Woooow, de lijst wordt al behoorlijk lang. Ben er even niet geweest op dit forum, en kom weer eens even kijken. Ik zit nu meer op een forum van kleinere schaal. Is wat gemakkelijker bij te houden. Ik kom me tegen de tijd dat mijn nod eraan begint te komen nog wel even melden.
Wat een hoop nieuwe meiden vandaag! Dat was niet de afspraak hoor! Hier nog steeds mn eitje niet gevonden... ben benieuwd wanneer ie deze ronde gaat springen! Mn temp is ook al dagen stabiel... dus nog even afwachten! Groetjes Jelske
Ik ben weer aan het afwachten! Nou ja we klussen vrolijk door, maar de vruchtbare dagen zitten er weer op. Zou wel mooi zijn deze maand. Zou dan de eerste moederdag zijn Dan wil ik onbijt op bed...
zo dames ik ben er ook weer.......vanmorgen is het getkend over 2 weken de sleutel en dan nieuwe badkamer nieuwe wc behangen verven vloer erin en dan omtrekken.......waarschijnlijk 2 weken verouwen! auto rijd heerlijk...........vandaag mijne apk willen keuren is hij afgekeurd.....sniksnik.......dus morgen word alles gerepareerd en dan is hij goedgekeurd...... ben moe en duizelig......waarschijnlijk de warmte! xxx
Hoi Dani, gefeliciteerd! Lekker vooruitzicht twee weken klussen en er dan in! Balen van je auto kost weer een hoop centen!
Heej dani, gefeli met je huisje! en veel succes met klussen x 2, haha.. poehee, ben ik de middag vrij, is de zon weg, tja.. Maar het blijft de hele week nog mooi. Morgen de hele dag klussen bij een vriendin (in dr huis he!).. Hier wordt btw niet geklust, mn man is door zn rug gegaan.. Baluh, want we gingen juist de klustijd weer in... mja, is niet anders.. groetjes en geniet van de zon, als hij nog schijnt!
nou, ben vandaag maar eens lekker naar de kapper geweest om mijn haar te knippen en verven.. Als je dat doet voel je je ook weer beterder he? Ben van plan om deze maand flink aan de klus te gaan...heb mijn man vast gewaarschuwd! haha. En over 14 dagen gaan we naar Barcelona, maar dan is mijn eisprong al geweest dus hebben we alle tijd om de stad echt te bezichtigen en hopelijk mijn gedachten te verzetten. Ben wel blij dat we net met moederdag weg zijn, vind dat nooit zo'n leuk dag en mijn (schoon)zussen zijn ook allemaal moeder en dat confronteerd je er toch mee.. Iedereen veel succes he?
Ik hou ook niet meer zo van moederdag, Hij zal hopelijk wel weer es mooi gaan worden, maar voorlopig niet echt... Mijn moeder is namelijk vorig jaar plotseling overleden dus moederdag mochten ze van mij wel overslaan.. Alle reklame op tv en in de winkels over je "liefste moeder" dan wordt je even heel erg met de feiten geconfronteerd...
Passagierslijst 01 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins 04 meiearly & Funny Me & dwazie1980 & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & daantje86 & Maranka 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & Sann 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian & morgaantje 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl 26 mei: MamavanJordy 27 mei: NicenChar 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: Vicky 98 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test... twijfel Zo even de kleurtjes onderin maar toegevoegd
de maand komt steeds dichterbij jippie.... owww wat hopen we toch dat het raak is deze maand! We willen veel roze zien het dames... Liefs Jollie
Eventjes bannercheck... Mijn lichaam begint op hol te slaan; stekende pijn(tjes), soms duwend gevoel onder mijn schaambeen, last in de rug, beetje ongemakkelijk... Probeer niet op hol te slaan. Groejtes Twins
ik kan me voor stellen dat je het dan helemaal moeilijk hebt, sterkte! Hopelijk wordt je zelf snel moeder!