hier is de stress weer iets minder... voor het weekend was ik echt niet te houden Maar heb mezelf voorgenomen om te wachten tot zaterdag voor ik test als ongi niet zijn doorgekomen. Dan hebben we een zalig weekend om eventueel van het goede nieuws te genieten. We'll see! Twins
Hey meiden ! Nieuwe maand, nieuwe kansen. Maar ik zie nog te weinig roze... Ik wil meer vrolijke berichtjes in het roze lezen ! Ikzelf heb volgens de standaard berekening (en die klopte vorige maand wel aardig) gister mijn ei gehad... Zaterdag voor het laatst geklust, maar werd ik gister helemaal niet lekker van een bbq, dus geen klusavond... Dus om heel eerlijk te zijn ben ik nu al een beetje depri omdat ik het gevoel heb net weer e.e.a. mis te zijn gelopen. Ik had er gister wel aan gedacht maar had op dat moment zoiets van ehh... ik ga niet kotsmisselijk liggen klussen omdat ik mijn ei heb... Dus ik ga er vanuit dat ik rond moederdag geen speciaal cadeautje mag verwachten... Vind ik nu wel fff balen !!! Uiteraard de rest veel suc6 en schijndelsvolk...mocht je dit nog lezen... echt super voor je meis !
Ik ben ook hard aan het duimen Denk ook dat ik weer eerder ga testen, sowiezo voor het weekend. Dan heb ik mijn baaldag tenminste voor het weekend gehad.... jah of niet natuurlijk hahahaha
Meiden. . . alvast een hele fijne dag toegewenst! Ik 'mag' zo weer gaan werken. Beetje rare dag van 13:30 tot 22:00! Gelukkig komt dit niet veel voor! Want dan zou het klussen moeilijk worden, eer dat ik thuis ben ligt manlief al te slapen! haha
Heb net een test gedaan omdat ik me weer eens niet kon inhouden maar hij was negatief . Misschien dat mijn cyclus toch nog niet helemaal 100 is na de mk. Ben wel steeds misselijk en ik heb ook nog niet mijn maandelijkse hoofdpijn gehad die ik normaal 2 dagen voor mijn ongi heb. Kl*te zeg dat wachten. Ik wordt daar zo moe van hè!
Sorry dat ik zomaar even binnenhos, maar ik las even jullie berichtjes en ik hoop voor jullie dat er goed nieuws tussen zit ! Zit zelf nu op dag 29 en nog niks te merken, maar dat kan misschien komen door het ontpillen, maar vorige maand ook niet ongesteld geweest ( door mijn pil heen ! ) maar kon wel eens voor komen zei de huisarts, dus afwachten he.. Vandaar dat ik ook gestopt ben met de pil, om eens te zien of het zo wel doorkomt..
we zijn bezig idd en ook geklust rond de eisprong, dus de : blijven door mijn hoofd spoken. Ik vind het ook nog iets te vroeg om te testen, dus het is weer wachten he..
Wanneer denk je te gaan testen denk je? Ik zelf ben altijd er de laatste dagen zo mee bezig dat ik er voor mijn eigen gemoedsrust een test tegenaan gooi hihihihi Rust in men hoofd