tjee Dani, ben benieuwd wat eruit gaat komen. Wel knap van je om daar zo bewust over na te denken, want het is zeker wel belangrijk! Maar wel moeilijk hoor als je al zo'n tijd bezig bent.... succes met het erover nadenken! groetjes Jelske
wij zouden vanavond bij een vriendin op de koffie gaan. zitten dus een half uur in de auto..komen we daar is ze er niet.. zegt ze "ik ben er over 10 min" nou daar hadden we dus echt geen zin in dus zijn weer omgekeerd en naar huis gegaan. thuis praatjes makers en paul de leeuw gekeken.. zo even brood smeren en naar bed.. morgen bloedprikken of mijn eisprong er goed doorheen is. Liefs kaatje
kan aan mij liggen hoor maar als je je banner veranderd in je profiel wordt die banner toch bij alle geplaatste berichten veranderd? is misschien makkelijk als je gewoon een oud bericht op zoekt ( tenzij je berichtjes wilt typen hoor, vind ik ook goed haha) liefs kaatje
wij hebben vandaag een zalig dag gehad, eerst lekker uitgeslapen (was ook wel nodig was vanmorgen half 4 voor we thuis waren ) toen lekker ontbeten en later lekker stuk met de hond gewandeld het was zon zalig weer, daarna kregen we onverwachts bezoek van mijn ouders das altijd gezellig, en toen gebbqd en daarna lekker spontaan geklust (spontaan blijft het leukste he) en nu zo ga ik maar eens slapen morgen weer vroeg dag bleh
Zeker lekker dagje vandaag.... We waren in Amsterdam! Lekker op een terrasje gezeten, heerlijk.... Cyclus schiet al weer aardig op.... Dit weekend even goed benut, qua klussen dan he! Je weet maar nooit of ik een vroege eisprong heb. Al voelt het nog helemaal niet zo, terwijl ik mijn ei vorige maand echt gevoeld heb volgens mij (hele dag lage buikpijn). Succes allemaal in ieder geval!
Was zeker een heerlijk dagje! Lekker in de zon gezeten en daarna een chineesje gegeten bij mijn schoonouders... jammer dat het weekend er alweer op zit... @ Kaatje: als ik het goed heb houdt FM in dat dan gemeten wordt hoe groot je eicellen zijn? Als ik heel eerlijk ben weet ik er niet veel over hoor, maar ik zie dat je al 2 jaar bezig bent, vandaar... maar misschien ben ik wel te nieuwsgierig Liefs suzy
hey meiden..... Thanx voor al jullie knuffels...knap ik weer een beetje van op....en ik duim voor de rest dat het wel goed gaat dat verdienen jullie 8)
Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins 4 meiearly & Funny Me & dwazie1980 & marleen123 5 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & daantje86 6 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 8 mei: Daantje82 & Diana81 & Pooh69 9 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & Sann 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian & morgaantje 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie 20 mei: boterbloem 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: NicenChar 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: 90 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
Goedemorgen dames, Alles goed hier? Het beloofd weer een mooie zonnige dag te worden en ik zit thuis dus ga er s heerlijk van genieten.
Ha meiden! Hier is de klusperiode weer begonnen, heb al een aantal maanden een positieve ovulatietest op dag 19/20 dus hopen dat dat deze keer ook weer is! Lijkt me wel erg leuk om op moederdag positief te testen! Hopelijk komen er dan weer een aantal moeders bij! Groetjes Jelske
Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins 4 meiearly & Funny Me & dwazie1980 & marleen123 5 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & daantje86 6 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 8 mei: Daantje82 & Diana81 & Pooh69 9 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & Sann 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian & morgaantje 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie 20 mei: boterbloem 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: NicenChar 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: Vicky 91 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
Goeiemorgen, ik heb mezelf even bijgezet op de lijst... 31 mei... 39-dagen cyclus... We gaan er weer voor
Goedemorgen allemaal, Hier in het noorden valt het weer een beetje tegen, ik doe goede wensen voor mooi weer in het weekend, want dan gaan we naar Schiermonnikoog. Toevallig ben ik op die dagen ook het meest vruchtbaar, dus dat wordt nog gezellig . Ik wens alle dames een hele fijne dag toe! Groetjes, MaWaBe