Hallo, ik ben vrij nieuw hier. Domme vraag misschien maar wat betekent dat 'pendelen"? En hoe doe je dat? Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien zijn wij op 't moment druk aan 't klussen . Wie weet is het weer in 1x raak en hebben we deze x meer geluk. Liefs mij
he wat is het toch gezellig hier... kijk altijd uit naar de nieuwe berichten... hier is nog steeds geen ovutest positief.. maar natuurlijk gaan we wel klussen haha..
@claudia.. erg he die onzekerheid... mijn ovutest wil maar niet positief worden en daarnaast heb ik wel allerlei gekke klachten ik heb inderdaad ook momenten dat ik helemaal gestoord word... van mezelf en van die testen
ik weet het eigenlijk ook niet.. en ik weet ook dat ik eigenlijk ook niet mag zeuren zit pas in mijn eerste ronde maar toch had gehoopt dat ik nu zo n beetje mij ei zou hebben...
ff banner checken hoor! volgens mij nog 9 daagjes wachten... Hier blijven boobies pijn doen en ook wordt mijn tepelhof groter en zijn de bultjes erop meer aanwezig dan anders.. tschijnt dat dat een positief teken is.. heb er eigenlijk bij de 2 eerste kiddies niet echt op gelet...hmmm... heb ook meer witverlies, maar zou kunnen dat dit normaal is na eisprong... geen idee.. jullie? Nou ja..verder wat geshopt vanmiddag en terrasje geplukt in de zon.. HEERLIJK! verder is het afwachten....blegh
Bedankt Kaatje 1988. Maar heb nu hetzelfde gedaan als vanmiddag en nu doet hij het wel gewoon. Gek, maar nu klopt het teminste weer.
Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins 4 meiearly & Funny Me & dwazie1980 & marleen123 5 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 6 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 8 mei: Daantje82 & Diana81 & Pooh69 & daantje86 9 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & Sann 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: 87 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
Nou snap ik er helemaal niets meer van... ik heb een negatieve ovu test gehad vandaag maar nu wel het gevoel alsof ik ongi moet worden echt krampjes in mijn buik...
@ Dwazie, het is pas je eerste ronde zonder pil toch, daar kun je ook klachten van hebben, maar misschien is het ook je eisprong... zolang je geen positieve test hebt gehad weet je het niet zeker. Probeer het een beetje rust te geven meid, het komt wel! Echt waar.... Ik weet dat het moeilijk is hoor, maar geef je lichaam wat tijd! Groetjes Jelske
hoi meiden, Ik mag me helaas ook hier weer aanmelden mijn Nod hou ik maar op 12-05 (er is bij mij helaas geen pijl op te trekken ) Wil iemand mijn toevoegen op de lijst? Iedereen heel veel succes. Ik zal voorlopdig niet veel online zijn want ga lekker volgende week 16 dagen op vakantie liefs, morgaantje