Zo is dat, volhouden zullen we! Ik zit op dit moment echt goed in mijn vel en dat vind ik ook belangrijk! Ik ben echt bezig mezelf weer een beetje te vinden, en dat is het belangrijkste!
ik ook,maar ben nog niet helemaal zover. Bij mij is het nog te vers denk ik en heb daarnaast ook veel moeite om thuis zittend mijn draai te vinden. Komt wel goed, heeft even tijd nodig.
Dat is heel logisch! Ik hoop echt dat je snel een positieve test in je handen zult hebben en dat alles dan goed mag gaan!
@boterbloem ja eg wel haha! @sann dikke knuff @bigdream jammer voor je dat het nu al doorzet ook voor jou een dikke knuff!
naam genoot ik nog 12 en jij11 dagen. zla deze maand eindleijk eens uitkomen alle daantjes positief testen of beter gezget 1 want ik kom jullie steeds achterna
tnx, dikke knuff terug. wou dat er iets over caruli bekend was. kijk de hele tijd vanaf 4 uur al. vind het wel erg lang duren. Beetje eng
he dames ik zie dat ik van de lijst afgehaald ben kan iemand me terug zetten mijn nod is 12 mei! ben f lekker paar dagen savonds gaan genieten f niet hele tijd bezig zijn met kinderen krijgen, mijn mannetje is overdag heel hard aan het werk en savonds is hij achter een nieuw teras aan het aanleggen en daarna valt hij als in blok in slaap wat ik ook niet gek vind. dus zullen we het klussen maar uitstellen tot het weekend jammer genoeg maar ja kan ook niet alles tegelijk krijgen he is hopelijk alleen deze week zo.
@bigdream...hopen maar dat het of doorzet of juist niet, maar dat je dan ook snel posi duidelijkheid hebt... niet weer zo lang in onzekerheid... @Sann....ziet er idd positief uit... spannend... Hier ook nog een paardagen...begint nu wel te kriebelen.. heb eigenlijk alleen meer witverlies... grotere tepelhof en zere borsten... Verder niet echt veel bijzonders...we genieten van het mooooooie weer en van ons splinternieuwe mega grote bad voor buiten...GEWELDIG>..... ik zie me al zitten met mijn dikke buik....hahahaha Dames....sterkte, succes en geduld gewenst kuzzz moi