Hee meis! Ik duim voor je dat je niet ongi wordt hoor! Ik ben weer eens overtijd. Ik snap er niks van. Zaterdag negatief getest. Blijf wel ontzettende ongikrampen houden, dat heb ik nu al een hele ruime week (bijna twee weken nu zelfs). Maarja. Ik geloof dat ik eerst maar weer eens die 36 dagen afwacht. Volgens mij is mn cyclus zich aan het verlengen. Terwijl ik toch echt 12 april mijn ei heb gehad!
dames wie wil er antwoord geven op mijn vraag! hoe snel na je eisprong kan je last krijgen van je onderrug?
nou ik geloof er helemaal niets van dat dat kan dat ik nu al zwanger zou zijn... eerste ronde.. niet zo heel veel geklust.. wel 1 dag voor mijn ei geklust... maar verder geen klachten...
Idd alles kan,en elk lichaam zit weer anderes in mekaar, Kan miss ook door ontpillen komen last van de rug,maar daar heb ik geen ervaring mee
hey meiden hoop dat de snel komen want wil weer aan de klus... maandag heb ik mijn nod dus hoop niet dat ik een al te lange cycles krijg maar verder heb ik wel het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden. meiden die ongi zijn geworden balen en de meiden die samen met mij op de wachtbank zitten ik duim hard voor jullie allemaal.... Liefs Dimmel
Ieder lichaam is zeker anders, ik ben echt 2 maanden lang aan het ontpillen geweest...... met de meest vage klachten hihihi Geen rugpijn dat niej, maar geloof dat met ontpillen bijna alles kan Lang leve het vrouwen lichaam hihihi
Hoi hoi, wie zou er voor mij nog meer willen pendelen? en niet stiekum kijken wat er gependeld is he! hahah greetz juulsrulez
Alles kan...ik weet het maar ik durf er niet eens op te hopen... elke kleine veranering in mijn lichaa voel ik nu... haha wat kan jejezelf gek maken he... mijn klachten tot nu toe zijn: Lichte vlage van misselijkheid(dit is 98% psychisch i know) s avonds klein beetje last van borsten iets gespannen.. krampen in onderbuik(klein beetje) last van mijn onderrug wat uitstraald naar mijn bovenbenen... nou ik kan jullie vertellen.. soms moet ik zo hard lachen om mezelf.. want dit gaat natuurlijk nergens over... sukkel dat ik ben
oh ja ontpillen dat gaat bij mij niet op..... al in geen jaren meer een pil geslikt.. en mij HA zei dat je na je mirena gewoon weer een cyclus had,,, en dus niet hoefde te onthormonen zeg maar...
Moe. Verder eigenlijk niet. Ga sinds afgelopen donderdag (voor mijn doen) heel vroeg naar bed, anders trek ik het niet meer. Normaal gesproken ben ik nog op tot na middernacht, maar dat zie ik nu al niet eens meer, hahaha!
Heej heej, Ik heb tijdens het ontpillen ook dezelfde klachten gehad! Ik 6 maanden steeds denken dat ik zwanger ben nou dat is niet leuk die onzekerheid! dan liever elke maand ongesteld zijn! Nu ben ik dat eindelijk en kan het feest beginnen ben echt blij! Kan nu zelfs een banner neerzetten dat kon eerst ook niet pff greets Juulsrulez