb 2 x negatief getest. Misschien is er hier iemand die antwoord kan geven? ik vind het echt vervelend nl....maak me een beetje zorgen Bedankt! Groetjes sarah
Ladies nogmaals thanx voor jullie lieve berichtjes! Hier ook weer ff een update± Moest gisteren van half 3 tot 11 uur 's avonds werken! pfff en dat terwijl ik tegelijkertijd zowel een blaasontsteking en MK? aan het hebben was. Heb antibiotica (die mag MOCHT het vruchtje er nog zitten) gekregen en de pijn van de blaasonsteking wordt minder. Bloedverlies bij plassen lijkt ook minder te worden. (was echt steeds helder rood, vooral met afvegen lijkt me niet van blaasonsteking toch?) Weet gewoon NIET wat ik nu moet denken. Heb totaal geen menstruatie achtige krampen, had ik gister af en toe en eergister toen het begon zeg maar. . . pff kan het ook nog niet over mijn hart verkrijgen om banner aan te passen! Dat doe ik pas als ik NOG zekerder ben dat het hartstikke mis is en dat we weer opnieuw gaan beginnen. Onzekerheid is echt KILLING. is het nou ook MK of niet etc.... MAar om mezelf te sparen ben ik daar wel vanuit gegaan. Jullie allemaal veel succes met het raak schieten he! .... keep my fingers crossed [-o<
Joepie, eindelijk kan ik in het ROOD! Gisteravond begon het met licht bloedverlies, inmiddels ben ik echt ongi. Op naar de volgende ronde. Hopelijk wordt juni onze maand! Dani86: gefeliciteerd! Wies31: spannend! Morgenochtend nog maar een keer testen? Dan zou ik ff een andere test halen. groetjes Nikkie
Hallo, Ik had oorspronkelijk 1 juni mijn NOD. Nu werd ik gister zo maar ineens ongesteld, na 23 dagen! Vreemd he. Ik voelde ook niks aankomen, terwijl ik normaal van te voren de bekende buikpijn voel en nu heb ik nog steeds geen buikpijn. Mijn vorige cyclussen zagen er zo uit: 27-29-29-27 en de laatste dus 23. Van hoeveel dagen moet ik deze ronde uitgaan denken jullie?
Hoi meiden. Ik mag ook in het rood. Temp vanmorgen gekelderd en de duivels zijn er. Op naar ronde 8. Veel succes hier verder allemaal.
hai dames, nou hier zijn nog steeds geen te bekennen. maar ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben, maar dat t gewoon weer later komt. kijk t nog even aan, voel me nl helemaal niet zwanger. heb alleen lichte buikkrampjes. het blijft elke keer weer spannend he. suc6 meiden
Hey meiden, ik kom weer even kijken en gelukkig zie ik weer wat roze, super hoor! Lekker van gaan genieten. En voor Kellox een hele dikke knuffel, ik hoop echt voor je dat het allemaal nog goed gaat komen en alles "gewoon" in orde blijkt te zijn. Helaas ook weer een hoop meiden ongi, ontzettend balen, veel succes in de volgende ronde en ik zie jullie wel in Juni. En voor de meiden die nog aan het wachten zijn, heel veel succes, jullie NOD komt dichterbij! En hopelijk hebben jullie dan ook een positieve test.
Hoi meid, Helaas... Ik zou het niet weten. Als het aanhoudt en je test blijft nega, zou ik toch even langs de HA gaan om na te laten kijken. Succes.. Liefs.
hai sarah, ik heb ook geen idee wat het kan zijn. het klinkt inderdaad wel heel erg vervelend ja. misschien eens bij de huisarts langs gaan? misschien dat hij een bloedtest kan doen en je eventueel door kan sturen naar een gyn. je hebt geen blaasontsteking of schimmelinfectie? ik heb wel eens last van een schimmelinfectie en dan is mijn buik ook opgezwollen en doet t vrijen ook zeer. (ik ben erg gevoelig daar ) dus als je er erg last van blijft houden of erg onzeker bent zou ik eens bij de ha langs gaan. sterkte meis. lieve groet janneke
Hallo iedereen Dani \/ \/ \/ Proficiat! geniet van je dag. Hier geen nieuws, vanochtend een testje gedaan, negatief, maar nog geen te bespeuren, ook niets te voelen daarvan. Raar he, ik kan er altijd mijn klok gelijk opzetten, nu nog niks (gevoelens van misselijk ed blijven wel). Afwachten dus zeker? Groetjes ikke
goede morgen dames kom na een tijdje weg geweest te zijn toch weer eens kijken hoe is en ik wil alle zwangere van harte feliciteren dames die ongi zijn geworden succes in de volgende ronde gr maria
@ kellox.. even een hart onder de riem.. Ik heb het tijdens mijn tweede zwangerschap ook gehad in het begin en ook later. een paar dagen wat helder rood bloed verlies bij het afwegen of wat druppies.. ik schrok me rot, maar had geen krampen dus was het niet erg zei de VK.. toen het later nog een paar keer gebeurde hebben ze een inwendige echo gemaakt bij de gyne (rond 30 wken) Alles was in orde.. Waarschijnlijk een gesprongen adertje. wel allert blijven was het advies en rustig aandoen, maar me vooral geen zorgen maken( makkelijk gezegd). Het komt kennelijk vaker voor! Hoop voor je dat dit ook voor jou geldt. Mijn dochter is kerngezond na 41 wk en 1 dg ter wereld gekomen en is nu 1,5 jr.... heel veel succes!