Nod Mei 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Linda, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

dankjewel carla!

2. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik kom het NOD Mei team versterken (20 mei aub :)), ben vandaag ongi geworden na 1e ronde.

Racebabe

3. ProudMum

jammer racebabe,

hoelang was je cyclus?

4. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik ben eerst uit gegaan van 28 dagen en bleek nu 26 te zijn, dus heb voor deze nieuwe banner 27 dagen aangehouden.
    Ben op zich al blij dat ik mn lichaam het van nature allemaal weer goed kan doen :)

5. ProudMum

ja dat is fijn! ik weet totaal niet waar ik aan toeben. als ik de pil zou slikken zou ik vandaag volgens de banner mijn ei hebben maar of dat zo is zou ik echt niet weten! heb je wel geklust tijdens je ei de afgelopen ronde?

6. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Heheh, tuurlijk ;) Dus het had best gekund, maar helaas niet.... Komende ronde beter !

7. ProudMum

ik ga voor je duimen meis!

8. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Dank je, je mag niet meer doen dan klussen rond de eisprong en dan maar afwachten :)

9. ProudMum

klopt, wij hadden zaterdag geklust en vanavond aan de klus. wij hebben geen zin in dat "gemoet" <ik wel maar we moeten het toch met zijn tweetjes doen he?>

10. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hihi hier vond mn wederhelft van het om de dag klussen helemaal niet verkeerd (al vindt hij het woord klussen maar niets), maar een tijdje na de eisprong vond ie een paar daagjes rust ook totaal niet erg hihi. Hij informeerde nog wel voorzichtig of de vruchtbare periode over was; "nu kan het toch niet meer?"

11. ProudMum

hihi die van mij is nog een beetje onwennig. misschien dat het daardoor komt. maar als het aan mij ligt iedere dag <sinds ik geen pil meer slik heb ik meer behoefte> dus denk ik maar dat ik niet zeg wanneer het ei tijd is, want anders krijg je dat moeten weer! hihi

12. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Nee, ik ga ook niet te vaak vertellen wanneer "de dag"is, dat bederft de spontane sfeer!
    Maar kan wel merken dat ie stiekem meeleeft naar NOD en informeert wanneer de duveltjes moeten komen, das wel weer lief :)

13. Isababy

Isababy Lid

12 apr 2007
    66
    0
    0
    Hey meiden !

Ik lees nog steeds iedere dag mee, alhoewel ik me iedere dag voor wil houden niet alles te lezen, je blijft er toch mee bezig zijn.

Ik heb nu het gevoel van: het komt vanzelf wel, als het na een jaartje niet gelukt is, dan mag je eens gaan klagen...

Maar goed, zit nu nog voor het eieren springen en volgens mij gaan mijn hersens tijdens en daarna er weer heel anders over denken !

We wachten af... probeer er rustig onder te blijven..

Fijne avond !

14. ProudMum

lief hoor, mijne is heel nuchter daarin. zo van ik zie t allemaal wel. maar idd, anders is het spontane eraf want het moet wel leuk blijven!

ik ga afsluiten, zometeen crime scene kijken!

tot morgen!

15. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ok rox, ga zo ook eens tv kijken en vanavond met een kruikje naar bed tegen de ongi kramp :(

Racebabe

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Hoera hoera... volgens mij zit er iets aan te komen...heb sinds vanavond echt draadig slijm doorzichtig maar ook wat gelig minder dradig afscheiding... zal ik dan nu toch eindelijk tegen mij ei aan zitten?/ hope so

17. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    He Dwazie,
    dat zou mooi zijn! Ik hoop het voor je!

Liefs

18. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    hoi hoi

nou volgens mij hebben wij de limo gemist deze keer(alweer)
    kom er net achter dat mijn ei is gesprongen op een rare dag en hebben toen niet geklust

afwachten dus

19. Hummel

Hummel Niet meer actief

ff een bannercheck.

20. Hallo dames,

Voor degene die ongesteld zijn geworden: Balen meiden! maar gezellig dat jullie in Mei meekletsen ;)

Wij zijn goed aan het klussen, had vanochtend een lage temperatuur, denk dat ie morgen hoog is, want had ook vruchtbaar slijm vanavond :oops:

En dan straks weer op de wachtbank, de vervelenste periode van de maand :thumbdown:

Deel Deze Pagina