Nod Mei 2007

Discussion in 'NOD forum' started by Linda, Mar 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Persoonlijk heb ik geen echte schulden, maar mn vriend wel. en als ik moet wachten tot die ingelost zijn, dan zit ik over zoveel jaar nog :(
    Ik heb geen nieuwe auto, geen vakanties, geen dure meubelen, geen sieraden, geen merkkleding, geen koelkast vol, geen grote feesten, etc.
    Dat interesseert me gewoon niet zoveel, geef veel meer om een beebje :D

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    bah die vooroordelen.......gadver!

iedereen heeft een eigen mening en opvatting over die dingen! je kiest er zelf voor om jong ouder te worden (soms niet maar de meeste op dit forum wel)

laat ons lekker.....en gaat het fout dan leer je ervan met vallen en opstaan komen we er wel!

xxx

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik heb wel een auto gekregen van mijn ouders mijn vriend had nieuwe autio nodig! ik hbe geen merkkleding geen koelkast gevuld (wel voor als mensen komen) ga niet uit en zup me ook niet klem rook niet geen vakanties geen nieuwe meubels (alles 2e hands) en vakanties doen we ook niet aan wel zo eens een dag naar pretpark maar oke is net zo gezellig....dus ja

kom maar op met die baby........dan kunnen we bewijzen dat we het welkunnen:p
    ga evennaar ziekenhuis !

4. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Opmerkingen als: Je kan nu nog reizen, veel van de wereld zien (hoef ik niet) / Je bent zelf nog een kind (Net of ik over 5 jaar opeens wel ervaring heb en een shot wijsheid heb gekregen)
    Ik wil niet alles op die leeftijd vastzetten, denk dat je meer moet kijken of papa & mama met elkaar verder willen en hun liefde willen bekronen. Als wij er zelf achter staan, dan moet dat toch voldoende zijn ? :)

5. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    pffff, ik kom maar niet op gang vandaag. Blijf maar hartstikke misselijk en moe. Moet nog eten, maar heb echt absoluut geen trek. straks nog stofzuigen, maar wacht maar even tot ik me iets beter voel, want anders val ik denk ik om.

6. Loesie

Loesie Lid

Mar 10, 2007
    97
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben het helemaal met jullie eens!
    Jong moeder worden heb ik altijd al gewild! Is toch tof. Is je kind 20 ben jij pas net in de 40!

Voor mn werk breng ik vaak kids naar school en dan sta ik tussen moeders van 35, dat vindt toch ook iedereen normaal!?

Het is maar net waar je aan toe bent: de 1 is 20 , de ander 30: lekker belangrijk!

En bovendien: ik vind ook dat je een kind niet krijgt op 'bestelling'het is nog maar afwachten of je een geschenkje krijgt of niet....

Binnen mijn omgeving vragen mensen trouwens al: wanneer willen jullie kinderen? Dus ik geloof dat zij rond de 20 wel normaal vinden hihi :)

7. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    hier ben ik het mee eens hebben wij ook

8. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Kan er niet echt over mee praten, ben al stokoud :confused:

9. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    hihi Sann, dat valt wel mee ;)

10. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    daarom juist kids, die houden me jong hoop ik

11. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Haha, zo kun je het ook bekijken jah :)
    En het is ook maar net hoe je je zelf gedraagt, je kan je kop int zand steken voor nieuwe ontwikkelingen enzo of met je tijd meegaan :)

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    hellppppppppp ik ben zo moe en duizelig hoe kan dit nou..............................

13. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    misschien dat het iets te maken heeft met je eisprong ofzo? ik heb geen idee, maar wellicht dat je lichaam nu wat meer energie nodig heeft...

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    nou ik hoop dan maar dat het te maken heeft met mijn ei... want zo duizelig ben ik nog nooit geweest... wordt er bijna bang van!

15. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    Hoi dames

Ik ben hier ook al een hele tijd niet geweest, tis te zeggen, heb wel wat meegelezen maar niets bijgeschreven
    Ik wil er deze maand iets minder mee bezig zijn en dat lukt me tot hiertoe redelijk
    Hopelijk hou ik het op die manier vol, dan vliegen de dagen voorbij
    En het mooie weer zit er natuurlijk ook voor iets tussen

Mijn klusdagen zitten eraan te komen en gelukkig dat het nog niet zover is want vandaag gaat het hier niet lekker met mijn vriend
    beetje chagrijnig op elkaar en als je dan MOET klussen, is er ook niets aan dus denk dat we het vandaag maar voor bekeken houden en hopelijk kunnen we er morgen wel invliegen...

meiden, zet em op (of niet haha) en klus er op los!

veel succes aan diegene die moeten testen binnenkort!

liefs

16. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Misschien dat het helpt om iets van druivensuiker ofzo te eten, als je dat in huis hebt

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    heb inderdaad net even ee dextro ingenomen.. kijken of het helpt... hebben jullie hier ook weleens last van

18. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik ben van mezelf wel eens duizelig, meer dan me lief is. Maar ik denk dat dat meer met mn bloed te maken heeft, misschien bloedarmoede ofzo..
    Maar het is geen speciale periode ofzo, moet altijd rustig aan doen met opstaan en vooral als ik uit de zon kom.

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    mmm ik heb nu vooral het gevoel dat ik een beetje wazig ben haha... wereld draait een beetje.. licht in mijn bol... arghh misschien gewoon een griepje kan natuurlijk ook.... lijkt me namelijk heel sterk dat ik me ei niet kan vinden omdat ik hem al heb gehad...

20. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

Dec 6, 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Hallo. Dit is vooor het eerst dat ik ook eens bij het NOD forum kijk. Ik weet alleen niet precies waar ik mee moet praten. Ik ben 19 april ongi geworden en nu dus nog ongi. De eerstvolgende NOD is dan rond 20 mei. Dan zit ik hier toch goed?

Share This Page