Begin nu toch richting mijn eisprong te gaan volgens mij... Ben benieuwd! Ik probeer er niet mee bezig te zijn maar denk toch elke keer.... Oh voel nu buikpijn, zou dat mijn eisprong zijn? Aha, nu zie ik cervixslijm, is het mijn ei? Jaja een broedse kip is er niks bij....
hallo dames nou wij zijn net thuis eerst naar het ziekenhuis toen nieuwe auto gaan halen toen naar de woonboulevard kijken voor behang verf enz daarna naar de woning nog eens kijken met schoonouders daar gegeten en toen naar de verjaardag van de buurvrouw!.....pffffff ik moet nog huiswerk maken en hoofddoekjes tekenen :S.......morgen ook auto laten keuren.......dus denk dat ik dat nog even ga doen! XXX
meiden heb ene gok gewaagd had nog 1 ovulatie test thuis liggen en die gedaan en die gefet ene smiley. maar als we zo gana klussen (wat we al van plan ware) zijn we zeker te laat
bannerchexk... Hier zere borsten (kanook door ongi komen).. wel af en toe wat licht ongikrampjes, maar ja dat zegt ook niks... afwachten maar.......
He Daantje, als je een smiley hebt moet je zeker wel gaan klussen! En hopelijk vind je snel weer de rust en zien we je hier snel weer vaker terug, succes! Groetjes Jelske
Goedemorgen! Vandaag wordt het heel warm, jammer dat ik veel in de auto moet zitten om stagebezoekjes af te leggen. Fijne dag allemaal!
goeiemorgen ladies, Hier nadert de vruchtbare periode vanmorgen mijn eerste rekbare vruchtbare slijm ontdekt dus het klussen kan beginnen Het mannetje is al op de hoogte dus ben benieuwd wat er van komt met die hitte 8) Nog geen posi ovutest maar die komt mss morgen of overmorgen maar, maar we kunnen er wel alvast aan beginnen kga hem ne keer gaan opwarmen hahahahaha daarna boodschappen doen en lekker in het zonnetje vertoeven nog een nieuwe pump les voorbereiden voor morgen en vanavond nog eens goed gaan zweten meiden, niet te veel stress en geniet van het mooie weer als je dat kan, dat verlicht de zorgen een beetje groetjes claire oja, en daantje, til er niet te zwaar aan meid de spanningen zijn soms hevig als je dolgraag een kleintje wil en iedereen uit dit op zijn manier dus: kom ajb af en toe nog iets neerpennen en hou ons op de hoogte als je dat wil want ik lees je graag
@ claire.. ik lees dat je je nieuwe pump les moet voorbereiden? neem aan dat je bodypump bedoelt van less mills zo ja waasr geef je dat? groetjes
hey dwazie ik geef pump (idd less mills ) in belgie vroeger gaf ik les in fitland, sas van gent (nederland dus) maar sinds kort dus overgelopen naar mijn thuisland het verzet mijn gedachten eens goed ook, zeker als ik een nieuwe les moet voorbereiden, dan denk ik ff niet aan het zwanger willen worden doe je zelf ook aan body pump? groetjes
@claire nee rpm en balance.. dat ken je waarschijnlijk wel dan...leuk joh grappig...ik vind het ook een welkome afleiding hoor dat sporten anders ben ik er helemaal de hele dag mee bezig
yup, ken ik zeker ben een fanatiekeling op dat gebied hahaha ik ga elke dag toch fitnessen en twee keer per week geef ik pump les dus lekker bezig zijn
ik ken dat.. doe in totaal 6 lessen en soms ook nog wat fitness maar niet elke dag.. dus ja ben ook best fanatiek.......