@Charlie----> Gefeliciteerd. @dames met de rode duiveltjes....hopelijk brengt de volgende rond jullie meer geluk! @dames die negatief hebben getest....hopelijk krijgen jullie toch nog een positieve test in handen.
voor de meiden die ongi zijn geworden! Hopelijk kleurt de lijst snel meer roze! Ik vind het nu ook wel errugg spannend worden! Ik had nog een vraagje, er wordt aangeraden zwangerschapstesten met ochtendurine te doen. Is dit omdat de test dan sneller positief is ofzo, met andere woorden dat er dan meer van het juiste stofje in je urine zit en de test dat er sneller uithaalt? Het schijnt ook dat je soms met ovulatietesten kunt zien of je zwanger bent, lijkt me erg apart maar heeft iemand hier ervaring mee? Meiden succes deze maand en op naar de grote roze wolk!
@ Suzy, het wordt aangeraden om het 's ochtends te testen omdat je urine dan geconcentreerder is. je schijnt inderdaad ook met ovutesten een zwangerschap positief te kunnen testen. Ik heb ooit hier gelezen dat die stofjes wel op elkaar lijken... Groetjes Jelske
Hallo lieve mensen, Gaan we vandaag al op pad in de roze limo? Hier nog niks te bekennen. Ik ga even aan het werk tot vanmiddag. Kiss
oeps las ik duds pas nadat ik net gezegd had jammer...nou ja in ieder geval succes met de operatie en met het zwanger worden daarna!
balen, ben ik vruchtbaar, ten minste heb wel veel rekbaar slijm etc, en wilden we vanochtend weer klussen...is mn hubby aan t werk! Werd ineens gebeld waar ie bleef, hahaha, nou ja kan gebeuren. Maar goed, dan moeten we vanavond maar ofzo...hoop zo dat het deze keer raak mag zijn. Ook voor iedereen succes met klussen, wachten of de volgende ronde!
Daantje82 ik hoop het! Haha, hij belde net al...hihi was een foutje in de planning, dus hij hoefde eigenlijk niet te werken, haha. Nou ja blijft wel gewoon is er nu toch...dan maar als we allebei weer thuis zijn...heb erg rekbaar slijm dus dan kan het vanavond toch ook nog wel? Of moet het dan echt zsm? Nou ja, we zien wel! Groetjes
Ik zelf heb altijd een dag voor mijn ei en op de dag zelf veel rekbaar slijm, dus denk wel dat je op tijd bent hoor
Nou ik snap het niet meer. Ik voel me zwanger (al begin ik nu wel een beetje te twijfelen...) Maar heb net negatief getest...
miss nog te vroeg getest meis,ik hoop het voor je en dat je straks een posi test in handen mag hebben duim voor je
Goeiemorgen dames, Hier nog steeds geen te bekennen gelukkig. Ben heel benieuwd of ze weg blijven vandaag en wat de test morgen dan zegt. ik zit nu op dag 28. Heb nog geen 1 keer een cyclus van 28 dagen gehad.
vannacht ineens harstikke misselijk en vanmorgen was temp weer stukken hoger,dus dacht laten we een testje wagen en hartsikke negatief!Zit nu op 12 dpo en het is 7 maand geleden dat ik een luteale fase van 12 had,daarna alleen 10 en 11 en daarvoor weet ik niet!En gezien temp verwacht ik komende 2 dagen ook nog geen ongi! Duimen duimen meiden voor ons allemaal!