ondanks dat we niet volop geklust hebben heb ik toch wat steekjes in me onderbuik en af en toe vlagen met misselijkheid maar ja ik wacht nog even af maar die dagen duren altijd zo lang!
mijn mannetje ook volgende week jarig... Hopen op heel veel verjaardagscadeautjes voor ons allemaal! Even een gekke vraag Stel nou dat je zwanger bent van een tweeling ( zat ik ineens over na te denken hihi): zou je dat dan eerder merken? Liefs, Loes
Hmm, ik denk aan het begin niet, eerste weken is dat vruchtje/die vruchtjes nog zo klein, maar lijkt me dat je later wel denkt, Wat gaat het hard met die buik en Lijkt wel of ie 4 voetjes heeft
goedemorgen dames....ik ga vandaag niet naar school moet om half 2 naar het ziekenhuis (controle pols) daarna gaan we nieuwe auto halen en om hsalf 4 naar de woning kijken! (had school van half 1 tot half 5) dit weekend gaan we naar diertuin artis Melig kwam mijn schatje gister mee......zo lief ben er nog nooit geweest en ben weg vn apen en olifanten! maandag heeft hij vrij en is hier jaarmartk daar gaan we naar toe! er staat dat ik vandaag mijn ei sprong moet hebben maar voor mijn gevoel heb ik die afgelopen vrijdag of zaterdag al gehad...... gaan ook straks kijken voor verf en behang.....en tussen ons gaat het momenteel super! I'M SO HAPPY tralalalalalaaaalaaa
Hey Dani, wat een vrolijkheid meid Heb ook zin om naar Artis te gaan, alleen erg ver weg voor ons en geen centjes voor, snik. Echt tijd dat we saampjes weer wat leuks gaan doen ! Racebabe
Hey meiden, Bedankt voor de adviezen... Dan ga ik idd lekker door zoals we nu gaan, heerlijk onbezonnen klussen om de dag.. Absoluut geen probleem... Voordeel is ook nog (ik probeer er de positieve kanten van te zien) dat mijn dochtertje a.s. weekend (weekend van eierenspringen) naar haar vader toegaat.... Dus kunnen we heerlijk ongegeneerd klussen wanneer en waar wel willen ! Ik heb er zin an ! Fijne dag allemaal en tot snel !
Hey Dani en Racebabe, Ik zie dat wij ongeveer even oud (jong) zijn. Leuk zeg! Zijn jullie allebei nog aan het studeren? Ik ben dit jaar klaar. Een paar maanden geleden zag ik nog voor me dat ik met een dikke buik mn diploma zou krijgen,.. maar dat zit er niet meer in! Raar he... soms zie je de dingen zo voor je en gaan ze toch anders. Dani, Veel plezier he in de dierentuin! Wij gaan vanavond naar de film.. wordt ook wel weer eens tijd! xxx. Loes
Hey Loes, Ik studeer inderdaad nog, 12 juli krijg ik mn diploma alst goed is. Ben nu met mn scriptie bezig Bij mij zullen ze dan nog niets zien hihi ! Racebabe
Jammer he! Bij mij ook niet hoor! Ik krijg 19 juli mn diploma en ben dus ook druk bezig met een eindproject! Hoeveelste ronde zit jij?
Wij hebben net de 1e ronde gehad (eind maart gestopt met pil). Ben gister ongie geworden, dus binnenkort opnieuw proberen
hey ik studeer ook nog hbevorig jaar mijn dilpoma onderwijsassistent gehaald en nu doe ik activiteitenbegeleiding maar dit bevalt niet dus denkd at ik in september ga beginnen aan de opleiding social works (sph) dit duurt 3 jaar.....daarbij werk ik in de vakanties en op de maanda op een bso/kdv xxx ps waarom hebben jullie bewust gekozen jong moeder te worden?en hoe wil je het gaan combineren met alles?
Tsja, waarom hihi. Misschien een stom antwoord: omdat ik/wij het wil(len)! Mijn vriend is een aantal jaar ouder en wil wel graag papa worden, zelf wil ik ook al een tijdje kids maar heb mezelf gezegd dat ik eerst mn diploma op zak wil hebben. Dus waarom zou ik nog wachten?! Over een paar jaar is het niet anders, behalve dat het dan volgens anderen een "meer geaccepteerde leeftijd" is. Dat combineren lijkt me op een andere leeftijd niet anders, ook dan moet je een verhouding vinden waarin je wil werken en voor je kleine wil zorgen.
helemaal mee eens........ eindelijk iemand die het snapt wij schelen net 2 jaar en zijn ook nog kort bij elkaar maar kennen elkaar wel al 3 jaar......gewoon als vrienden! en krijg ook wel eens van o je bent nog jong en kan ook later enz......maar dan is het precies hetzelfde als nu.......dus wat is het probleem waar 2 eten kunnen 3 ook eten......zeg ik da maar!ze zijn bang dat we het niet redden maar mensen kunnen niet ion onze beurs kijken... wat studeer je?
Ach, mensen bedenken altijd wel iets om over te zeuren, als het de woonruimte niet is, is het wel je onervarenheid en als het dat niet is vast het geld. Wij hebben het niet breed, dat geef ik meteen toe, maar ben bereid om keuzes te maken. Het is maar net waar je het accent op legt, vind ik. En het leven houdt niet op als je een kind krijgt, vind het juist een verrijking ( ik studeer Management, Economie en Recht)
bedoel wij hebben het wel goed qua geld maar ik heb ee kredier op rekening en ja ik ben ook bereid om van alles op te geven......veel spullen krijgen we al 2e hands van mensen die weten dat we bezig zijn.......dus ja......... zijn allemaal keuzes die je maakt en een kind maakt het leven leuker...
Bij mij is het nou net andersom.. Ik krijg van familieleden zo vaak te horen wanneer wij kinderen willen. Maar dat komt ook door cultuursverschillen.. Als in onze cultuur stellen al een paar jaar getrouwd zijn, dan is het tijd voor kinderen hehe