ik zou toch, als je je dan zo zorgen maakt een afspraak maken bij je HA want als ik dat zou hebben dan zou ik dat ook doen.. het klinkt behoorlijk! kijk alles om je eigen veiligheid, dus denk niet na over schaamte want dat is niet nodig.. dus dat is mijn advies heel veel sterkte en succes met zwanger raken liefs dionne
Hallo allemaal! Dani, hartelijk gefeliciteerd! Vandaag zou mn NOD zijn. Tot nu toe nog geen te zien. Maar ben bang om nu al een test te doen daar mn cyclus tot nu toe onregelmatig is dus kan goed zijn dat ongi paar daagjes later komt. Ik heb wel de laatste weken last van veel afscheiding en ben best moe. Maar ja dat hoeft natuurlijk niks te betekenen. Alle zwangeren hartelijk gefeliciteerd en diegene die deze maand ongi is geworden..balen en hopelijk hebben jullie de volgende ronde meer geluk! Groetjes, Baby4me
Dani Gefeliciteerd meid! Hier nog geen ongi en ik meende toch echt maandags mijn eisprong te hebben gehad, nou ja misschien heb ik het mij wel verbeeld, we wachten rustig af.
Zico, wat spannend! Kellox, we blijven hopen. Dani, Gefeliciteerd met je 21e verjaardag! Testers, ik ga voor julie duimen hoor.
Heb extreme ongi pijn maar "nog" geen bloed terwijl ik dat altijd heel snel heb....kan het innestelpijn zijn?heb al een week krampen (lichte) na mijn ei (voel me zwanger *sniff) als ik van daag geen bloed krijg dan ga ik morgen testen...
Tnx dames ! heb voor donderdag een afspraak kon helaas niet eerder! Ik hoop dat het allemaal goed komt...
Helaas Ongi geworden 1 dag eerder moest eigenlijk 26 ongi worden maar was 25e. Ben alleen niet erg ongi geweest 2 dagen en niet zoveel. dus we zien wel weer op naar ronde 3!
meiden heb een beetje obgebalzen buik maar dat heb ik altijd als ik ongi moet worden en me linker (.) is alleen iets gevoelig maar dat heb ik ook als ik ongi ga worden maar heb wel wat steken rechts onder in me buik de witte vloei is helemaal verdwenen voor de rest slaap ik al 3 nachten niet goed wordt elke keer om 5 uur snachts wakker omdat ik DENK de deurbel te horen maar me vriend die alles altijd hoort snukt gewoon verder dus verbeeld ik het me maar als 3 nachten lang heeel erg vaag vinden jullie ook niet ben gewoon heel druk in me hoofd en ga me nu ook paranoide maken moet ik niet doen heb ook hele vage dromen me opkomstige ongi maakt me gek geloof ik nou meiden we wachten maar weer af kom vanvond weer ff loeren
meiden heb een beetje obgebalzen buik maar dat heb ik altijd als ik ongi moet worden en me linker (.) is alleen iets gevoelig maar dat heb ik ook als ik ongi ga worden maar heb wel wat steken rechts onder in me buik de witte vloei is helemaal verdwenen voor de rest slaap ik al 3 nachten niet goed wordt elke keer om 5 uur snachts wakker omdat ik DENK de deurbel te horen maar me vriend die alles altijd hoort snukt gewoon verder dus verbeeld ik het me maar als 3 nachten lang heeel erg vaag vinden jullie ook niet ben gewoon heel druk in me hoofd en ga me nu ook paranoide maken moet ik niet doen heb ook hele vage dromen me opkomstige ongi maakt me gek geloof ik nou meiden we wachten maar weer af kom vanvond weer ff loeren
hey meiden heb ook last van mijn boobs en voel me zwanger maar heb nu getest wel 2 dagen voor nod en helaas nega. dus ik denk dat het voor de volgende ronde zal zijn ik wacht af tot donderdag.
Het word hier wel erg rustig he, normaal moet ik veel bijlezen als ik hier even niet ben geweest maar nu hoef ik bijna niets te lezen. Wordt wel eenzaam op de wachtbank.
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei: boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss & Joss81 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull & Marlous 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje & babygirl1988 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel & minnie01 & Jessica83 & Juudje27 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 & Gentow 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 & Meisje1988 & lievemama18 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: Missdaisy & Anieteke 25 mei: Diddl & Zico & kitt & lafemme & Carinda 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie & Nieuwbegin & karine & lievebeestje 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise & Angelique79 & SheDevil & MamaLinda 28 mei: Pebbles & Marieke21 & Maranka & funny me & daam & Lucifer99 & Marleen1979 & Nomusa & Loesie 29 mei: Visjes & Jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 & ktje & puzzcat24 & Ikke30 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud & Frumpje & ukkie87 & Anv 31 mei: Marywoods & Dani86 & Anette1 198 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 131 ongi.... 23 zwanger.... 13 negatieve test.... 2 twijfel.... 9 onbekend.... Grote Roze testdag 2 (25 mei) 1 Bianca84 Neg ongi 2 Stiertje1985 Zwanger!! 3 Kellox Zwanger!! 4 Danjo ongi 5 MamaNorah ongi 6 Juulsrulez Neg 7 Mama van Jordy (naar de 28e) 8 Vicky ongi 9 Zico ongi 10 Jannes ongi 11 christie ongi 12 sarah1981 neg (naar de 28e) Testmarathon maandag 28 mei (2e pinksterdag) 1 Marieke1610 ongi 2 FunnyMe ongi 3 SheDevil ongi 4 Nieuwbegin ongi 5 karine ongi 6 nomusa ongi 7 daam ongi 8 Loesie neg 9 Marleen1979 ongi 10 Mamalinda Zwanger!! 11 Lievebeestje Zwanger!! 12 Sarah 1981 neg 13 Mama van Jordy Op naar juni!
*sniff ben net ongi geworden.........en weet niet of ik kan naar juni want ga deze periode medicatie gebruiken waar je niet happy van word (chemo voor de ziekte van crohn) en moet dus waarschijnlijk een jaar wachten tot ik een kindje kan krijgen....nou ja misschien is mijn gedachte waar:met deze ziekte en deze ernstigheid kan ik GEEN kindje krijgen...bah ben helemaal over mijn toeren! In iedergeval geluk gewenst voor ieder die een kindje verwachten en voor diegene die de volgende ronde in gaan!
Kom hier ff koekeloeren! Morgen me nod! Ben een beetje misselijk, heb zere(.)(.) maagzuur een beetje. En moe en nog steeds overal jeuk pff wat kan dit allemaal betekenen! Ga volgende week pas testen want moet maandag solliciteren en wil liever nog niet weten of ik zwanger ben dan voel ik me net Alsof ik hun belazer. maarja! Groetjes ukkie87
hey pusscat24 bij deze wens ik je ook beterschap mischien is de tijd nog niet rijp i.v.m de chemo ik hoop dat je niet al te ziek wordt van je kuur en hopelijk ben je als je medicatie klaar is dat je snel in verwachting mag raken