Aan iedereen die ongi is geworden een hele dikke knuff! Pffffffffffff wat duurt wachten lang! het begint me nu weer helemaal bezig te houden, vanaf het weekend al. Misselijk geweest en juist minder pijnlijke tepels als in de eerste ronde. Hebben jullie dat oook...het ene moment denk je volledig zwanger te zijn en kort daarna zit je in een dip omdat je zeker weet dat het niet zo is... pfffffff vermoeiend hoor!
hey hey meiden kan even aan waaien hihi ff rustpauze daarna weer tegels uit de tuin halen en draad eronder leggen en alles weer terug leggen we hebben een vijverfontijntje gekocht hihi erg leuk wel een kleintje hoor is voor de sier en als er vissen in komen is het voor hun ook lekker meiden zie dat er al 4 ongi zijn geworden dat is super balen zeg heel veel succes in de volgende ronde hier is het weer wachten en hopen meiden allemaal heel veel succes ik kom hoop ik snel weer even aan gr maria
Wat is er hier al een hoop gekletst vandaag! Het is wel te merken dat mei is begonnen! Hier ga ik er maar van uit dat ik gisteren mn eitje heb gehad om mezelf ook wat rust te geven. Vandaag met een collega gewerkt die haar baby-uitzet gaat wegdoen en of ik geinteresseerd was... wel erg leuk! Dan kan ik waarschijnlijk voor een leuk prijsje vanalles overkopen (maxicosi, spijlenbedje, commode etc.) Ik weet dat het nog vroeg is omdat ik nog niet zwanger ben, maar toch leuk! Groetjes Jelske
De hoop stijgt hier weer... ik moest gewoon mn bh uittrekken omdat mn tepels zo branden. Pijnlijk! Mannetje vroeg net hoe het met mn hoofdpijn zit. Heb ik normaal zo'n 3 dagen voor ik ongesteld moet worden. Nou voel nog niks.
ben eingelijk wel opgelucht dat ik ongi ben want ik krijg binnenkort oproep voor ziekenhuis krijg een maagverkleining dus mag ik niet zwanger zijn nartuurlijk maar als alles goed is verlopen mogen we weer van start met zwanger worden
amai, ik heb hier redelijk wat gemist zoveel bijgeschreven en terug een paar in het rood dikke knuffel voor de ongie meiden! ik zit in mijn wachttijd geen enkele positieve ovutest gehad maar ik ga er maar van uit dat ik mijn ei gehad heb want mijn cervixslijm is niet meer van die kwaliteit als een paar dagen geleden mijn ventje heeft ook niet zo veel zin meer in klussen vanavond en morgen heb ik slaapdienst op het werk dus we houden het maar voor bekeken deze maand we zien wel volgende week wat het resultaat is maar zoals ik me nu voel, het gevoel dat we te weinig geklust hebben, zal ik gewoon ongie worden het is gewoon rot als je dat gedacht al op voorhand hebt en er zo weinig van verwacht voor mij kan het niet snel genoeg gaan en laat me maar gauw naar ronde 3 gaan! ik verplicht mijn manneke dan om te vrijen! zin of geen zin meiden die in hun wachttijd zitten: hou je geduld en niet te veel stressen aan de testers: heel veel succes en hopelijk een vette roze streep! groetjes
Jelske1978 Ik heb ook bijna alles al op zolder staan hoor haha kon het toen ook voor een leuke prijs overnemen dus meteen gedaan! En das nu al meer als een jaar geleden haha
Wij hebben toen ik zwanger was flink wat gekocht. Het meeste hebben we boven staan (badje maxi cosi enz) maar de kinderwagen bestellen we af.
Gelukkig dan ben ik dus niet de enige Vind t ook wel een mooie kans eigenlijk, het is allemaal al duur genoeg! groetjes Jelske
precies dat vonden wij ook en ik wilde altijd al een ronde box mocht het zo ver zijn en die heb ik nu nog ook! (alleen nu nog iets voor erin )
haha ik via via en Jelske kan het kopen van een collega....dus nee er is niet ergens een uitverkoop of zo hoor
Momenteel ben ik echt een beetje gek aan het worden, pfffff! Al dat gewacht echt niks voor mij, w.s. voor niemand maarja! Ik denk het ene moment dat ik me anders voel en het andere moment dat het echt niks wordt deze maand. Kijkend naar mijn klachten; opgezette buik, krampjes, afscheiding, beurse borsten en zichtbare aders denk ik dat het wel zo is maar kan het ook van mijn ongie zijn. GEK wordt ik ervan!
Ik kon ook wat babyspullen krijggen van iemand, heb het toen wel gedaan, maar dacht wel: stel dat wij dat nu nooit nodig gaan krijggen, dan moet je het weer weg doen en dat zal best heel pijnlijk zijn. Ik ga die spullen nu gebruiken voor me oppaskindje, mochten we ooit zelf zwanger worden, dan kopen we het gewoon zelf bij een babydump ofzo.
Inderdaad, en via een collega weet ik tenminste zeker dat het netjes is behandeld! En aankleding vind ik toch het belangrijkste niet dat het allemaal hartstikke nieuw moet zijn! Dus dat wordt plaats maken op zolder! groetjes Jelske
Mpje, ik herken je gevoel zo goed. Heb ook flink wat symptomen. MAar helaas heeft mn lichaam me ook genoeg voor de gek gehouden.Toch ben ik het ene moment zeker van dat ik zwanger ben en t andere weer helemaal niet.
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 meiearly & Funny Me & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & Barbie79 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu & Vivian 12 mei: morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 16 mei: streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 30 mei: 31 mei: Vicky & Anieteke 126 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 5 ongi.... 1 zwanger.... 2 negatieve test.... twijfel....