dar gaat voor mij waarschijnlijk niet door. denk teweinig geklust. 2 dagen voor mijn ei en verder niets. onregelmatige tijden...
Nou meiden dat wil ik ook hoor! Hoop op veel plussen in Mei! Heb zelf mijn NOD op 3 mei, wacht net als jullie is spanning af! Gr Droom
zo gisteren na me posi ovualietest even flink geklusd en vanmorgen gelijk me temp gestegen dus gaat goed maar nu afwachten
Mieden ik weet het hier niet meer. Heb me vanmiddag hier aangemeld omdat ik dacht dat mijn ongi er door was. Maar tot heden toe niks meer verloren. Ben al een dag of 6 aan het spotten geweest en gisterenmiddag ineens niks meer tot vanmiddag toe. Toen 1x wat roze/rode afscheiding. Wat moet ik hier nu mee?
Bannercheck, last van krampen en heel slecht geslapen vanacht dus daar zou het wel van komen, darmen in de war.
vervelend meis euh heb je al getest zo niet mischien een optie helaas is bij mij vanav het er wel doorheen gekomen zo helder is het nog nooit geweest
Oh en sorry sta verkeerd op de lijst 24e is mn test dag dus zou betekenen dat de 23e mn ongi dag zou moeten wezen
ik zit hier ruim een liter vers geperste jus wegte werken. goed voor de pitamientjes en de beeb die hopelijk in mn buik zit.
Heb ergens gelezen dat teveel vitamine A schadelijk voor de vrucht kan zijn, maar weet het niet zeker. Misschien dat iemand dit kan toelichten? Oh, ja heb het al eens eerder gevraagd, maar wie weet hoe je naam op de passagierslijst terecht komt? NOD= 7 mei Liefs
Passagierslijst 01 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins 04 meiearly & Funny Me & dwazie1980 & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & daantje86 & Maranka 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & Barbie79 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & Sann 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian & morgaantje 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl 26 mei: MamavanJordy 27 mei: NicenChar 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: Vicky 101 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test.... twijfel.... Barbie ik heb je toegevoegd!
In vers geperste jus d'orange zit voornamelijk vitamine C. Als je die teveel binnenkrijgt, wat zeker het geval is bij een liter geperste jus, plas je die gewoon weer uit. Jammer dus van het persen Goeiemorgen trouwens allemaal! Carpe Diem! Vandaag nog een dagje hard werken en dan weer weekend. Klustijd misschien wel.