hallo meiden... hier weer een klein berichtje van mij! Kben een beetje frustri - kben deze maand gewoon 2 keer ongesteld geworden zeg! jeeej! Ik kan nog opgaan voor nod-maand mei maar mijn cyclus is echt vaaag! Vlgns mij heb ik ook helemaal geen eisprong ofzo! We wachten nu aankomende cyclus maar gewoon weer ff af, maar het is zo'n warboel! Kzal vandaag maar weer beginnen met temperaturen, kan miss handig zijn.. ( vorige menstru ben ik er mee begonnen, maar niet volgehouden, dom dom! ) Meiden, nu ga ik maar weer eens lekker hard in de tuin aan het werk ( nieuw huissie dus alles moet nog aangelegd worden- deze week is het straten aan de beurt! zweetuuuhh! ) Genieten jullie nog maar lekker van het weer en meiden van begin mei - ik duim voor jullie! (X) ! Knuf, G
och jeee ja echt joh dani.. dat wist ik dus niet he.. ik dacht test positief dus de dagdaarvoor erg vructhbaar.. op de dag zelf een vruchtbaar en dan niet meer.. oh dus we moeten gewoon nu elke dag klussen.... tot hoelang? jeetje wat ben ik een leek zeg... voel me een beetje dom..
nou en mijn ongi is de deur al weer uit woensdag kwam het zeer moeilijk op gang woensdag avond eindelijk wat te vloeien gisteren was wel vloeien maar niet eens erg en gisteren avond alleen nog mer afvegen rose en nu nog iets bruin met afvegen snap er helemaal niets meer van hoor tampons zijn vanaf dag 1 voorde helft schoongebleven nou en normaal heb ik dat toch echt niet
Hey dames, Dan voeg ik me er ook weer ff tussen. Ik had vorige maand matcare testen gebruikt en maar 1 dag een vette dikke streep, de dagen ervoor en erna lichtere strepen. Dit is toch normaal ? Of moet de test van matcare meerdere dagen een vette streep geven, ben ik dan minder vruchtbaar ofzo? Ik snap er ook niets van, reden genoeg om het deze maand lekker onbehouden zonder te doen... Groetjes van Isababy En de 1e testers van mei, veeeeeeeel suc6!
ff banner checken. mmmm nog 5 dagen, maar voel nu eigenlijk al kramp. ach ik had er toch niets van verwacht. Is mijn cyclus in iedergeval niet zo lang.
Ik heb begrepen dat ik na mijn miskraam de dag van de miskraam als ongidag kan aanhouden en daarna een normale cyclus ongeveer. Ik had m nu op 35 dagen gezet, terwijlik normaal maar 25 dagen heb, dus ik zet m even een stukje terug naar 28 dagen. dan is mn nod dus 2 mei. Passagierslijst 01 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins 04 meiearly & Funny Me & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & Barbie79 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian & morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: 23 mei: Danjo 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 26 mei: Kristel83 27 mei: NicenChar & MamavanJordy 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: Vicky & Anieteke 106 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test.... twijfel....
@ Isababy, Dit is nu pas mn derde ronde met ovulatietesten, maar heb ook altijd maar een dag een positieve test. Groetjes Jelske
ik hoop het ook. Ben er tegelijk ook op mn dood voor hoor. Ben hartstikke bang dat het een derde keer mis gaat.
Blijf positief! Ik weet dat het voor jou moeilijk is, maar het is ook niet goed voor jezelf om constant te denken met wat als het weer mis gaat. Ik HOOP echt dat alles de derde keer goed zal gaan
@ Dwazie, ja hoor, dat kan ook... dan is jouw piek nu net gemeten in twee testen, ik merk meestal een dag een stijging en dan de dag erna een piek. Geloof in je eigen lichaam, meid! Groetjes Jelske
Hey Jelske, Heb weer een vraagje over ovulatietesten. Ik ga vandaag dus beginnen met testen. Deze ga ik om 18:00 uitvoeren. Maar morgen is mijn man vrij, dan willen we wat leuks doen. Stel als ik dan om 14:00 uur mijn test uitvoer? En zondag, dan ga ik van 17:00 tot 19:00 zwemmen, dan wil ik de test om 16:00 uitvoeren.. Ighh, wordt echt gek, wil ik eindelijk testen, heb ik geen geschikte moment om te testen.. Is dit een ramp? Of gewoon ervoor gaan en dan maar niet elke dag op het zelfde moment?
Ja, doe absoluut mijn best om positief te blijven hoor, maar eng is het wel. Ik ga er niet meer zo onbezorgd in als eerst.
Dat kan ook goed hoor, ik doe ze ook niet iedere dag op hetzelfde moment. Omdat ik wisselende diensten heb en het niet op het werk doe, maar dat is ook geen probleem, je vindt je eitje toch wel hoor... Groetjes Jelske
@dwazie iedereen hier is als leek begonnen! maar het is het beste om om de dag te klussen dan is de kwaliteit van het zaad het beste....... maar als je het iedere dag wil doen moet je dat doen....er zit er altijd wel 1 tussen die goed is en doorkomt zeg ik dan maar.... bij mij is de ovu test de 1e dag licht daarna goed zichtbaar en de 3e dag weer minder...... (gebruik nu geen ovu testen meer) en ze zeggen dat je het beste de dag voor de eisprong en de dag erna kan klussen voor het beste resultaat. ik voel mijn eisprong (steken in de lies) een ander voelt hem weer niet dus die moeten door de hand vn ovu testen of tempraturen hun eisprong vinden...... ik raad je aan doe het wanneer jij het wil voel het niet als een verplichting dan gaat het het beste! veel succes!
voor et beste resultaat van een ovu test is het het beste om ze op een vast tijdsstip uit te voeren (half uurtje maakt niks uit) en om 1uur van te voren niks meer te eten! als het mogelijk is kijk dan om het in je pauzes te doen (tussen 12 en 13uur bv) of net voor je naar bed gaat! is een tip kom volgens mij nu over alsof ik een of andere wijze oude tante ben.... sorry
hoi meiden, lekker dom geweest en een test verspild hihi.... Ik als op het forum dat er iemand was die een week van te voren een positieve test had.. dus ik dacht: dat kan ik ook Niet dus, hardstikke negatief natuurlijk Ik heb wel al buikpijn en moet pas over een week ongesteld worden, zijn er meiden die dat herkennen? Liefs, Loes