@FunnyMe: Miss heb je idd te vroeg geteste, ik hoop dat je alsnog snel positief test meisie! @Sann: Succes morgen meisie! Mijn duimen draaien voor jullie allemaal
Hee meiden, Ik ben gewoon zo ontzettend bang dat mn lichaam me weer voor de gek houdt. Het duurt nu al zo lang. Ik wil ook gewoon zwanger zijn en blijven voor de komende maanden. Sorry voor mn geklaag maar moest het even kwijt!
Je mag gewoon klagen hoor meisie! Daarvoor zijn we hier toch..... om elkaar er doorheen te slepen en op te beuren. Ik duim echt voor je dat je te vroeg bent geweest met testen en dat je lichaam gewoon weinig hcg aanmaakt. Geen bloed geeft moed meid!
Derona, Ja zitten al tijd in MMM. Na 4e iui zwanger. Mk. En nu geen iui gehad maar wel clomid. Daantje, kan dat dan? Ik heb de vorige keer 14 dagen na mn pregnylspuit positief getest. Volgens de mevr van mvm maakte ik juist veel hcg aan. Kan dat in een andere zwangerschap veranderen?
goeiemorgen! Eindelijk mn buikpijn is nu een stuk minder! Alleen nu lijkt het wel of ik er spierpijn in mn buik aan heb overgehouden :S bekend bij iemand? Mn temp is van 37.0 naar 36.9 gegaan maar lag al vanaf 4u wakker en dan is het lang wachten tot je mag tempen om 9u :S Wilde vanmorgen testen maar durfde het toch niet dus ik wacht toch nog maar...... @FunnyMe: ik denk en hoop voor je dat je te vroeg getest hebt hoor....probeer nog ff 2 dagen te wachten ofzo.... suc6! Gr
Nu dag 30 en nog niks te zien hier. Wel constant van die ongi pijntjes bij mijn baarmoeder, maar na 5 minuten houdt het weer op.. Ik hou het toch maar op ontpillen en dan kan het lang duren..
nou omdat we waarschijnlijk niet samen kunnen testen mogen we morgenochtend urine naar ha brengen die testen zijn iets gevoeliger.... dus morgenochtend. Maar ik heb nu juist het gevoel omdat ik me beter voel als de dagen hiervoor dat de test negatief wordt.....Al heb ik nog wel wat sympthomen maar niet zo erg meer als bv 2 dagen geleden aaaahhhh dit is zoooo moeilijk joh!
Spannend hier, een hoop bijna testers! Ik had tijdens de klus periode er een goed gevoel over, maar heb nog helemaal geen symptomen... die laatste dagen voor NOD zijn altijd zo spannend, hebben jullie dat ook?
Iedere zwangerschap is anders denk ik, dus miss ook de aanmaak van het hcg? Durf het niej te zeggen, maar hoop het wel voor je
ja soms kan ik mezelf wel eens opvreten, maar dat is volgens mij niet echt de bedoeling.. Ik ga nergens meer van uit, als het wat wordt dan merk ik het wel. Als ik op de 40e dag nog niks merk dan ga ik testen, anders valt het zo tegen..
oh nou ik heb ook even een dipje... had ik tot gister nog een heel heel heel klein beetje hoop.. dit is nu helemaal verdwenen ik oel me gewoon goed heb helemaal geen klachten die ook maar iets kunnen wijze op een evtuele zwangerschap... pfft weet dat ik me misschien aanstel.. maar vind het toch een beetje jammer
Mss, sjee das wel spannend zeg! Ja ik weet wat je bedoeld. Had ook heel veel hoop maar sinds vandaag twijfel ik weer een beetje. Daantje, ja ik hoop t ook. Al begin ik nu wel een beetje te twijfelen. Anneliesje, ja dat heb ik ook! Dwazie, maar je hoeft niet altijd symptomen te hebben om zwanger te zijn!
img] Funny Me schreef Hee meiden, Ik ben gewoon zo ontzettend bang dat mn lichaam me weer voor de gek houdt. Het duurt nu al zo lang. Ik wil ook gewoon zwanger zijn en blijven voor de komende maanden. Sorry voor mn geklaag maar moest het even kwijt! [/img][/quote]
foutje, wilde er op reageren en overnemen: Ja, dat is heel herkenbaar en helemaal niet erg, daarom komen we ook op dit forum, om het te delen en ff kwijt te kunnen , toch?