Nod Mei 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Linda, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemiddag meiden
    hoe gaat het hier?
    Nou vandaag weer af en toe steken onder in mijn buik, last van mijn darmen, gevoelige en jeukende tepels en brandend maagzuur... zal het dan een goed teken zijn? duurt nog zo lang tot 2 mei..

Liefs kaatje

2. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Sammy wat erg voor je! Heel veel sterkte!

En Kaatje, klinkt als een goed teken! Laten we hopen dat het snel begin mei is.

Ik heb vanochtend weer een goedkope ovu-test gedaan (zo'n dipstick) en ik zag nu weliswaar een streep, nog niet zo donker als de controlestreep maar wel een duidelijke! Betekent dit dat mijn ei er misschien zit aan te komen binnenkort? Ik hoop het want ik wil zo graag weten wanneer ongeveer mijn ei springt!

Dwazie, heb jij nog een ovu-test gedaan?

Liefs, Suzy

3. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden

boh wat een dag we weten niet wat we moeten doen! maar ja zometeen even lekker met me manneke praten en kijken wat we kunnen doen...

voor de meiden die ongi zijn geworden blijf hoop houden! en deze maand moet de limo overvol!

Liefs Dimmel

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hey Suzy. denk idd dat je ei onderweg is. hoe dichter na je eisprong toe hoe donkerder die wordt. toch worden die dipsticks volgens mij niet zo donker als de controle streep... veel plezier met klussen !

Liefs kaatje

5. Niet meer actief

@Dimmel... Aan je banner te zien zou ik gaan klussen, haha :D

6. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    he kaatje,

heb ook nog ff een digitale ovu-test gedaan, die doe ik nl 's-middags altijd tzelfde tijdstip (hoe erg kun je ermee bezig zijn he? :D ) maar die geeft nog gewoon een rondje en geen smiley dus ik ga er idd even vanuit dat ie nog onderweg is, misschien morgen wel een smiley...?

Dit is nl onze eerste ronde dus zou gewoon graag wat inzicht willen krijgen in wanneer m'n eisprong is. Als het goed is is mijn NOD 5 mei, dus vlak na de jouwe! Echt heel spannend hoor, zal voor je duimen...

En ondertussen "klussen" we vrolijk door :D

Liefs, Suzy

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hey suzy.
    Ga hard voor je duimen dat je morgen een smiley hebt.. ik gebruik zelf geen ovu testen omdat ik daar niet echt het nu van in zie aangezien ik iedere 3 dagen een FM heb/had dus ik zie mijn ei toch wel aankomen. ga mezelf alleen maar gek maken met een ovu test.

liefs kaatje

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    he sammy jeetje wat rot zeg sterkte ermee he meid en je weet het als je iets kwijt wilt wij zijn er met zijn allen voor je
    dikke knuffel

9. boterbloem

boterbloem Actief lid

20 apr 2007
    215
    0
    0
    Hoi, ik kom hier ook meepraten, ben maar verhuist van het april-forum omdat ik net ongesteld ben geworden...helaas.

Op naar de volgende ronde, helaas weer even wachten..

10. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Hai kaatje,

sorry ben misschien nog een beetje een leek maar wat is een FM? Ik heb er ook wel aan gedacht hoor om die ovu-testen nog niet te gaan doen omdat ik bang was dat ik erin zou doorslaan maar kon het toch niet laten :D
    Maar ik wil er niet teveel bij stilstaan, het kan natuurlijk ook zijn dat ze bij mij niet werken ofzo dus ga er niet alles op afstemmen ofzo... We klussen gewoon regelmatig en wachten af...

liefs suzy

11. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Veel succes deze ronde boterbloem!

12. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Oh men, ben veelste geobsedeerd door baby's!
    Mn moeder zei, je moet eens op vakantie gaan meid! haha en misschien heeft ze wel gelijk,
    De duivels zetten nog niet door, maarkhoop dat ze snel weer weg zijn, dan kunnen we weer aan de klus!
    Hoe ist met de rest van de meiden?

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    FM is afkorting voor Follikel Meting.. ik kreeg vanaf cyclusdag (CD) 10 iedere 3 dagen een FM om te kijken of er een eitje groeit..
    Geeft niets hoor, toen ik hier net was wist ik al die afkortingen ook niet..praat er nu over alsof het de normaalste zaak van de wereld is :(

@ boterbloem : welkom een succes!

14. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    HI lady's
    mag mijn NOD dag er ook bij
    27 mei....
    banner maar eens veranderen :)

15. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    ik heb mijn eisprong al gehad :D
    dag of 5 geleden dus ik ga mijn banner maar aan passen naar 30 dagen

16. boterbloem

boterbloem Actief lid

20 apr 2007
    215
    0
    0
    Kan ook iemand mijn NOD 20 mei op de passagierslijst zette?
    alvast bedankt! :D

17. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    Heel veel sterkte meid

18. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    Belgiƫ
    Hey allemaal! Na een super druk weekend (verhuizen, verhuizen, verhuizen, ...) eindelijk thuis en ik ben zo goed als dood...moe. Pfff, mag snel een weekje verder zijn!

Anders alles ok. Probeer niet teveel gefixeerd te zijn op mijn lichaam (hoe moeilijk dat ook is) want ik blijf maar het gevoel hebben dat ik mijn eisprong heb of ongi en dat al sinds donderdag... niet dus :(

@Sammy heel veel sterkte!

Groetjes
    Twins

19. ha meiden!

effe een bannercheck, via ovulatietesten met eitje nog niet gevonden, nog maar rustig afwachten. hoop dat het niet te lang gaat duren en mn cyclus niet te lang wordt...

Groetjes Jelske

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    en wat gaan jullie vanavond doen?
    Denk dat wij vroeg naar bed gaan......ik moet morgen van 8uur tot 18uur werken!misschien nog even op de chat ben er nu al!

en ik heb zelf nog eens goed nagedacht maar het leven wat we nu leiden (afspraken school geld enz) daar zou een kind nog niet in passen..... ben bang dat ik het kind niet kan bieden wat het verdient!
    denk dat ik dat niet geregeld krijg! maar oke....ga echt eens goed nadenken en alle sop een rijtje zetten voor mezelf.....

kan het trouwens kwaad 2x per dag klussen....?

ik wacht deze cyclus even af.....

Deel Deze Pagina