Ik ben vandaag ook in alle hevigheid ongi geworden. Weet je ook weer dat je vrouw bent . Ik had het helemaal zien aankomen door de negatieve test en de daling van m´n temp. Ik baal altijd nog het meest tijdens zo´n negatieve test... Tegen de tijd dat ik dan echt ongi ben, ben ik alweer opgewarmd voor de volgende ronde en gaan we er weer voor! Alhoewel... 7e ronde... dat klinkt wel verontrustend. Vindt het wel lang duren eerlijk gezegd... Hebben jullie dat ook niet? Op zich vind ik wachten nog niet het ergste maar ik ga vooral zitten piekeren of er niet wat mis bij mij of bij m'n mannetje waardoor het niet (misschien wel nooit!) lukt... Maar oké, we gaan vol goede moed naar juni! Alle meiden die ook ongi zijn geworden: ik zie jullie bij de NOD in juni. Alle wachters: zorg nog even voor wat roze hè, aan het einde van deze maand!
O ja, ik las ergens dat als je op een dag ná 18.00 uur ongesteld wordt, je dan een dag later moet beginnen met het tellen van je cylus. Als jullie begrijpen wat ik bedoel (ik beschrijf het nogal onduidelijk geloof ik).
Nee, dan zou ik me inderdaad niet zo druk maken! Tis alleen maar lekker als je meteen weer regelmatig bent! Suc6!
Helaas, de hoop is weer vervlogen en het is tijd om in de volgende bus te stappen. Dan maar kijken naar de positieve kanten ervan: volgende week een feest waar ik dan niet de BOB ben, dit weekend een sauna pakken met een vriendin en me vanavond uitleven met sporten.
Sunnycloud he meid, laat effe alles bezinken, ik had het ook. Nu de weg zijn gaan we gewoon verder waarmee we gestopt zijn. Doch hebben we het op de achterbank gezet, vakantie is in zicht. Ook voel ik me nu een beetje beter dat ventje toch eindelijk z'n zaadjes eens binnen gaat doet voor te testen
Jammer van al die negatieve testen dames.....hier ook al weer 1. De 4e alweer, maar wou toch graag zeker weten of hij nu nog steeds negatief was, aangezien ik morgen een afspraak heb staan bij de HA. Dan kan ik meteen melden dat ik dus vandaag nog getest heb en die ook negatief was. De vorige test was afgelopen maandag en misschien zou ik dan alsnog zelf nog een keer moeten testen. Maar das dus hierbij gebeurd. Weer negatief. Geen enkele hoop op een streep, hij was gewoon stralend wit (robijn gebruikt zeker?) Ben benieuwd was de HA er morgen van gaat zeggen. (moet voor uitslag van bloedonderzoek erheen, en daarbij werd niet gekeken naar HCG, aangezien ik toen dus nog niet overtijd was.) Ik laat het jullie wel even weten. Voor alle dames die weer op de wachtbank zitten: IK DUIM MEE HOOR! Tot morgen maar weer, dan maar naar juni denk ik Groeten Carinda
Hallo dames Hier ook de doorgebroken, toch nog de dinsdag (meer in de late nm). Dus op naar ronde 5... Succes nog aan iedereen die wacht, klust,.... groetjes! ikke
Nou degenen die nu op de wachtbank zitten moeten toch zeker wel in rose komen hoor! In april waren er minder passagiers en meer zwangeren! Wat een ego berichtje he! Niet zo bedoeld hoor!
Waarschijnlijk is t bij mij raak! gisteren getest en er verscheen een 2e streep maar wel heeeel licht dus weet t nog niet zeker. ga straks nog maar eens testen met ochtendurine. hopelijk wordt t dan duidelijker. hoop zo dat t waar is..
Goedemorgen allemaal, voor iedereen bij de toch zijn gekomen, succes met de volgende ronde! Ik ben vanochtend weer opgestaan met verbazing dat de er niet is.......het begint nu toch echt te lijken dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn. Ik heb wel steeds een zwaar gevoel in mijn onderbuik en soms ook ongi achtige krampen, maar als ik dan naar toilet ga is er enkel wits en niks roods. Misschien moet ik nu toch maar eens een test doen. Ik probeer het uit te stellen. Meestal test ik al voor de NOD. Maar nu was ik minder ongeduldig. Oh laat het zo zijn! ? Als het zo is dan zou ik begin Februari mama worden en so'n beetje uitgerekend zijn op mijn eigen moeders verjaardag. Dat zou ze echt het leukste kado ooit vinden! Fijne dag! Liefs Amma
goedemorgen dames! hier heb ik zo een meeloopdag van mijn nieuwe pleiding (van 9.30 tot 14.30) daarna kan ik me even verzorgen dan naar mijn ouders om alles klaar te maken vior mijn verjaardagsfeest van vanavond....... dus ik zal erg weinig online zijn! ook vanmorgen last van krampen gehad nu nergens meer last van.......dus ik ga er van uit dat een dezer dagen mijn ongi zal komen.......op naar ronde 11 dus @amma spannend...ga vor je duimen! wat zijn je symptomen?
Hoi Dani, dankje voor het duimen! De symptomen: moe moe moe (maar rond een uur of half zes klaar wakker, en dan toch weer indutten en als ik er dan uit moet krijg ik mijn ogen amper open) enorme (.)(.) en anders dan normaal voor de ongesteldheid zeurderig trekkerig gevoel in onderbuik darmgerommel opeens iets aangekomen ontzettende honger de hele tijd Maar goed, dat kan natuurlijk vanalles zijn, ook gewoon pms........ Dus het duidelijkste symptoom is dat ik 3 dagen overtijd ben. Ik heb goede moed, maar ben zoals velen hier ook al een aantal keertjes teleurgesteld geweest en ik heb een aantal jaar terug een MK gehad, dus ik ben ook voorzichtig merk ik. Liefs Amma
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei: boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss & Joss81 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull & Marlous 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje & babygirl1988 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel & minnie01 & Jessica83 & Juudje27 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 & Gentow 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 & Meisje1988 & lievemama18 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: Missdaisy & Anieteke 25 mei: Diddl & Zico & kitt & lafemme & Carinda & crewlie 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie & Nieuwbegin & karine & lievebeestje & Watervrouw 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise & Angelique79 & SheDevil & MamaLinda 28 mei: Pebbles & Marieke21 & Maranka & funny me & daam & Lucifer99 & Marleen1979 & Nomusa & Loesie 29 mei: Visjes & Jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 & ktje & puzzcat24 & Ikke30 & amma 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud & Frumpje & ukkie87 & Anv 31 mei: Marywoods & Dani86 & Anette1 & Yolandabenny 201 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 147 ongi.... 22 zwanger.... 13 negatieve test.... 3 twijfel.... 9 onbekend.... @ Nicenchar dikke knuffel! @ Baby4me volgens mij is het dan gewoon zwanger hoor met twee streepjes! Ik zal je op blauw zetten of mag ik er al roze van maken? Tozh alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Visjes, Ik heb een vraagje en zal ze aan jou richten daar ik de indruk heb dat je ook niet altijd een regelmatige cyclus had/hebt (sorry als ik verkeerd ben!) Gisteren een klein beetje bloed (was net bloed verdund met water zo licht was het ) verloren, dus ik dacht ja, tis de moment ze zullen er stilaan wel gaan doorkomen, maar niks bleek minder waar te zijn, ondertussen niks meer doorgekomen. Had jij dit ook en zijn ze er een aantal dagen nadien toch doorgekomen? Ik moet er wel bijzeggen dat ik sinds een maand aan het dieëten ben, alhoewel ik in plaats van af te vallen bij kom Ik wil mij niet al teveel focussen op het feit dat ik kan zwanger zijn, probeer alleen een beetje te achterhalen waarom die verdomde zo graag met mijn voeten spelen Ben wel moe, terwijl ik vroeger om 22u in mijn bed lag om om 4u30 op te staan en klaar wakker te zijn moet ik nu om 22u in mijn bed liggen om om 7u een beetje menselijk te zijn (kan natuurlijk ook liggen aan de stress van ons huwelijk eind deze maand). Sorry voor deze lange uitleg maar ik hoop mss door jou ervaringen iets meer te weten te komen. Groetjes PS: Véél succes toegewenst!
oeps... ik zie dat mn respons ergens tussen het berichtje van Amma is terecht gekomen... ben ook niet zo etchnisch... hihi Dit was mijn reactie: Hier precies hetzelfde... ik had gister of vandaag ongesteld moeten worden, maar in de verste verte nog niets te bekennen... Weet niet wanneer ik nu moet testen... Wat jij?
hallo allemaal ben ik weer ik ben even weg geweest (zie topic http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?p=1060934#1060934) maar ik mag weer in het roze heb vanmorgen echo gehad en ben dus toch zwanger......hoe is het mogelijk...... Groetjes Tonie
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei: boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss & Joss81 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull & Marlous 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje & babygirl1988 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel & minnie01 & Jessica83 & Juudje27 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 & Gentow 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 & Meisje1988 & lievemama18 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: Missdaisy & Anieteke 25 mei: Diddl & Zico & kitt & lafemme & Carinda & crewlie 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie & Nieuwbegin & karine & lievebeestje & Watervrouw 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise & Angelique79 & SheDevil & MamaLinda 28 mei: Pebbles & Marieke21 & Maranka & funny me & daam & Lucifer99 & Marleen1979 & Nomusa & Loesie 29 mei: Visjes & Jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 & ktje & puzzcat24 & Ikke30 & amma 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud & Frumpje & ukkie87 & Anv 31 mei: Marywoods & Dani86 & Anette1 & Yolandabenny 201 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 146 ongi.... 23 zwanger.... 13 negatieve test.... 3 twijfel.... 9 onbekend.... @ tonie super gefeliciteerd!