goedemorgen meiden. We mogen bijna weer aan de klus. Gister kijkoperatie gehad en uitslag was positief lekker vruchtbaar dus. Maar waarom wil het dan niet? Hopen dat het nu snel raak is nu het doorgespoeld is.
Passagierslijst 01 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins 04 meiearly & Funny Me & dwazie1980 & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & daantje86 & Maranka 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & Barbie79 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & Sann 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian & morgaantje 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: 23 mei: 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl 26 mei: MamavanJordy 27 mei: NicenChar 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: Vicky 101 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test.... twijfel.... Heb mezelf er even tussen gezet
Goeiemorgen meiden, ik kom mezelf hier ook weer melden. Ik ben gisteren ongi geworden, en als ik nu van mn langste cyclus uitga (doe ik uit voorzorg om mezelf niet helemaal gek te maken) dan is mn NOD nu 25 mei. Dus dan gaan we daar maar weer naartoe werken!
Passagierslijst 01 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins 04 meiearly & Funny Me & dwazie1980 & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & daantje86 & Maranka 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & Barbie79 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & Sann 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian & morgaantje 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: 23 mei: 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 26 mei: MamavanJordy 27 mei: NicenChar 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: Vicky 103 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test.... twijfel....
goeiemorgen dames hier ook terug een zonnige dag zit al klaar om te kunnen gaan sporten, daarna lekker van de zon genieten hier is de vruchtbare tijd aangebroken maar nog geen posi ovutest groetjes
hoi dames hier terug een zonnige dag waar ik heel veel ga genieten want het is mijn laatste dag vrij deze week zit al klaar om te gaan sporten, vanavond nog eens en tussendoor geniet ik lekker van het zonnetje mijn vruchtbare dagen zijn aangebroken, maar nog geen posi ovutest komt mss nog ik wacht ongeduldig af liefs
Goedemorgen damessss, Vandaag eindelijk laaste dag van de ongi.. Duurt wel lang hoor, toen ik aan de pil was, duurde het maar 5 dagen..
Goedemorgen meiden, Even mn banner checken! Geniet van de nieuwe dag zou ik zeggen ..nog een paar dagen wachten en dan gaan de eerste nieuwtjes binnen stromen ( op de passagierslijst) Liefs, Loesie
Goedemorgen meiden, Even mn banner checken! Geniet van de nieuwe dag zou ik zeggen ..nog een paar dagen wachten en dan gaan de eerste nieuwtjes binnen stromen ( op de passagierslijst) Liefs, Loesie
Bij mij is de ongi al wel bijna afgelopen, gelukkig hihi Eerste 2 dagen waren veel erger dan met pil (vooral de pijn), maar nu gaat het wel Op naar het eitje, aanvallluhh ! Racebabe
DAMES! na twee weken zeuren en onzekerheid... goed nieuws heb vandaag mijn ei gevonden ben zo blij blij... vanmorgen gaf mijn test een dikke vette smiley....nu betekend dit natuurlijk dat ik naar de NOD vvan 12 mei mag wil iemand mij van de 4e afhalen en op de 12 e zetten dank jullie wel
Mijn nieuwe NOD is 31 mei, ronde 12. Mijn vruchtbare periode is nu precies in de vakantie...ben bang dat dan het tempen en de ovutesten niet echt lekker zullen werken en dus denk ik dat ik dat deze maand maar eens oversla... Even wat meer over mij: Na 12 maanden begint bij mij de teleurstelling goed in te slaan. Heel blij en gelukkig met al een dochter van 6 maar we willen al zo lang een tweede en toen mocht het medisch niet en nu kan het en nu wil het niet lukken. 4 jaar geleden besloten we al om voor een 2e te gaan, maar toen kreeg ik steeds heftige darmontstekingen en uiteindelijk is in september 2005 mijn dikke darm deels verwijderd. Na ca. 6 maanden herstel kreeg ik groen licht van de dokter en in mei 2006 is mijn spiraaltje verwijderd. Eerst gewoon zonder te kijken naar eisprong data en dergelijke, maar nu temperatuur ik al 4 maanden en deze maand ook al een ovulatietest gedaan....ik blijk wel pas op dag 20 ongeveer te ovuleren en daarna nog 11-13 dagen te hebben tot NOD. Voor de zekerheid hou ik een cyclus aan van 35 dagen... Lang verhaal geworden, maar als je mee wilt schrijven op een forum vind ik dat je ook over jezelf moet vertellen toch? Liefs Anita
Owh dames, misschien een hele domme vraag, maar wanneer je ongesteld bent, en je gebruikt een tampon, kan je dan gerust zwemmen? Of is dat niet hygienisch? Ik zat nu net mijn vakantie te berekenen. We gaan een weekje naar een hotel. En als ik dan nog niet zwanger ben, valt mijn NOD precies in die week Dus kan ik niet zwemmen als ik ongi ben En heb nooit een tampon gebruikt, vandaar dat ik het niet weet hihi..
owh gelukkig, dat is geen probleem, dan verwissel ik wel vaker.. Hopen dat ik tot die tijd al zwanger ben
@ Dwazie, fijn voor je dat ook jij je eitje hebt gevonden! Hopelijk geeft het je iets meer rust. Wel prettig dat het al bijna mei gaat worden, de NOD komt langzaam weer iets dichterbij voor de meesten! Ik hoop op een heel positieve maand! Groetjes Jelske
@jelske ja geeft inderdaad rust... nu weet ik iig dat het normaal loopt bij mij hihi... dus verder wacht ik gewoon af... en laat ik komen wat er moet komen zeg maar...