@ Amma; van harte gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik heb net weer getest; negatief.... heb dus weinig hoop meer.... heb vanavond feestje... zouden jullie dan gaan drinken?
Hoi Crewlie Ik heb het nog niet echt regelmatig inderdaad. Ik had eerst 47 dagen, daarna 23 en daarna weer 48 en zit inmiddels op mijn 51e dag... vanmorgen negatief getest helaas... Toen ik het cyclus van 23 dagen had, ben ik niet heel erg ongie geweest. Kon het in principe gewoon af met een inlegkruisje en twas meer bruin dan echt rood... een echte ongi is niet echt doorgebroken, dis heeft een dag of 10 geduurd. Ik heb het maar gewoon gerekend als een ongi. Was wel heel raar. En toen werd ik na 48 dagen weer ongi... Mijn moeder had ook altijd cyclussen van 6 weken en is 4 x vrij snel zwanger geraakt. Maar het lijkt erop dat mijn cyclussen wel veel langer duren... Betekent minder kansen en daar baal ik wel een beetje van. Eigenlijk wil ik er nog relax mee om gaan van; we zien wel, maar op deze manier hebben we natuurlijk minder kansen... Ik hoop dat je er wat aan hebt en antwoord geeft op je vraag!
bigdream gefeliciteerd geniet ervan en dan alweer 5 weken leuk is dat he ik ben hellaas vanacht ongi geworden vindt het echt niet meer leuk dus ik ga naar de ronde van JUNI JUNI WORDT EEN TOP MAAND ALLE MEIDEN STAAN DAN IN HET ROSE EN IK OOK ! HAHAHA ff mezelf wat moed in praten ben het gisteravond laat geworden een beetje een paar druppels maar vanochtend zette het flink door vanaf wanneer moet ik dan me banner rekenen vanaf gisteren of vandaag xxx
hey dame sik ben gister ongi geworden (met een cyclus van 28 dagen) mijn nieuwe nod is nu 29 juni. wij gaan nu dus nar ronde 11 @ de dames die zwnager zijn van harte gefeliciteerd... @ de dames die ongi zijn succes in nieuwe ronde
check my banner.... vanmorgen nog maar een keer getest en ja hoor binnen 2 minuten een duidelijke 2e streep.. wel lichter dan de andere, maar niet te missen... kan het nog niet geloven! Door mijn 5 weekse cyclus nog wel kort zwanger zie ik, maar dat geeft mij niks.......Kan het wel van de daken schreeuwen, maar voorlopig hebben jullie de Primeur! dames die ongi zijn geworden...kop op...in juni gaat het vast lukken... dames die ook positief hebben getest: Super gefeliciteerd!
gefeliciteerd cihtus k denk dat ik een tijd afstand ga nemen van alles en me op school en werk concentreer. ik heb het al vaker voorgenomen maar iedere ronde die we verder gaan is weer een tegenvaller. zit er momenteel helemaal doorheen. deze maand zijn we er stukken minder mee bezig geweest men dan nog dus het is nog niet goed genoeg! dus ik denk dat jullie me de komende tijd minder vaak zullen zien! ik heb er even genoeg van
Dank jullie wel... @Dani... meid ik vind het echt super rot voor je..en hoop dat je snel terug bent met super mooi nieuws.... laat je niet kisten he.......
nee maar iedere keer opneiuw weer een beetje hoop en dan uiteindelijk toch niks! en ik heb geen zin om in de mm te belanden! en anders zet ik het evenin de wacht! we zien wel...voel e beoorlijk klote nu. ik gun het iedereen van harte.....maar het is een sneu gevoel om te lezen dat die zwanger is en die en die.....en zelf zit je ondertussen in ronde 11.......dus vandaar dat ik een tijdje weg blijf....en af en toe nog eens mee lees..........dan zie ik toch wie zwanger is enz...... iedereen heel veel succes met klussen en geniet van de zwangerschappen hier! xxx
@dani: ik begrijp het wel (voor zover dat mogelijk is) een vriendin van mij bleek onvruchtbaar en zou uiteindelijk voor IVF ICSI gaan.. 2 maanden voor het eerste traject bleek ze toch zwanger! twas echt een vreselijke tijd daarvoor maar het bewijst dat echt alles kan! Kan me wel voorstellen dat het niet leuk is om steeds te lezen dat er dames zwanger zijn.. zeker als het direct raak is.. Weet wel dat je het iedereen gunt, maar je wilt zwlf ook wel s een keer na zoveel maanden! Meid....ik wens je veel geluk en sterkte toe....en hopelijk tot snel! dikke knuff
meiden over twee uur ga ik testen, zit nog te werken en dus... ik had al een zeer lichte test maar ik kan het niet laten, als deze positief is ga ik echt uit mijn dak! tot over twee uren..(lange uren)
hoi allemaal Ben zo'n beetje overgebleven denk ik. Ik ben dus 3 dagen overtijd en nog geen ongie. Gisteren (2 dagen overtijd dus) neg test. Dus afwachten maar aan deze kant. Ik heb een mk gehad en daarna was cyclus 37 dagen (na curretage) en daarna weer netjtes 27 dagen zoal ie voor de mk ook was. Ik weet het ook niet meer. Heb besloten dat ik volgende week zaterdag pas weer ga testen als het dan nog nodig is. Groetjes
Ik mag in t roze op de lijst! Heb vanmiddag nog een clear blue test gedaan en die gaf vrijwel meteen een + aan dus geen twijfel meer mogelijk. Ik ben zwanger! Dames die zwanger zijn gefeliciteerd! Dames die ongi zijn geworden, balen! Heel veel succes in de volgende ronde! Groetjes, Baby4me
oja waar kon ik ook alweer mezelf laten pendelen? heb het 1x gedaan en kreeg toen te horen dat ze het heel druk had maar wel voor me deed maar dat is inmiddels ruim een week geleden dus vraagje waar zitten die andere ook alweer kan het niet meer terug vinden op de site ik ga nu lekker bij me schoonouders bqq dus spreej jullie vanavond! xxxb