@ Dani, Je komt echt niet over als een oude wijze tante hoor! Ik als 'newbee' vind het juist fijn om over (voor mij) nieuwe zaken als ovulatietesten e.d. te lezen. Ik probeer het voorlopig in ieder geval zonder. Voor mij persoonlijk voelt dat natuurlijker en dat 'klussen' om de dag moet wel lukken denk ik! Hoop echt dat het geen jarenplan wordt maar zoals ik heb gelezen is geloof ik 80%? binnen een half jaar zwanger. En wie weet beginnersgeluk! Maar ik durf daar voorlopig niet vanuit te gaan! eerst maar es ontpillen denk ik! Dikke kus voor iedereen en HEEL VEEL SUCCES! Kelly
Zooooo leuk. heb net op schoolbank.nl een klassenfoto gevonden van de kleuterschool. Wat was ik toen nog lief
Dani; augustus is inderdaad al wel ffies! Hopen dat het jouw maand wordt dan! Even voor de duidelijkheid, ik ben me er zeker ook wel van bewust dat het soms gewoon geduld vergt en niet altijd even makkelijk gaat! Zeker voor degenen die al wat langer bezig zijn kan ik me voorstellen dat dan die ONGI behoorlijk FRUSTI kan worden! Maar als ervaringsdeskundige, weet jij vast ook wel wat die pendels inhouden? X Kelly
Wat leuk dat pendelen! Wou dat ik het ook kon maar heb het 'gereedschap' niet haha. Moet ik me ergens opgeven als ik voor mij ook wil laten pendelen? Liefs, Kelly
hey meiden! dalijk ga ik weer eens in de zon liggen heb k eindelijk weer eens tijd voor maar misschien gaan we eerst even naar de stad moet zo even kijken want het is te warm om te slenteren in de stad...boh ik snap mijn lichaam niet dan heb ik een honger gevoel en wil ik eten maken en dan is het weg en ben ik supermisselijk...net heb ik gegeten met lange tanden en nu ben ik weer misselijk....maar nog even afwachten (kan ook tussen de oren zitten). Fijn weekend alvast! Liefs Dimmel
hallo allemaal, jullie kunnen mij aanpassen op de passagierslijst. ben nl ZWANGER. bleek kortere cyclus te hebben deze maand en heb dus vanmorgen positief getest. JOEPIE! succes met wachten/klussen allemaal nog! ik ga zeker straks kijken of het bij jullie ook positief verloopt deze keer!
Passagierslijst 01 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins 04 meiearly & Funny Me & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & Barbie79 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian & morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: 23 mei: Danjo 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 26 mei: Kristel83 27 mei: NicenChar & MamavanJordy 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: Vicky & Anieteke 106 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... 1 zwanger.... negatieve test.... twijfel....
van harte gefeliciteerd charlie mei is nog niet begonnen maar als iedereen zo snel volgt, wordt mei een fantastisch vruchtbare maand!