Goed zo! Zo zie je maar dat het niet bij iedereen op dezelfde dag springt... geduld is een schone zaak.... (helaas makkelijker gezegd dan gedaan). Ik heb zelf ook altijd zo laat mn eisprong dus vandaar... groetjes jelske
Hier had ik ook al over nagedacht. Ik zei dat hubbie dat sowiezo wel alvast kon regelen; ook als iuk niet zwanger zou zijn. Maar hij vind dat als jje een kindje wilt, je nog niet ontbijt op bed mag met moederdag. Pas als ik zwanger ben,.....bleh. haha
haha, dan maar zorgen dat rond de 13e allemaal zwanger zijn toch! Lijkt me wel ontzettend tof om op die dag positief te testen! Groetjes jelske
Ja, deze had ik ook al bedacht. April doet wat hij wil en in mei leggen alle vogels (daar maak ik dan maar zoogdieren van) een ei. Ik begin zelfs al rechten te ontlenen aan oude volkswijsheden!
Het teveel aan vitamines scheid je gewoon weer uit. Alleen teveeel vit A zou schadelijk kunnen zijn tijdens zwangerschap. Het zit een lever en dat soort producten. Ik geloof dat je bijv max 2 porties leverpastei per dag mag. Gelukkig voor mij vind ik alles met lever smerig.
ik heb vandaag schooll tot 13uur daarna auto weg brengen voor apk en reparatie en dan naar huis lopen bahbah! is dik anderhalf uur lopen en daarij heb ik nog eens mijn schooltas :'( hier vanmorgen opgestaan met buikpijn ben eens benieuwd hoe lang het aan houd! heb mijn ei namelijk vorige week donderdag/vrijdag al gehad xxx
Dag meiden, Het is hier ook een prachtige dag (ik woon in Zurich). Ik ben aan het klussen deze hele week want de vruchtbare dagen komen eraan. Wat grappig mijn NOD is ook op 13 Mei (moederdag) dat zou wel heel mooi zijn inderdaad, ook een leuk verhaal om aan je kind te vertellen op een dag.
Julita, dat is zeker leuk. Mijn NOD valt op 16 mei, maar ik ga op 15 mei testen, dan is mijn man jarig. Ik hoop dat ik hem het mooiste kado mag geven
Ik voeg me ook maar es toe hier! want mijn 1e mogelijkheid zal ook 'pas' in mei liggen. (zou wel leuk zijn als het meteen raak is, haha) Ik ben nu ongi dag 2 en net gestopt met de pil! Weet iemand of er dan wel een eisprong is? Of is dat pas na de eerstvolgende 'echte' ongi ivm stoppen met pil? Nou ja iedereen SUPER VEEL SUCCES en maar hopen dat het snel raak is! Kus Kelly
He Dwazie, wat goed dat je je ei hebt gevonden, heb je iig een beetje inzicht in je cyclus! Ik ben er maar mee gestopt met die ovu-testen, heb geen posi in handen gehad en zat mezelf helemaal gek te maken. We hebben aardig geklust dus we wachten gewoon af. Misschien is persona wel iets voor mij... Hoe lang is jouw cyclus normaal gesproken? liefs
@suzy... ik heb eigenlijk geen idee hoelang mijn cyclus normaal was... werd namelijk met mirena bijna niet meer ongi...Nu had ik mijn banner op de lanste dag gezet... gisteravond en vanmorgen enorme pijn recht onder in mijn buik.. deed mijn ovu test en een leuke smiley was er te zien helemaal leuk joh... dus heb best een lange cyclus... hoelang ben jij al bezig dan.. met de testen? liefs
@ Dwazie: Ja joh kan me helemaal voorstellen dat je superblij bent om de "smiley" te zien! Je weet wat jullie te doen staat Weet je wat het is, dit is de eerste ronde voor ons en ik dacht ik begin gelijk met ovu-testen, dan weet ik een beetje hoe m'n cyclus in elkaar steekt. Ik ben dag 10 begonnen maar merkte gewoon aan mezelf dat ik er dan heel veel mee bezig ben. En nadat ik alleen afgelopen zondag een duidelijke streep had (met dipstick, niet zo donker als controlestreep) maar helemaal geen smiley tot nu toe met digi-test ben ik er eigenlijk vanuit gegaan dat ik begin deze week m'n ei had en heb toen vanaf dinsdag de testen weggelegd. Eigenlijk dus helemaal geen positieve test gehad... En ik wil gewoon voorkomen dat ik nu al ga denken dat er iets niet in orde is (bv geen eisprong) terwijl we net begonnen zijn. Dus we hebben gewoon geklust en we wachten het af... Al moet ik zeggen dat het wel erg spannend is! Dus wat ik volgende rond ga doen weet ik nog niet... nu zeg ik gewoon zonder testen maar ik weet niet of ik het kan weerstaan dan... En natuurlijk hopen we dat dat niet nodig is Maar hartstikke goed joh, dat je je ei gevonden hebt. En je hebt m ook echt gevoeld ook... nu dus aan de klus en hopelijk rond 12 mei een andere positieve test in handen! liefs
Hier kan ik naast misselijkheid nu ook wat pijnlijke (.)(.) aan de symptomen toevoegen. Begin steeds meer te hopen dat het gelijk weer raak is, maar ben tegelijk ook steeds banger dat het de hoopis die er voor zorgt dat ik hier last van heb. [-o< [-o< [-o< [-o<
ik moet zeggen dit was ook mijn eerste ronde(of is) en meteen dbegonnen met ovu testen maar ik werd er ook niet vrolijker van hoor.. elke keer weer in een dip na een negatieve test.. en had ook besloten voor mijn zelf dit pakketje van nog 2 strips te testen en er daarna mee op te houden
@ Sann, wat spannend meid! Ik hoop voor je dat het nu zo snel weer raak is! Dat zou wel lekker zijn he? succes met wachten! Groetjes Jelske
zo, mijn ongi is weer voorbij, kunnen we van het weekend alvast wat oefenen. Ik hoop dat ik zwanger ben als we naar de gyn moeten. Zou wel erg grappig zijn. Bijna mei meiden. Nog even geduld! Ben benieuwd of dit zo'n goede maand wordt net als april. Zou wel gaaf zijn!
heb net iemand gebeld (mijn nicht) die rijd met me mee naar de apk en zet me dan thuis af hoef ik niet te lopen daar anderhalf lopen in dit weer met een tas echt niet te doen is..........dan kiep ik om mijn buikpijn is weg....gelukkig...... @ sann ik hoop voor je dat het raak is voor de dames die er nieuw zijn ......ik wil jullie aanraden ervan ui te gaan dat je zeker 4 maanden bezig bent voor het raak is....bij sommige is het eerder dan heb je geluk maar je zit ook met ontpilling......en de eerste tijd heb je dan een cyclus zoals je hem bij de pil ook had daarna is de pil uit je lichaam en krijg je een onregelematige cylcus in het begin dan 28 dan 35 enz.......dus zet niet alle hoop op de 1maand want dat is de teleurstelling groot....spreek uit ervaring ... wens wel iedereen veel succes xxx
goede tip dani! De teleurstelling wordt alleen maar groter, dus kun je er beter nog niet van uit gaan dat het in 1 keer raak is. Geef je lichaam de tijd om te ontpillen. En dan leer je je eigen lichaam ook het beste kennen.