hoi even een vraag... is een ovulatie test van clear bleu alleen negatief als je helemaal geen streepje ziet.. want ik heb de ene dag helemaal geen streepje en de andere dag zoals nu heb ik wel een streepje alleen nog niet zo donker als de controle streep... wie helpt!
@ Seker, ik gebruik de midstreams van deze site. @ Dwazie, ikzelf heb bijna altijd wel een licht tweede streepje. Pas als ie even donker is of donkerder is ie positief Groetjes Jelske
hoi Meiden, Nou de klus dagen zijn weer voorbij.. mn man werd bijna gek van me hihi Zullen we iets nieuws uitvinden: een zwangerschapstest die een dag na de eiersprong al kan? Al dat wachten vindt niemand leuk dus waarom niet!? xxx Loesie
Haha Loesie, als je die hebt uitgevonden dan wil ik hem ook wel gebruiken! Ik heb vandaag enorm veel afscheiding. Beetje raar maar ik voel het er gewoon uitlopen
Hey meiden, Wat een weertje vandaag he? Zit op mĀn werk maar krijg echt helemaal niets uit mĀn handen! Echt een typische maandag! Gelukkig zit de werkdag er alweer bijna op... Inmiddels heb ik nog geen smiley op mĀn digi ovu-testĀ Ben vanaf vorige week dinsdag aan het testen geweest met dipsticks en clearblue digi en gisteren voor het eerst bij de dipstick een duidelijke streep (hiervoor nl helemaal geen streep) maar niet zo donker als de controlestreep maar bij clearblue had ik gewoon het rondjeĀ Dus ik had natuurlijk goede hoop voor vandaagĀ maar vandaag was bij de dipstick was het streepje minder duidelijk dan gister en clearblue gaf ook gewoon weer een rondjeĀ Inmiddels moet mĀn ei toch echt in aantocht zijn of al geweest moeten zijn? Wat moet ik hieruit nou opmakenĀ .? Liefs, Suzy
hey hey meiden kom ook weer eens even aan waaien hier saan de klus dagen ook weer voor de deur en wil er deze ronde goed gebruik van maken wil iedereen heel veel succes toe wensen en geniet van het prachtige weer al is het hier bewolkt aan het raken dus zal wel een spatje uit vallen goed voor de bloempies gr maria
ik gebruik geen ovutesten meer tempen heb ik ook 3 cyclussen gedaan daar kwam ik echt goed uit (NOT) nu de hoop op het spontane gezet gr maria
funny me.. dat zou eventueel een teken kunnen zijn he. na de innesteling is de baarmoedermond beter doorbloed en kan je meer afscheiding hebben.... spannend.
Hey Suzy.. betekend idd dat ze gaan meten hoe groot je ei is en of hij gegroeid is in de afgelopen dagen.. liefs kaatje
Ben op helemaal gesloopt! Ben de hele dag in de tuin aan het werk geweest en bah, wat heb ik er toch een hekel aan :x Gelukkig mag het resultaat er zijn en kunnen we straks heerlijk in de tuin zitten. Gelukkig haalt mijn mannetje lekker vette hap. Hebben we nu wel verdient!
he funnyme kunnen we elkaar handje schudden ik heb ook voel het ook gewoon eruit lopen (sorry voor details) en heb ook hele tijd pijn in de onderbuik zou mijn eisprong wat te vroeg zijn? dan moeten we vanavond zeker klussen he maar dat hebben we uiteraard van het weekend ookgedaan he