ik zit nog in mn vruchtbare daagjes,nog geen posi ovulatietest,maar die zal dit weekend wel komen succes dames,nog even en het is mei!
Passagierslijst 01 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins 04 meiearly & Funny Me & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & Barbie79 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & Sann & daantje86 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian & morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: 23 mei: 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Danjo 26 mei: 27 mei: NicenChar & MamavanJordy 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: Vicky & Anieteke 105 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test.... twijfel.... Vivian...je stond er nog op hoor! Ik heb hem even naar voren gehaald. Stond op blz 81
Die lijst klopt helemaal niet meer zijn zoveel namen vanaf hij is een keer eergisteren verkeerd gekopieerd en die nemen jullie steeds over erg lullig zo maar hij klopt echt niet meer
Hoi danjo, ik heb even terug gezocht en volgens mij moet hij kloppen zo! Ik heb je toegevoegd op 25 mei. Als het niet klopt even zeggen hoe of wat en dan kunnen we dat veranderen.
Bannercheck.... Ik geloof er niets van deze maand maar krijg wel last van andere klachten als normaal, heb nu al een paar dagen af en toe kramp links onder in mijn buik, slaap s nachts niet tot heel slecht maar ben wel heeeeel moe en sinds gisteren heb ik vreselijk last van maagzuur. Het zal er wel weer bijhoren maar dit heb ik nog niet eerder gehad in al die maanden (12 ronde alweer) Oh als ik dit zo typ krijg ik misschien wel een klein beetje hoop, ben de laatste tijd zo verdrietig en heb ook het idee dat het bij ons niet gaat lukken en dat met al die zwangeren om mij heen. Sorry voor mijn gezeur en ik weet kop op en doorzetten maar dat is soms zo moeilijk.
Passagierslijst 01 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins 04 meiearly & Funny Me & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & Barbie79 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & Sann & daantje86 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian & morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: 23 mei: Danjo 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 26 mei: Kristel83 27 mei: NicenChar & MamavanJordy 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: Vicky & Anieteke 106 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test.... twijfel.... Ik hoop dat het zo goed is! Slaap lekker allemaal. Hier heel veel steken aan de rechterkant en vandaag heel erg duizelig geweest
ff een banner check! ben er niet zo veel de laatste tijd ,maar kom wel weer als het spannend word! xx
Goedemorgen damesss het is alweer de 27ste van de maand, voor jullie het weten mogen de eerste mei passagiers gaan testennnn echt spannend allemaal
idd bijna mei.... al weet ik wel bijna zeker dat ik de limo heb gemist blijft het toch spaanend he.... maar goed volgens templijst zat ik er aardig naast dus heb op dit moment nog geen zenumwen
goedemorgen ik ben er ook weer....... gistermiddag was mijn nicht met mij mee gegaan voor de auto daarna zijn we even naar de markt geweest en rond 17uur naar sittard de stad in........was rond uur thuis daarna prison break gekeken en naar bed......was zo moe.......maar krijg het niet bij geslapen ! vandaag weer naar school daarna auto ophalen en eens gaan kijken voor nieuwe zomerkleding alles van vorig jaar past me niet meer huil echt niet leuk en erg frustrerend! wat gaan jullie vandaag allemaal doen? voor de rest niet echt klachten......gevoelige tepels en in de morgen beetje buikpijn..... XXX
@ Dani...dat heb ik ook een beetje van die kleren. Sinds het stoppen met roken 7 weken geleden en het stoppen met de pil ben ik 7 kilo aangekomen. Broeken die ik vorig jaar kocht passen nu ni meer. Maar ben wel flink gaan sporten nu. Ik vandaag schoonmaken en in de tuin nog wat bloemetjes in bakken gaan zetten Fijne dag allemaal!
ik kan er niet zo tegen........ik zit er zowiezo al over in dat ik te zwar ben veel eten doe ik niet echt dirnk genoeg water en spa rood (af en toe ijsthee of glas cola) arggggggg.......dat komt omdat ik gestopt met de pil ben nierpatiënt ben dus ook tabletten heb enz......fitness abo hebben we wel maar gaan af en toe loop/wandel meer en af en toe ook fietsen maar is zo frusty...... xxx
goedemorgen dames.... Hier ben ik ook maar weer eventjes hihi.... kan iemand mij vertellen hoelang de ovu test positef aangeeft... vandaag is namelijk tweede dag... en ik vraag me dan af wanneer we het beste kunnen klussen?
de ovu test kan 2 tot 3 dagen positief geven maar de test geef 2 dagen voor je eisprong positief aan! dus vandaag klussen en zondag! veel plezier!