juulsrulez ga effe antwoorden, innesteling is tot 10 dagen na de eisprong dat dit kan voorvallen, niet iedereen heeft dit. Het kan maar als je ook al is het maar licht bloedverlies toch ongi zijn hoor, zou het rekenen als een nieuwe cyclus.
Aha... dat was heel slim! . Heb 1 week na mijn mk bloedgeprikt en toen was er nog een kleine hoeveelheid Hcg te ontdekken. Ga er maar van uit dat er bij mij ook geen Hcg van de vorige zwangerschap aanwezig is, mocht ik een week na mijn NOD nog niet ongi zijn ga ik dan beginnen met testen (tenminste dat probeer ik, hoop dat ik het geduld kan opbrengen ). Bedankt voor je antwoord en suc6 meid nog 3 nachtjes en dan zal ik zeker voor je duimen. Ook heel veel suc6 voor alle andere meiden die vanaf vandaag hun NOD hebben. Hopen op een overvolle roze limo deze maand! Kus
goedenmorgen! Onze maand is begonnen! Succes allemaal! Op naar een heel roze maand! We kunnen 't met zn allen! Hier denk ik gister mn eisprong gehad ondanks dat ik geen positieve ovulatietest heb gehad, mn temp is flink gezakt en nu weer omhoog, als ie nou verder doorstijgt weet ik t zeker. Dan is het afwachten weer begonnen.... ben bang dat het deze ronde niet is gelukt. Op de goede dagen wel geklust maar de druk was denk ik te hoog bij mn mannetje... misschien dat voorvocht zn werk kan doen? Weten jullie daar meer van? Hoe groot is die kans? Groetjes Jelske
Het schijnt dat je gewoon zwanger kan worden van voorvocht, er hoeft namelijk maar 1 goede zwemmer in te zitten en dan bingo.... Ik hoop dat het is gelukt Jelske! Wij zelf hebben, als je naar het klussen kijkt, ook weinig kans.... Maar ons gevoel zegt dat het miss net genoeg is geweest hihihi Nog een paar dagen afwachten
Goeimorgen dames!Ik ga ook donderdag testen als ik dan nog niet ongi ben!Ik heb al vanaf mijn ei ongi-krampjes maar dan net ff anders.Vanmorgen waren ze ff heel heftig,ik gelijk naar de wc dacht dat ik ongi was geworden.Maar gelukkig nog niks te zien!Ben ook vermoeider dan normaal.Nog maar 2 dagen!Liefs Yvette
Mijn gyn zei dat je na 6-8 weken inderdaad nog positief kan testen. Dat is dan nog van voor je mk. Ik heb het geprobeerd en inderdaad na 7 weken nog positief. Na 8 weken nog een heel dun lijntje
Passagierslijst 01 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 meiearly & Funny Me & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & Barbie79 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu & Vivian 12 mei: morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 16 mei: streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje 28 mei: poohbeer26 & Pebbles 29 mei: Visjes & jiska 30 mei: 31 mei: Vicky & Anieteke 123 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 4 ongi.... 1 zwanger.... 2 negatieve test.... twijfel.... morgen dames het is mei
Hé meiden! Goedemorgen! Het is 1 mei, dus laat die zwangeren maar komen! Ik heb mn ei weer gevonden dus ik mag op de passagierslijst voor 15 mei! Dan ben ik heerlijk op vakantie in de dominicaanse republiek, laten we hopen dat die vakantie nog leuker wordt als dat ie al is! Groetjes!
@Daantje86: wil jij mij op de lijst zetten (kan het zelf wel doen, maar dan staan er dadelijk zoveel lijsten op één pagina) Ik zie dat er al één zwanger is; Charlie! Ik lees niet zoveel meer mee hier, dus dat heb ik gemist... Gefeliciteerd Charlie!
goeiemorgen allemaal! Vannacht weer super slecht geslapen van de "buikpijn" echt pijn is het niet maar ik voel m gewoon constant en kan niet meer op mn buikliggen want dan doen mn borsten pijn :S en mn temp is weer omhoog! Vandaag een record van 37.0 Nu voorzichtig wat eten want ook dat is geen suc6... miss morgen al testje proberen
Nou meiden! 1 mei is begonnen als een mooie dag! Hopen dat het een mooie en zeer vruchtbare maand zal worden! Veel suc6 allemaal! Liefs, Kelly
denk dat mei voor mij al over is,vanmorgen was temp flink gedaald,dus verwacht binnen nu en 2 dagen wel ongi te worden! duimen duimen dat mei veel zwangeren mag gaan brengen!