daantje, succes meid! Ik herken dat wel hoor, je zelf gek maken met het forum.... Aan de andere kant vind ik het ook zo leuk om met andere te kletsen over 'de wens'.. Kop op daantje.. doe rustig aan en laat je niet gek maken
Het is wel grappig ook: we hebben dezelfde leeftijd en onze banner loopt zowat gelijk we horen nog van elkaar groetjes
Hallo meiden, Ik kom me hellaas ook weer hier melden. Gaan ronde 15 alweer in. Mijn NOD is 21 mei. Kareltje
Hé meiden,wordt spannend hier!Ik heb al sinds een paar dagen krampen in mijn buik.Alsof ik ongi moet worden..Vind het deze maand wel heel spannend..Nog 8 dagen! [-o< 8)
Hier nog steeds misselijk. Wordt nou toch wel spannend en vind het superirritant dat ik niet zeker weet wanneer ik ongi moet worden.
Ook in afwachting. Als ik terugkijk op mijn ei denk ik dat ik 1 mei mijn NOD heb. Maar goed ik wacht wel af. Heb nog niet echt veel vreemde dingen, ja al een week wat hoofdpijn en iedere keer tegen het eind van de middag strontmisselijk!
ik ga maar s even snel naar de winkel. Wou vanmorgen vroeg gaan douche maar de knop van de warme kraan blijkt los te zitten en heb geen lijm in huis. Even lijm kopen dus mar zodat ik tenminste schoon kan worden weer.
Bleh ik ben ook misselijk..Ik voel vanalles,maar wil me er niet te veel op vast pinnen..Dalijk word ik weer teleurgesteld.Deze week afwachten.Duurt lang he?
Passagierslijst 01 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins 04 meiearly & Funny Me & dwazie1980 & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & daantje86 & Maranka 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & Sann 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian & morgaantje 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: Diddl 26 mei: 27 mei: NicenChar 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: Vicky 95 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel Kom me hier ook melden ... vanochtend hebben de duiveltjes zich gemeld.
So meiden, wat ´n lekker weertje! Ga zo maar s een strandje opzoeken! Hier spannend in afwachting van nod! Heb door de persona gemerkt dat mijn eisprong op dag 17 en 18 plaatsvindt. Dus al die tijd verkeerd geklust! Nu nog een weekje en [-o<
Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik moet nog 8 dagen aftellen. Sinds een paar dagen heb ik af en toe buikpijn onderaan (ongipijn) en heb me tweemaal misselijk gevoeld. Voor de rest geen symptomen. Ik ben begin februari gestopt met de pil en vraag me af hoelang het duurt eer de pil uitgewerkt is. De eerste maand had ik alle zwangerschapssymptomen die je je maar kan indenken. En bij alles wat ik nu voel denk ik dat het aan de pil ligt... Ik hoop natuurlijk van niet
Hoi meiden, Ik kom me hier ook maar weer melden. Heb weer roze/rood verlies en verwacht dat het vandaag wel doorzet. Dus op naar ronde 7. Mag ik ook op het lijstje: mijn NOD is 26 mei.
Passagierslijst 01 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins 04 meiearly & Funny Me & dwazie1980 & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & daantje86 & Maranka 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & Sann 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian & morgaantje 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl 26 mei: MamavanJordy 27 mei: NicenChar 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: Vicky 97 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
hallo meiden! balen voor de meiden die ongi zijn geworden (veel succes deze ronde) heb een gevoel dat ik vroeg ongi word deze maand maar wacht gewoon even af al duurt dat wachten nog wel lang...vrijdag mijn 2e rijles ben benieuwd haha! boh wat een lekker weer en ik kan niet gaan zwemmen ! wat gaan jullie doen met dit weer? liefs Dimmel
Hoi meiden, Hoe is het hier? Ben ergens op blz. 45 blijven steken met lezen, dus heb niet alles meegekregen. Zijn er nog spannende dingen gebeurd? Wat staan er alweer ontzettend veel meiden op de passagierslijst! Jeetje zeg! Nou veel succes allemaal! Ik hoop echt dat dit maar weer eens een heel vruchtbare maand gaat worden! Groetjes, Linda