Nod Mei 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Linda, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hier ook nog een keertje.... ;) :D

@ Tonie: Wat fijn om dat te horen te krijgen en te zien op de echo.
    Volgens mij maakt het nu ook niet zoveel meer uit hoever je bent
    Gefeliciteerd meid! Geniet ervan!

Liefs.

2. hoi hoi,

vraagje ik ben nu zo'n 10 dagen overtijd heb al vele testen versleten en heb vanmorgen een zeeeeeeer vage kruidvat gehad. ik zie het lijntje staan als ik hm in het licht hou...
    ik heb wel het gevoel dat ik ongi moet gaan worden zelfs zo erg dat ik mijn maandverband al in heb gedaan.

wat denken jullie?
    ik vind t spannend maar kan nog niet echt genieten omdat die test zoooo vaag was, over 3 dagen zo-wie-zo even nieuwe test uitvoeren!

bij mijn eerste kindje had ik juist 3 dagen voor NOD een positieve kruidvat, raar maar waar... :(

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @fientje.. hier precies hetzelfde..

Heb vandaag getest (hema test bijna hetzelfdeals kruidvat) en ook een licht lijntje.. wel duidelijk, maar heellicht...ik durf het ook niet te geloven.. ik heb alleen geen krampen ofzo....vreselijk die spanning,....

hoop dat het voor ons allebei goed nieuws wordt en blijft maar dan DUIDELIJKER

4. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    @ Fientje, hoe waren je vorige testen dan? En wanneer heb je die gedaan? Ik ben namelijk nu een week overtijd en ook alleen maar negatief getest. Vanmorgen moest in naar de HA en heb haar meteen gevraagd hoe het kan/ wat ik ermee moet. Ze zei dat ik ervan uit moest gaan dat ik niet zwanger was, en aangezien ik al een kindje heb, dat ik het dan aan mijn lichaam meteen wel zou herkennen als ik wel zwanger zou zijn. Het vervelende is dus dat ik juist heel veel dingen denk te herkennen van mijn vorige zwangerschap, alleen het probleem is dus die negatieve testen en die uitblijvende :evil: :evil: ...... ze doen er echter helemaal niets mee, want het kan zijn dat mijn hormonen nog niet op regel zijn (maar dat wist ik al) en ook al zou ik een half jaar niet ongi worden, dan nog doen ze er niets aan. Heel handig als je zwanger wilt worden, (NOT) en heb manlief maar gezegd dat ik dus altijd vruchtbaar kan zijn.........nu of morgen of volgende week. Dus hij weet wat er gebeuren moet. Zolang ik geen :evil: :evil: zie, ga ik ervan uit dat ik dus nog gewoon zwanger kan raken.....misschien maar vast ovu testen bestellen? Voor wanneer ik wel ongi word? Kan ik een beetje zien hoe het nou met die eisprong zit.....

De nieuwe testen komen vadaag binnnen. Heb gister ook 1 gedaan, dus nu maar weer even wachten tot na het weekend, dan zien we wel weer verder.

Groeten Carinda

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh ja.. wat omgekeer dis aan jouw situatie is dat ik bij vorige zwangerschappen pas bij 2 wken en 3 wken overtijd positief testte.. nu is het nog voor mijn NOD.... :confused: Had het ook niet verwacht, maar was vanmorgen zo misselijk dat ik het gewoon niet kon laten! ;)

6. @ carinda:
    ben je al eens ongi geworden na je 'stoppen met de pil'?
    zo lastig inderdaad als je het niet zeker weet he.
    ik ben begonnen met testen op de dag van NOD.
    ik had telkens de clearblue en die meet negatief, ook de apotheek testen meet negatief, oja de clearblue geeft na die 10 min wel positief maar daar mag ik niet naar kijken.
    de kruidvat heb ik 3 dagen terug ook gebruikt dit was echt negatief, geen streep te bekennen en zelfs geen vaag streepje!
    hopenlijk voor jou ook meer duidelijkheid.. spannend is dat toch...pfff

@ ichtus
    3 dagen voor nod, ja lekker vroeg he, hopenlijk blijft dat lijntje voor jou zichtbaar! ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb dat een aantal maanden geleden ook gehad, kruidvat licht positief voor nod en op de dag zelf ongi geworden.
    maar hopenlijk voor jou dat het zwanger is en blijft!
    spannend he,

leuk zo'n forum 8)

7. @ ichtus nog een keertje
    mss heb je een vroege eisprong gehad... :) 8)
    en ben je dus gewoon zwanger joh!

8. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Wow! Gaaf, gefeliciteerd! (Cliché: streepje is streepje ;))

9. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Baby4me, van harte gefeliciteerd.

Groetjes Taby.

10. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Marywoods, ik ga denk ik morgenochtend testen. Mijn lief heeft vandaag testen gekocht.
    En wanneer jij?

Tonie, gefeliciteerd. Wat een spannend verhaal was dat. wel niet WEL!

liefs
    Amma

11. baby4me,
    we zitten volgensmij in hetzelfde schuitje...
    alvast gefeliciteerd,
    ik durf nog niet te hopen... :)

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    Hey meiden

Morgen vroeg word een spannende morgen want ik ga testen op verzoek van mijn moeder heb ik een test gekregen en ze wil graag dat ik ga testen.
    dus morgenvroeg weet ik meer!

Liefs Dimmel

13. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Spannend meiden!

14. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Bedankt!

15. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Dank je wel!

16. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    wat leuk dat we in hetzelfde schuitje zitten. heb je ook een lichte 2e streep? leuk dat je al een babysite hebt maar mag ik t wachtwoord weten? kom er zo niet op.
    Ga jij ook nog een keer een test doen?

Ik denk dat ik zondag nog eens ga testen.

Ik heb vandaag wel al gyn gebeld voor afspraak voor een echo. misschien wat impulsief maar goed mijn gyn is altijd drukbezet dus kan je beter op tijd bellen. ik kan nu nl al pas 28 juni terecht maar goed...

vind t wel eng allemaal...doordat ik een mk heb gehad zal de eerste tijd toch een stuk bezorgder en angstiger zijn. Maar goed we hopen gewoon dat t dit keer wel allemaal goed gaat.

Groetjes,

Baby4me

17. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    Veel succes! Ik duim voor je!

18. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    @fien: Ja ik heb al een ongi gehad. Met de 23e dag toen. Nu heb ik voor de volgende cyclus maar weer 28 dagen aangehouden en zit dus nu al op dag 35-36. Heb mijn huisarts ook verteld dat ik bij de vorige zwangerschap na het stoppen met de pil, meteen weer op regel was: 31-30-28-28-zwanger......dus had eigenlijk verwacht dat dat nu weer zo zou zijn, aangezien ik de pil nu niet zolang geslikt heb als de vorige keer dat ik stopte.

@ichtus: had je voor die late positieve testen dan al meerdere testen gedaan? en als ik het goed begrijp was je dus toen je positief teste al bijna 7 weken zwanger?

haha misschien is er dan nog hoop? Ik reken er niet meer op,maar zou een leuke verrassing zijn hoor

Groeten Carinda

19. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!

20. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Vanochtend heb ik getest, en er verschenen twee streepjes. De een wat lichter dan de ander, maar duidelijk twee dus ik ben zwanger geloof ik.......................
    Was al heel vroeg wakker maar had niet door dat t pas 5 uur was ofzo, moest naar toilet dus nam de test mee. Daarna in bed de twee streepjes met mijn vriend bestudeerd en bewonderd. Toen we een beetje bij waren gekomen, bleek het pas half zes te zijn.
    Ik was daarna klaarwakker en heb dus niet meer heb geslapen.

Ik ben ontzettend blij,
    maar herken ook wat anderen hier schrijven die eerder een mk hebben gehad, dat ook de spanning er meteen is.
    Want nu staan er weer twee streepjes, maar het duurt nog even voor ik er echt helemaal vertrouwen in heb dat het nu allemaal eindelijk echt gaat gebeuren.

Over 1,5 week heb ik een afspraak met de Gyn, want er zouden onderzoeken gestart worden ivm met mijn onderbuikklachten en menstruatie klachten. Dus wie weet heb ik geluk en kan ik het kleine wonder dan al eventjes zien met een inwendige echo....................?

Voor allen die ook positief getest hebben: Gefeliciteerd!
    Voor allen bij wie de :evil: toch gekomen zijn: ik duim voor jullie volgende ronde.

Liefs
    Amma

Deel Deze Pagina