Nod Mei 2007

Discussion in 'NOD forum' started by Linda, Mar 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Ik ben sinds 6 weken gestopt met roken, dus dat doe ik niet meer. Ik stelde mezelf toenstraks ook de vraag. Wat doe ik met een drankje als ik op de wachtbank zit. Ik denk nu zo dat een enkel drankje wel kan. Vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben drink ik dan helemaal niks meer ;)

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    sorry twee keer hetzelfde ;)

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    drinken doe ik bijna niet maar rook wel helaas
    doe wat jou goed lijkt als het moment daar is
    dan kun je voor jezelf altijd de keuze maken

4. suzy28

suzy28 Actief lid

Jan 28, 2007
    298
    0
    0
    Met roken zijn we sinds augustus gestopt, sindsdien niet meer gerookt. Mijn man wilde stoppen omdat hij het benauwd had en ik eigenlijk met oog op het proberen om zwanger te worden waar we nu net mee begonnen zijn. Ik moet zeggen dat ik het soms wel mis hoor, dan zou ik er best nog wel een op willen steken, maar ik doe het niet! Een voordeel bij ons was wel dat iedereen in onze vriendengroep was gestopt met roken, van de 12 mensen rookten er 10 en nu geen een meer, dat scheelt wel...

Drank heb ik geen moeite mee, ik drink haast nooit...
    Maar kan me voorstellen dat als je op de wachtbank zit en je neemt graag een drankje of sigaretje het maar moeilijk is om te laten staan...

5. Ik deed het eerst ook niet, maar omdat ik alleen rook en drink op feestjes en met uitgaan, onthoud ik me dat nu niet meer, ben nu al ruim een jaar bezig met een MK tussendoor, en anders had ik dus al een jaar alles moeten laten staan. M'n zus zat nog lekker aan de gluhwijn met wintersport en achteraf bleek ze zwanger, en alles gaat goed. Overmaat schaadt... maar als je het gewoon beperkt kan het volgens mij geen kwaad. Ik heb ook wel eens gehoord dat de eerste weken je nog geen bloed band hebt met je kind en dat alcohol dan geen kwaad kan. Gewoon ontspannen en niet bij elk dingetje denken aan het feit dat je misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn is volgens mij veel gezonder ;)

6. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Rook zolang ik nog niet zwanger ben gewoon door, tot ongeveer 8 weken heeft je baby nog geen verbinding met jouw dus er gaan geen slechte dingen naar de baby. Zodra ik het weet dus met 4 week zwangerschap al stop ik.
    Ik drink bijna nooit maar als er een feestje is op de wachtbank drink ik wel een borrel hoor.

Ik zit in ronde 12 en was al gestopt met roken maar goed dit duurt wel erg lang he en om nou aan geheel onthouding te gaan doen (behalve de sex dan) vind ik iets teveel van het goede. Ik wil vooral blijven genieten.

7. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    goeiemorgen dames. Het beloofd weer een lekker warm dagje te worden.

8. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ik ben voor mijn doen ongewoon vroeg op zeg. Ben ook zo gruwelijk misselijk weer. Zit nu een paar stukjes ontbijtkoek naar binnen te werken. Als het goed is zakt het dan zo wel weer.

9. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    oooow allemachtig, ik ben zo grenzeloos misselijk. Normaal zakt het na wat eten, maar het wil nu niet echt weg.

10. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    moguh!

sann, zie dat 2 mei je nod is, misschien goed voorteken? wanneer ga je testen? ;)

11. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ik was de vorige 2 keren ook hartstikke misselijk, dus hoop ook dat het een goed voorteken is. Op het moment is het echt vreselijk. Kan bijna niet uit mn ogen kijken van de beroerdheid. Ik denk dat ik donderdag ga testen, want dan is mijn man pas thuis en die wil er dit keer graag bij zijn.

12. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,643
    0
    0
    zo dat duurt nog even ;) duim voor je!

13. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    valt wel mee, is niet eens een week meer. Maar toch, wachten duurt idd wel lang.

14. Pebbles

Pebbles Actief lid

Oct 13, 2006
    328
    0
    0
    Volgens mij ga ik ongesteld worden..... :( niets roze limo.
    Had al helemaal niet het idee dat ik zwanger zou zijn hoor maar zolang het er niet is hoop je het toch stiekem natuurlijk.... het zou zooooooooo geweldig, super, mega, leuk en fijn zijn..... vast herkenbaar
    Zucht.... :rolleyes:

15. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    balen voor alle meiden die ongi zijn geworden!

Ik hoop op meer succes voor jullie in de volgende ronde...

Ik heb een tijdje geen mail gehad in mn inbox van dit forum...
    krijg geen berichten meer als er nieuwe reacties zijn...

Hoop dat het nu wel weer gaat lukken! :rolleyes:

16. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    Goedemorgen dames,

Zoals jullie zien ben ik hard aan de klus op het moment. Ik hoop dat Charlie ons allemaal geluk brengt voor deze maand.
    Julita

17. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

Mar 10, 2007
    675
    0
    0
    @Charlie, van harte hoor meid! Super al zo snel een zwangere op de lijst, hopen dat er velen zullen volgen :D Maar heel veel geluk en lekker van genieten.

18. Niet meer actief

Goedemorgen dames.

Gistermiddag en avond weggeweest, pas rond half 3 vannacht thuis. Maar jeeee... wat heb ik iedere keer veel bij te lezen het is bijna niet bij te houden ;). Helemaal super! Heerlijk om zo met iedereen mee te leven en te weten wat jullie allemaal bezig houdt, heel veel dingen zijn zó herkenbaar.

Dit is wat ook steeds in mij omgaat. Roken doe ik niet, maar als ik tijdens een feestje niet gezellig een wijntje meedrink gaan mensen toch raar kijken. Dus als het echt zo is dat er de eerste 8 weken geen bloedband met de baby is en dat het niet schadelijk zal zijn, ben ik ontzettend gerustgesteld. Gelukkig wonen wij in een dorpje waar weinig te beleven is en ben ik vaak de BOB, dus met 2 wijntjes en daarna een aantal frisjes kan ik het dus heel rustig aan doen...

Meiden suc6, degenen die gaan testen laat het even weten, kunnen we met z'n allen duimen draaien.

7 mei is mijn nod, maar ik durf dan denk ik nog niet te testen. Ik denk dat ik het dan nog een weekje uitstel (mochten de :evil: :evil: er nog niet zijn).

Liefs

19. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Het is volgens mij maar de eerste 2 weken hoor dat er nog geen bloedband is.

20. Niet meer actief

Ohh... :oops: , dankjewel Sann. Dus zodra je positief getest hebt?

Share This Page