ehm ik denk als ik echt zeker weet dat ik overtijd ben en geen ontpillen meer kan zijn, misschien rond de 40e dag.. dan weet ik het zeker ! Moeilijk om er niet aan de denken maar ja, je weet hoe vrouwen zijn he..
Ehm, beetje gekke vraag... Hoe komen jullie aan dat pendelen? Ben zelf ook wel benieuwd wanneer het bij mij dan zo mag zijn...
Ehm, beetje gekke vraag... Hoe komen jullie aan dat pendelen? Ben zelf ook wel benieuwd wanneer het bij mij dan zo mag zijn...
Hallo lieve meiden, Weer een beetje bijgekomen van de koninginnedag? Ik kom net mijn bed uit echt schandalig! En nog niks te bekennen..... ik hoop dat ik deze maand een 27 dagen cycles heb.. dan is het vandaag de dag.
Ik ben de eerste dagen van mijn ongi ook altijd zwaar teleurgesteld. Tel daar de pijn van de ongi nog bij en dan weet je ook hoe het die dagen met mijn humeur is. Ik ben eigenlijk altijd 7 dagen ongi (ronde 7 was t 2 dagen, maar verder altijd 7) en op dag 8 durf ik dan nog niet te denken aan klussen (beetje eng met misschien nog bloeding enzo; dat lijkt me voor mijn man niet lekker). Deze ronde wel op dag 8 en 9 geklust; vakantiedagen, dus erg relaxed. Dan lukt het beter. We zijn op dag 12 (gister) begonnen met het echt weer elke 2 dagen te doen. Vol goede moed. Bij de vorige ronde waren we wat minder moedig, maar deze ronde moet de onze worden.........fingers crossed [-o<
Ik ben zelf ook benieuwd en wie van de dames heeft het vaak goed, dan kan je daar ook een beetje rekening mee houden..
In de lounge kun je info vinden over pendelen. Er zijn ook (ik geloof bij zwanger worden) berichten over wie het vaak goed heeft met pendelen.
Ik las ergens het gevoel dat mensen met een kater wakker worden terwijl ze niks hebben gedronken. Dat klopte toch? Ik heb al twee dagen dat gevoel, heel bizar!
Ik heb meer het idee dat ik alleen maar wil slapen. Gisteren na het eten gelijk in bed gedoken en voor een kwartier even gaan liggen, nou het werd gelijk 20.00 uur voordat ik het bed weer uit kwam.
ik ken dat gevoel ook ja. Alsof ik flink doorgezakt ben de dag er voor. Toch zonde, wel de lasten, maar niet de lusten
Passagierslijst 01 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 meiearly & Funny Me & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & Barbie79 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu & Vivian 12 mei: morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 16 mei: streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 29 mei: Visjes & jiska 30 mei: 31 mei: Vicky & Anieteke 124 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 4 ongi.... 1 zwanger.... 2 negatieve test.... twijfel.... morgen dames het is mei
Nog maar even een begeleidend schrijven erachter aan. Ik sta er dus weer bij op de 28ste mei. "t Zou zo onderhand ook wel een keertje mogen...! Gister ben ik ongi geworden, had het al verwacht, ik slikte provera. Nu ga ik aan de 2e ronde Clomid beginnen. Ik ben erg verwachtingsvol! Misschien hadden jullie het al wel gemerkt, maar ik ben iets minder actief hier op het forum. Ik verhuis steeds netjes mee naar de volgende maand en lees ook al en toe wel eens wat. Maar ik merkte dat ik er te veel tijd in stak... Dus mezelf even een schop onder de kont gegeven en wat minder vaak achter de pc... Jullie allemaal ook veel succes!
Ja idd,dan is het nu al zo grote teleurstelling,alsik jou was zou ik toch proberen even te wachten hoe moeilijk het ook is
Ik moet nog ff afwachten wat het gaat worden het is nog geen juli dus dat duurt nog wel ff 8) Greets Juulsrulez
OOh meis wel fijn voor je zeg dat je ongi bent geworden,.is niet lullig bedoeld.maar lijkt mij niks als je al 6 maanden niet ongi bent.een vriendin heeft het ook gehad van mij,maar zei krijgt er nu medicijnen voor,om haar omgi op gang te krijgen,