Passagierslijst 01 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 04 meiearly & Funny Me & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & Barbie79 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian & morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: 23 mei: Danjo & Kellox 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 26 mei: Kristel83 27 mei: NicenChar & MamavanJordy 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: Vicky & Anieteke 108 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... 1 zwanger.... negatieve test.... twijfel.... Kellox je staat er bij!
Dit geldt voor mij precies hetzelfde. Heb op 9 april een mk gehad en mocht ook nu gewoon weer van een normale cyclus uitgaan. Ik ben zooo benieuwd... Zou het weer gelijk raak zijn.... Vanaf wanneer moet/kun je wat gaan voelen? Bij de vorige zwangerschap van 8 weken ben ik in totaal maar 1x misselijk geweest en had ik alleen een beetje last van opgezette en pijnlijke borsten. Is het zeer waarschijnlijk dat de klachten weer hetzelfde zullen zijn of kan dit ook heel anders uitpakken? Dat ik bijv. meer misselijk zal zijn... of dat er dit x andere kwaaltjes aan het licht komen... We wachten af.. Suc6 iedereen! De eersten kunnen bijna testen, Op naar de 2008 mama's!
Wil je mij ook toevoegen aub? NOD 3 mei. Ik ben aan 't duimen. Voel me misselijk en heb pijn in de buik. Hopelijk is het raak.
Gefeliciteerd Charlie! Welkom Prutske! Hopelijk is het raak voor je idd! Ik heb ook een aantal dagen een rommelend gevoel in m'n buik, weet niet wat ik ervan moet denken. Misschien late eisprong of misschien mijn lichaam wat me giga in de maling neemt...
Even bannercheck ... wat duurt dat wachten lang mijn cyclus mocht gerust een weekje korter zijn.... vorige maand was hij 'maar' 32 dagen, maar ga maar van de langste van 35 uitgaan zeker. Gelukkig verhuizen we morgen dus mijn gedachten zullen afgeleid zijn...! En nu nog beetje gaan opkuisen! Succes met het aftellen tot mei Twins
hey charlie gefeliciteerd! ik heb netg de auto opgehaald (ben er heen gelopen toch best lang 40 min in de warme zon met een zware tas....) was 91 euro kwijt om alles te laten maken.... daarna even naar de markt geweest wat tulpen gehaald voor het huis op te vrolijken en 3 truitjes/jurkjes gekocht....maar heb er nu al spijt van......was namelijk 46.....denk dat ik ze dinsdag even terug ga brengen! sniksnik.........kan in een keer zo omslaan qua humeur he niet normaal.... ga zo even in de tuin liggen met bikini eve lekker bruin worden boekjes erbij heerlijk! xxx
hoi dames allemaal... wat geweldig mei nog niet begonnen en er staat al roze... GEFELICITEERD CHARLIE>>> Ik heb nu al drie dagen pijn in mijn buik(re onder) en mijn ovu testen zeggen positief.. dus wij zijn druk zeg maar.! ben zo benieuwd of het mag lukken! Wie kent ook die scherpen pijnen rechts onder in de buik?
Ik heb die ook! Ik heb dat ongeveer drie dagen en de laatste dag duurt dan ongeveer een uurtje met hele heftige steken
heeej Charly - GEFELICITEERD ! Geniet ervan meis ! Zelf ga ik volgens mij ook weer de goede kant op volgens mij... Sinds ik nl met de prikpil ben gestopt heb ik alleen maar rare korte cyclussen gehad en hele kleine bloedingen, maar nu ... haha... nu is het een complete WHOESH! daarbenee Dus ik denk dat alles nu pas echt goed op gang is gekomen en hoop ik dat er dan nu ook een normalere cyclus aan gaat komen ( graag ook mét eisprong ) Steeds weer als je ongi wordt is het een downer, maar deze keer staat het in het teken van: WOEHOEEEEIIII! En dan als de duiveltjes wegzijn weer mega aan de klus! Dat Mei maar een mega vruchtbare maand mag worden Keep my fingers XXX! Op naar de volgende melding van roze wolkjes ! Knuf
oh man ik verga nu echt van de pijn.... hoop maar dat ie snel springt dan bevrucht en wel natuurlijk maar dit is geen pretje... arggghh
@ Dwazie: Ik zie dat je in de eerste ronde zit. Ik had dat ook zo erg in de eerste ronde. Heb rond gesprongen. Kon niet meer staan of zitten. Heb echt even toen een traantje moeten laten. Maar nu in de tweede ronde is het bij mij minder heftig Ik hoop voor je dat het snel minder wordt en bevrucht natuurlijk!
ik had vanmorgen een positieve ovu test,net geklust...morgen nog maar n keertje en dan weer afwachten.. ik heb nooit zo n last van mn eisprong ,merk het vooral aan het rekbaar slijm. succes dames!
@ pooh.. thnx.. het doet zo n zeer dat ik bijna de HA ging bellen... kan het kwaad dat je weet...voor een eventuele zwangerschap...
Dag meiden, Ik voel (helaas) mijn eisprong niet. Ik had een vage pijn gisteravond, maar ik weet niet precies waar mijn eierstokken zitten dus ik weet niet of dat het wel was. Ik had vanmorgen pas vor het eerst rekbaar slijm dus ik denk dat de eisprong er aan zit te komen. Spannend...