Hier nog een 22 jarige! Artis is erg leuk trouwens. Mijn man en ik zijn wel van de dierentuinen. Hebben in NL bijna alle al bezocht, maar die in Emmen t meest. We zijn daar ook 2 dagen na ons trouwen geweest (we hebben eerst 2 weken verbouwd-kwam beste vriend de klusser beter uit en zijn daarna een week naar Turkije geweest als soort van huwelijksreis). Zo leuk!
Bij mij vragen vrienden en familie niet, want die zijn gelukig niet zo dat ze zich er tegenaan bemoeien. Vage kennissen wel. Dat heeft niet met mijn leeftijd te maken, maar meer met het feit dat we in juli 2 jaar getrouwd zijn, denk ik. Ik vind dat iedereen zelf mag kiezen wanneer hij/zij kids wil. Sommige vrouwen van 40 zijn er gewoon niet voor in de wieg gelegd of nog steeds zelf kind, terwijl ik wel volwassen ben. Dat zou voor andere jonge vrouwen ook goed kunnen gelden. Mijn situatie is misschien wat anders. Ik wil graag kids en ook liefst als ik nog jonger ben, maar mijn man is wel een stuk ouder. We houden van elkaar en ik wil graag kinderen (het is niet zo dat hij me omgepraat heeft). Ik heb mijn studie afgerond toen ik 20 was. Een week erna zijn we getrouwd. Toen woonden we al een half jaar in ons koophuis (met vier slaapkamers, ja waar zouden we die nu voor nodig hebben........). Mijn man heeft al 5 jaar een vaste baan en ik heb nu een jaarcontract, dus moet voor volgend schooljaar misschien wel op zoek naar een andere baan (als er uren zijn willen ze me graag houden, maar dat kan in het onderwijs alleen als er genoeg uren zijn en dat heeft te maken met aanmelding, collega;s die meer willen werken, collega's die minder willen werken of met prepensioen gaan etc etc). Toch hebben we het goed voor elkaar. Voor mij is een baan vinden waarschijnlijk geen probleem. Ik weet niet of ik ook echt bezig zou zijn met zwanger worden als ik het nog niet allemaal voor elkaar had, maar ik weet wel dat ik altijd geweten heb dat ik het liefst voor m'n 25e kids wil.
Hoi Ik ben ook nieuw hier. Ik kijk altijd op het Zwanger Worden forum. Was 2 april ongi en heb rond 3 mei mijn NOD (soms 28 dagen, soms 32 dagen-cyclus). Op koninginnedag ga ik denk ik toch 'stiekem' even testen. Bij mijn 1e zwangerschap (febr. mk) had ik na precies 28 dagen een vette plus op de test. Om nog even te reageren over of je te oud/jong bent voor kinderen: Het hangt toch ook af van hoe je leven loopt wat betreft relaties met wie je eventueel kinderen zou willen krijgen. Niet iedereen heeft op z'n 25e Mr. Perfect ontmoet. Ik ben afgelopen oktober getrouwd, op m'n 30e. Maar als ik hem op mijn 25e had ontmoet was ik misschien wel eerder getrouwd (en zwanger?) geweest. Afijn, we wachten deze ronde ook weer rustig (ahum!) af.
Hallo allemaal, Ben Conny, 27 jaar en ga voor een eerste kindje,heb mezelf toegevoegd aan de lijst. Weet alleen nog niet hoe ik een banner moet maken. Groetjes, Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins 4 meiearly & Funny Me & dwazie1980 & marleen123 5 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & daantje86 & Maranka 6 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 8 mei: Diana81 & Pooh69 9 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & Sann 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian & morgaantje 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: NicenChar 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: Vicky 95 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
Hey meiden, Blijkbaar heb ik iets te hard geroepen over dat ik april over zou slaan, Ben dus de eerste 2 weken van april ongesteld geweest. Was dus best wel frusti naar de huisarts gegaan, omdat ik het al weken was en ook al die tijd al buikpijn had. Heb echo gehad en er bleken toch 2 eitjes te zitten die zouden springen deze maand. Inmiddels eisprong gehad en ben van de buikpijn af, maar het lange wachten is nu us weer begonnen. Moest ff mn verhaal kwijt sorry! :-# Iedereen die op het wachtbankje zit, sterkte komende paar weken. En die gene waar de op bezoek zijn, kom op! Veel succes voor de komende ronde! Liefs Marjan P.s. Van mijn banner klop niets deze maand!
Hai mag ik hier ook op de lijst....vandaag ongie geworden na 4 dagen over tijd te zijn geweest! 23 mei is mn nod... Allemaal heel veel succes deze maand!
@pooh echt waar.. en je hebt je ei vandaag dus voor jou klopt het precies.. dan weet ik wat jij doet... ik hoop toch echt dat mijn ovu testen voor mij niet werken en dat ik ook gewoon een ei heb... bedankt voor je antwoord...
Volgens mij zijn ovu-testen voor mij ook niet weggelegd dwazie... Ben je nog wel aan het testen? Ik heb vandaag de laatste gedaan deze maand heb ik besloten, ik zit mezelf gek te maken... Met de digitale heb ik helemaal geen positieve test gehad en met de dipsticks had ik afgelopen zondag een duidelijke streep maar toch niet zo donker als de controlestreep en die was gister alweer wat minder duidelijk en vandaag helemaal weg... ik weet ook niet of ik nu moet denken of ik m'n ei al gehad heb ja of nee... "officieel" gezien heb ik geen positieve test in handen gehad... beetje vaag... Heeft dat Dextrootje een beetje geholpen tegen de wazigheid? liefs
meiden vanaf nu ben ik veel veel minder hier op het forum. wordt even gek hier. ook mede door een andere forum. zal soms nog wel mee lezen en wat reageren
Jammer daantje. hoop je af en toe nog te zien en kop op he ! Hier steeds meer klachten.. nu ook af en toe vlagen van misselijkheid en zere borsten wordt steeds erger. ga morgen vast een test halen, heb ik die vast in huis voor volgende week woensdag. Liefs kaatje
hoi suze.. drinken helpt volgens mij we tegen de duizeligheid.. lig al vanaf vijf uur in mijn bedje... weet niet wat er aan de hand is met mij...
meiden zal er af en toe nog wel zijn voor jullie hoor. alleen als zwangere en niet zwangere het gaan hebben over elkaar gunnen of niet dna wortd ik echt boos. dus ben het nu even zat en daarom neem ik even af stand van alles