jeetje m eis dat is niet leuk! ik hoop dat de arboarts iets voor je kan doen... mocht je eens je hart willen luchten mag je me altijd een pbtje sturen hoor! misschien dat het oplucht? dikke knuf voor je!
Dank je meis, daar maak ik zeker nog een keer gebruik van! Ik ga er nu even uit, even boodschappen doen! Liefs
Nou meiden ik kom jullie gezelscahp houden vandaag zijn bij mij de gekomen dus als t goed is is 3 mei mijn NOD dag.
Hallo dames, Ik voeg mij ook deze mand tot jullie....was gestopt 2 maart met de pil...vandaag zijn ze er dan....ene kant jammer...aan de andere kant denk ik mischien beter zo....om mijn natuurlijke cyclus terug te krijgen..... enne..als ik zwanger was had ik mijn 20 weken echo in turkije moeten krijgen....omdat ik rond die tijd op vakantie zou zijn.....liever hier...... Dus maar hopen dat het toch wel een dezer dagen raak is.... Succes allemaal en hopen dat allen deze maand zwanger mogen worden.....
goedemorgen lekker vrij vandaag heerlijk mijn ongi is bijna alweer weg normaal heb ik wel een dag of zeven ik had er ook heel veel slijm bij en helder rood bloed sorry rare ongi deze maand
Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 4 meiearly 5 mei:Jollie & taliaa 6 mei:Silvana81 & Moonie & Gertje & bigdream & naomi33 7 mei:Charlie01 8 mei: 9 mei: 10 mei: 11 mei: 12 mei: 13 mei: 14 mei: 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
Goedemorgen! Bij mij was het dit keer ook een beetje kort en heel erg rood... komt misschien door de volle maan
hoi hoi nou hier zijn de in volle gang na bijna 5dgn overtijd lijkt het wel dubbel zo erg..... zouden eigenlijk nu contact met de ha op moeten nemen voor doorverwijzing naar ziekenhuis maar we hebben afgesproken om toch nog maar 1 maandje zelf te klussen zien toch wel een beetje op tegen de volgende stap en willen het een beetje laten bezinken we willen het eeeecht heeeeeel graag hoor maar toch hoop je dat het een keertje vanzelf raak is liefs anna
Ik had dat ook na die dagen overtijd te zijn geweest een heel heftige menstruatie! Ik hoop voor jullie ook zeer zeker dat het deze maand wel raak zal zijn! Liefs bigdream
Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 4 meiearly 5 mei:Jollie & taliaa 6 mei:Silvana81 & Moonie & Gertje & bigdream & naomi33 7 mei:Charlie01 8 mei: 9 mei: 10 mei: 11 mei:Mausje 12 mei: 13 mei: 14 mei: 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
Goedemorgen, ik heb mezelf maar op de lijst gezet, helaas is vanmorgen na 8 dagen overtijd de ongi in alle hevigheid doorgekomen. Dus ik heb mn NOD maar aangehouden op die cyclus van de afgelopen keer. Pfff, 11 mei, dat duurt nog lang!
Dank je wel Bigdream! Gaat het een beetje bij jou? Las gisteren dat je helemaal overhoop lag met jezelf. Doe je rustig aan meis?