Goedemiddag meiden hoe gaat het hier? Nou vandaag weer af en toe steken onder in mijn buik, last van mijn darmen, gevoelige en jeukende tepels en brandend maagzuur... zal het dan een goed teken zijn? duurt nog zo lang tot 2 mei.. Liefs kaatje
Sammy wat erg voor je! Heel veel sterkte! En Kaatje, klinkt als een goed teken! Laten we hopen dat het snel begin mei is. Ik heb vanochtend weer een goedkope ovu-test gedaan (zo'n dipstick) en ik zag nu weliswaar een streep, nog niet zo donker als de controlestreep maar wel een duidelijke! Betekent dit dat mijn ei er misschien zit aan te komen binnenkort? Ik hoop het want ik wil zo graag weten wanneer ongeveer mijn ei springt! Dwazie, heb jij nog een ovu-test gedaan? Liefs, Suzy
hey meiden boh wat een dag we weten niet wat we moeten doen! maar ja zometeen even lekker met me manneke praten en kijken wat we kunnen doen... voor de meiden die ongi zijn geworden blijf hoop houden! en deze maand moet de limo overvol! Liefs Dimmel
hey Suzy. denk idd dat je ei onderweg is. hoe dichter na je eisprong toe hoe donkerder die wordt. toch worden die dipsticks volgens mij niet zo donker als de controle streep... veel plezier met klussen ! Liefs kaatje
he kaatje, heb ook nog ff een digitale ovu-test gedaan, die doe ik nl 's-middags altijd tzelfde tijdstip (hoe erg kun je ermee bezig zijn he? ) maar die geeft nog gewoon een rondje en geen smiley dus ik ga er idd even vanuit dat ie nog onderweg is, misschien morgen wel een smiley...? Dit is nl onze eerste ronde dus zou gewoon graag wat inzicht willen krijgen in wanneer m'n eisprong is. Als het goed is is mijn NOD 5 mei, dus vlak na de jouwe! Echt heel spannend hoor, zal voor je duimen... En ondertussen "klussen" we vrolijk door Liefs, Suzy
hey suzy. Ga hard voor je duimen dat je morgen een smiley hebt.. ik gebruik zelf geen ovu testen omdat ik daar niet echt het nu van in zie aangezien ik iedere 3 dagen een FM heb/had dus ik zie mijn ei toch wel aankomen. ga mezelf alleen maar gek maken met een ovu test. liefs kaatje
he sammy jeetje wat rot zeg sterkte ermee he meid en je weet het als je iets kwijt wilt wij zijn er met zijn allen voor je dikke knuffel
Hoi, ik kom hier ook meepraten, ben maar verhuist van het april-forum omdat ik net ongesteld ben geworden...helaas. Op naar de volgende ronde, helaas weer even wachten..
Hai kaatje, sorry ben misschien nog een beetje een leek maar wat is een FM? Ik heb er ook wel aan gedacht hoor om die ovu-testen nog niet te gaan doen omdat ik bang was dat ik erin zou doorslaan maar kon het toch niet laten Maar ik wil er niet teveel bij stilstaan, het kan natuurlijk ook zijn dat ze bij mij niet werken ofzo dus ga er niet alles op afstemmen ofzo... We klussen gewoon regelmatig en wachten af... liefs suzy
Oh men, ben veelste geobsedeerd door baby's! Mn moeder zei, je moet eens op vakantie gaan meid! haha en misschien heeft ze wel gelijk, De duivels zetten nog niet door, maarkhoop dat ze snel weer weg zijn, dan kunnen we weer aan de klus! Hoe ist met de rest van de meiden?
FM is afkorting voor Follikel Meting.. ik kreeg vanaf cyclusdag (CD) 10 iedere 3 dagen een FM om te kijken of er een eitje groeit.. Geeft niets hoor, toen ik hier net was wist ik al die afkortingen ook niet..praat er nu over alsof het de normaalste zaak van de wereld is @ boterbloem : welkom een succes!
Hey allemaal! Na een super druk weekend (verhuizen, verhuizen, verhuizen, ...) eindelijk thuis en ik ben zo goed als dood...moe. Pfff, mag snel een weekje verder zijn! Anders alles ok. Probeer niet teveel gefixeerd te zijn op mijn lichaam (hoe moeilijk dat ook is) want ik blijf maar het gevoel hebben dat ik mijn eisprong heb of ongi en dat al sinds donderdag... niet dus @Sammy heel veel sterkte! Groetjes Twins
ha meiden! effe een bannercheck, via ovulatietesten met eitje nog niet gevonden, nog maar rustig afwachten. hoop dat het niet te lang gaat duren en mn cyclus niet te lang wordt... Groetjes Jelske
en wat gaan jullie vanavond doen? Denk dat wij vroeg naar bed gaan......ik moet morgen van 8uur tot 18uur werken!misschien nog even op de chat ben er nu al! en ik heb zelf nog eens goed nagedacht maar het leven wat we nu leiden (afspraken school geld enz) daar zou een kind nog niet in passen..... ben bang dat ik het kind niet kan bieden wat het verdient! denk dat ik dat niet geregeld krijg! maar oke....ga echt eens goed nadenken en alle sop een rijtje zetten voor mezelf..... kan het trouwens kwaad 2x per dag klussen....? ik wacht deze cyclus even af.....