Hahaha Mone, zo herkenbaar! Wij zouden de eerste maand ook wachten, sowiezo na het stoppen met de pil maar ook omdat ik nog maar net met foliumzuur was begonnen, maar als je eenmaal voor het echt gaat, is dat lastig vol houden he! Mijn ongie was gister trouwens alweer over.. ik dacht dat ik heel erg zou bloeden omdat ik 2 maanden niet ongesteld was geweest maar het was juist minder dan normaal. Alleen de krampen waren de eerste dag iets heftiger dan gebruikelijk! Pff... na al die tijd heb ik zoooo'n zin in weer een nieuwe ronde voor het 'echie' klussen en dan al die spanning als mn NOD nadert, ik heb het gewoon gemist!
was mezelf dus vanmorgen bij april gaan melden weet nog niet precies wanneer mijn nod is.... zit ik even verder te tellen blijkt dat ik dus april gewoon oversla dus hier ben ik dan nog even wachten tot de defenitief doorbreken en dan zet ik mijn vermoedelijke nod er wel bij groetjes anna
hai meiden, zoals in NOD april staat ben ik niet ongesteld geworden. alleen 2 (letterlijk) druppels bloed gehad, dus mag ik weer van de lijst af. En meld ik me wanneer mn ongi doorzet (of niet natuurlijk, haha) thnx, wispeltuurtje
Yip! Zeker als je dan m'n vent zie als ik zeg dat als we het nu doen er misschien wel een kleintje komt....
goedemiddag dames ik ben net weer van werken heb het al weer een beetje verwerkt mei wordt gewoon pinkmaand
Hi, Kan iemand mij toevoegen op 7 mei. Helaas vandaag toch bloedverlies na 3 dagen over tijd te zijn. verwachtte het toch niet echt, want heb bijna 2 weken bloedverlies gehad direct na de eisprong, maar toch mega shit. op naar ronde 9...
Hoi meiden, Balen dat er nog zoveel ongi zijn, ik ben er inmiddels ruim anaf maar er zit nog niet echt schot in de zaak. Vrijdag naar het ziekenhuis, ben benieuwd.
ik sluit ook maar aan. vanmiddag naar de wc en daar waren ze weer had zo de wens om zwanger te trouwen ; zou eigenlijk 22 weken zwanger zijn op onze a.s. trouwdag 13 april maar dat mocht helaas niet zo zijn op naar de volgende ronde
hallo meiden ze zij er : al ik er nu van uit ga dat deze cyclus gewoon weer 28 dgn word net als alle andere van de afgelopen half jaar dan word mijn nod 2 mei zou iemend mij op de lijst willen zetten? tja mocht het een lange cyclus worden dan weet ik het niet we zien wel.... liefs anna
had van de week al negatief getest dus wist het eigenlijk al moet nu contact opnemen met de dokter en dan zien we wel verder wat er gaat gebeuren wel spannend nu allemaal hoor....
Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 3 mei:Gerda1975 4 meiearly 5 mei:Jollie & taliaa 6 mei:Silvana81 & Moonie & Gertje & bigdream & naomi33 7 mei:Charlie01 8 mei: 9 mei: 10 mei: 11 mei: 12 mei: 13 mei: 14 mei: 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
jeetje rustig hier! ben nu even tussen door thuis moet straks weer werken... heb wel onwijs veel last van de maar dat zal wel komen omdat ik nu 5dgn te laat ben....
Ik ben ook thuis. Zit op het moment even helemaal in de knoop met mezelf. Werk, prive, alles. Ga morgen naar de arboarts. Hopelijk kunnen ze me daar verder helpen!