Ik probeer mezelf ook constant eraan te herinneren dat dit pas de eerste ronde is en dat ik er absoluut niet vanuit moet gaan dat het nu raak is en als ik heel eerlijk ben denk ik ook alweer over de volgende ronde na dus dat betekent idd dat ik er onbewust niet vanuit ga dat het raak is... snappen jullie m nog Maar eerste, derde of vijfde ronde je bent er toch op een bepaalde manier mee bezig denk ik. En zolang je er idd maar niet vanuit gaat dat het toch wel in 1x raak zal zijn kun je nu ook nog niet mega-teleurgesteld worden. Maar het blijft spannend, dat moet ik toegeven... Ik ben trouwens al driekwart jaar met de pil gestopt en heb alleen maar cyclussen van 27 dagen gehad sindsdien, ben wel heftig aan het ontpillen geweest met puistjes enzo. Dat is gelukkig nu alweer een tijdje weg maar ik hoop wel dat m'n cyclus zo blijft... Iig bedankt voor de tip en jullie ook veel succes!
Hoi meiden, Ik heb ff geen tijd om terug te lezen. Maar mag mijn NOD op het lijstje veranderd worden van 26 mei naar 27 mei.
Passagierslijst 01 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins 04 meiearly & Funny Me & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & Barbie79 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & Sann & daantje86 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian & morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: 23 mei: 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 26 mei: 27 mei: NicenChar & MamavanJordy 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: Vicky & Anieteke 104 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test.... twijfel....
Even een vraagje mbt ontpillen... Wie weet welke bijwerkingen/ 'ontwenningsverschijnselen' zich er allemaal kunnen voordoen?
Hallo meiden! wat een heeeeerlijk weer en ik zit binnen er komt als het goed is tussen 13 en 16 iemand naar de kachel kijken want we ruiken al een paar dagen gas nu heb ik de gas bij de kachel uitgedraait en nu is de geur weg maar toch even voor de zekerheid laten nakijken. maar het is nu al 15 en nog steeds niemand jong jong anders had ik aan de maas gelegen met me mannetje en lekker zonnen...boh wat duurt de maand lang als je op de wachtbank zit... meiden in de wacht veeel succes meiden die ongi zijn geworden dikke knuff Liefs Dimmel
Meiden ik heb een beetje last van roze bloedverlies, meestal zijn dit voor mij de voortekens, ik ben bang dat het einde verhaal is. Het goede nieuws is dat ik wel gewoon in mei zal blijven!
Ja ik baal wel een beetje, maar liever dit dan wat ik de vorige maand had, heb nu geen hoop gekregen!
Zo kort heb ik hem nog nooit gehad, maar verwacht nog niet dat het vandaag doorzet, ik denk morgen of zo, maar dan nog.
Zo zie je maar, je weet het maar nooit. Wel jammer hoor, we zouden toch tegelijk deze maand zwanger worden? Maar ja, grote kans dat ik het ook helemaal niet ben hoor.
Jouw tekenen zijn wel heel goed he! Ik hoop het voor je. Enneh mei kan nog voor mij, als ik het dit weekend word heb ik mijn volgende nod eind mei!
Ik duim voor je dat het toch niet door zet meis. Ik weet het niet hoor of mijn tekenen goed zijn. De tekenen zijn wel heel veel belovend en voel me ook wel weer aardig als de laatste keer, maar ja in hoeverre beeld ik het me in omdat ik het zo graag wil. Vind het allemachtig spannend. Ik had met mijn man afgesproken dat ik pas tegen het einde van zijn verlof weer zou testen (rond 10 mei ofzo) maar neig nu al weer naar eerder testen. 2 mei komt ie thuis en lijkt me ook wel weer leuk om m dan te verrassen mocht het toch zo zijn. 2 mei zit ik 28 dagen na mn miskraam. Weet het niet meer zo goed.
Ik vind het ook best eng om te testen, omdat ik toch bang ben dat het weer mis gaat. maar ja, ook dan wil ik het weten aangezien na de derde keer er onderzoek wordt gedaan. Lastig lastig. Maar ja, eerst maar eens zien hoe het verder loopt/. Misschien haal ik die 2 mei wel niet eens.