Ja maar ze slapen naast ons en Wij gaan altijd na het klussen nog even wassen, dat valt wel op he, ga je eerst naar bed en dan een poos later eruit en dan in bad en zo en ze zijn net zo oud als ik, als het nu nog kinderen waren haha. hebben al wel gisteren geklust maar (BALEN) me man kwam te vroeg klaar is er niks in gekomen hihi, dus het moet wel morgen. Wij doen het altijd om de dag. Groetjes.
Haha wat een bijzondere vraag. Wij doen het al vanaf dag 1 dat we bijelkaar zijn gemiddeld 1 a 2 keer per dag. En dat al 3 jaar lang. Er is heel af en toe wel es een dag dat het op de een of andere manier niet uitkomt, maar dan halen we het vaak dubbel en dwars weer in. Wat het klussen betreft hoeven wij ons niet aan te passen, hihi. Zijn er meer?
Had mijn NOD op 14 mei gezet....gemiddelde van alles cyclussen maar kwam net tot ontdekking dat ik waarschijnlijk nu al ongesteld ben geworden.... Dit x dus al na 16 dgn Zal mijn banner maar ff weghalen.... Val nu ook nog in NOD april....
hey hey lieve meiden manlief en ik hebben even heel goed met elkaar gepraat over jaja zwanger raken en zo maar we hebben mega veel klus werk in om het huis maar ook nog bij manlief zijn pa en ja dan moeten er dus een paar dingen even een beetje ruimte maken was al niet al te vaak meer hier maar zal nu een tijdje bijna niks meer zijn meiden als er tijd is piep ik even aan allemaal heel veel succes en we gaan april zeker verslaan mei gaat een super roze maand worden gr maria
Passagierslijst 01 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 04 meiearly & Funny Me & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & Barbie79 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Vivian & morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace 16 mei: Stiertje1985 & streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Mili 18 mei: 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 26 mei: Kristel83 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: Claudia86 31 mei: Vicky & Anieteke 111 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... 1 zwanger.... negatieve test.... twijfel.... Brenda ik heb je eraf gehaald, maar wanneer is je nod in mei? Dan zet ik je er weer op.
hallo meiden! ik ben er even niet want onze computer had een illegale versie van windows XP dus mijn oom heeft hem meegenomen naar zijn huis om dat eraf te halen. maar als ik hier ben bij mijn ouders dan probeer ik af en toe te kijken. en als ik weer volop aanwezig ben zal ik het even melden. Liefs Dimmel
wij zijn al druk aan de klus, gisteren, en nu morgenavond weer, dat zou mijn vruchtbaarste dag moeten zijn maandag eisprog.. tepels beginnen wel weer gevoeliger te worden!
nou ik ben er dus wel want heb deze computer toch aan de praat gekregen (de oude) dus jullie hoeven me niet te missen. we gaan dalijk naar mijn oom en tante lekker bbqen. wat gaan jullie nog doen vandaag/vanavond? liefs Dimmel
Hoi dames wat een zaaaaalig weertje en ik zit met een keelonsteking en een enorme verkoudheid pffffff ik had vanmorgen een eerste vage streepje op mijn ovutest dus mijn eisprong zit eraan te komen maar mijn cervixslijm was drie dagen terug heel rekbaar en nu niet meer ik snap het niet mijn eisprong zou eraan moeten komen maar volgens mijn slijm is het al geweest en eerlijk gezegd vertrouw ik die ovutest maar dus: dat mijn ei nog moet komen... zijn er meiden die dit herkennen? dat hun cervixslijm net vlak voor de eisprong helemaal niet rekbaar meer is? ik word hier zo onzeker van hé, dat lichaam van me grrrrrrr :x groetjes