Geplaatst: Di Mei 01, 2007 6:23 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Momenteel ben ik echt een beetje gek aan het worden, pfffff! Al dat gewacht echt niks voor mij, w.s. voor niemand maarja! Ik denk het ene moment dat ik me anders voel en het andere moment dat het echt niks wordt deze maand. Kijkend naar mijn klachten; opgezette buik, krampjes, afscheiding, beurse borsten en zichtbare aders denk ik dat het wel zo is maar kan het ook van mijn ongie zijn. GEK wordt ik ervan! _________________ Meid maakt jezelf niet zo gek, daar heb je niks aan, helpt er niet aan of je je nu gek maakt of niet. Het komt als het komt. Kunnen wij niks aan doen, alleen op tijd klussen
bannercheck Hoi allemaal nou hier nog geen te bekennen en verder nog nergens last van! Gister naar a'dam geweest en flink gefeest! Hoe was jullie koninginnendag? Groetjes Patricia
bannercheck Hoi allemaal nou hier nog geen te bekennen en verder nog nergens last van! Gister naar a'dam geweest en flink gefeest! Hoe was jullie koninginnendag? Groetjes Patricia _________________ We hadden loge's tot maandag middag, mijn man is een soort van oude liefde wezen helpen, want die is pas haar man verloren en moest nu de schuur die hij had op gaan knappen voor de nieuwe huurders, verders een eindje gefietst en nog een ijsje gehaald. Dat was het, lekker saai haha.
Hoi, ik ben nog maar in ronde 2, maar vind "verplicht"" klussen maar nix, ja weet dat er ergere dingen zijn, maar spontaan is meer wat voor mij! hi hi Maar ja anders komen we nooit in het roze, he dames?
Hoi, ik ben nog maar in ronde 2, maar vind "verplicht"" klussen maar nix, ja weet dat er ergere dingen zijn, maar spontaan is meer wat voor mij! hi hi Maar ja anders komen we nooit in het roze, he dames Ik moet zeggen dat ik met verplichtklussen meer moeite heb dan me man, die zegt dan "kom op we willen een kindje" hij doet dan echt super zijn best.
hey meiden ik ben net nieuw hier, nog een beetje aan het rondneuzen dus. mijn nod is 19 mei. vruchtbare dagen komen er zo aan. zijn net begonnen voor t eggie. daarvoor al wel heel veel gesmokkeld. ben nu een jaar van de pil af, dus heb in ieder geval geen last van die hormonen.
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 meiearly & Funny Me & marleen123 05 mei:Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & Barbie79 08 mei: Diana81 & Pooh69 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN 11 mei: Marloesje & claire & mamasu & Vivian 12 mei: morgaantje & dwazie1980 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 16 mei: streepjes & Seker 17 mei: Taliaa & Nathalieke 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje 22 mei: 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 30 mei: 31 mei: Vicky & Anieteke 129 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 5 ongi.... 1 zwanger.... 3 negatieve test.... twijfel.... @ Liesje je staat erbij!
FunnyMe, veel sterkte, kan me voorstellen dat je het vaak moeilijk hebt na zoveel rondes! Ben je er ook voor in het ZH?
Dat is zeker lief. Die mannen hebben heel wat te stellen met ons. Maar ja wie graag een kindje wil moet er iets voor over hebben. Veel succes jij, hoop voor jullie dat het snel raak is!
precies flink van bil dan komt ie hopelijk zichzelf snel aankondigen. loop al een jaar nu met een vreselijke kinderwens. manlief wou nog even wachten, maar gelukkig kriebelt t nu ook flink bij hem. hij was vorige week de augurken al aan het inslaan. gisteren alvast foliumzuur gekocht. ben er helemaal klaar voor hahahhaa
Ach, wat een lieverd. Geweldig joh dat je vriend het nu ook wil, succes met klussen he. Hopen dat het deze maand raak is.
Ja wij zitten al een tijdje in de mmm. Ben na de 4e iui zwanger geworden. Is een mk geworden. Nu wel mn Clomid geslikt maar geen iui. Maar toch voel ik me zwanger (maar ja mn lichaam heeft me al zo vaak in de steek gelaten)
vaag... werd vanmorgen wakker, beetje bloed verloren? leek wel op bruinige afscheiding? innesteling met cyclus van 33 dagen zou pas op 5 mei plaats moeten vinden.. Ehh beetje vaag... als dit mijn ongi is zit ik nu ineens op een cylus van ehh ff rekenen 20 dagen? de 24e zijn wij weer begonnen met klussen.. stel dat ik toch weer 28 dagen cyclus zou hebben.. Resultaten: 11/04/07 Eerste dag van je laatste menstruatie 22/04/07 Een beetje vruchtbaar 23/04/07 Vruchtbaar 24/04/07 Erg vruchtbaar 25/04/07 Eisprong 30/04/07 Innesteldag 09/05/07 Vanaf hier kun je testen dan zou het dus wel innesteling kunnen zijn
misschien is t dan een innesteling amy. daar lijkt t wel op. funny me ik hoop voor je dat het eindelijk raak is.