dwazie1980 ik had bijna direct na mn pos ovutest klachten! En dan vooral steken in mn buik die dus een week aan hebben gehouden. (nooit eerder gehad hoor, alleen deze keer. Nou dames ik ben er vandoor ik ga mn trouwjurk passen!Dus lekker wat afleiding vandaag!
@mss79 gingen die steken in je buik na een week over... nou dat heb ik dus ook.. een hele week met ongikrampjes gelopen en dat is nu helemaal weg...
bij mij is het na gister over en had op mn 12e cyclus dag een pos ovutest... Steken links,rechts,in het midden, overal! Nu ben ik er echt vandoor haha (hoezo verslavend dit)
zoo het is flink spannend voor jullie zeg. ik ga mn duimpjes maar flink laten draaien ik ga vandaag t mannetje maar even flink bespringen hahahha
hahah veel plezier met bespringen liesje... het is er weer voor.. ik baal van het wachten... pfft....
hoi, ik heb echt het gevoel alsof die 2 weken de langste weken in mijn leven zijn! Ik ga gelukkig dit weekend naar het zuiden van Frankrijk dus dat is wel lekker voor de afleiding.
Ik wordt hier echt gek van. Ben nog niet ongi maar denk toch echt niet dat ik zwanger ben. Ik ben eerder bang dat mijn cyclus deze maand anders gaat lopen. Gisteren had ik een millimeter heel lichtroze slijm maar verder niets meer. De test ligt vrolijk naar me te lonken maar ik ben bang voor een flinke teleurstelling!
@mss79 wanneer gaan jullie trouwen? @hendrikje jeetje dit is wel erg spannend heb je altijd een regelmatig cyclus? @julita alvast een fijne vakantie in frankrijk geniet ervan! @de meiden op de wachtbank succes en vooral succes met wachten! liefs
Lot23: Normaal gesproken ligt mijn cyclus tussen de 26 en 28 dagen. De laatste was na mijn mk en was 29 dagen. Ik zit dus vandaag op 29 dagen en heb gisteren een gevoelige test gedaan die negatief bleek. Ik durf dus nu niet meer te testen.... Welnog steeds zere borsten en nog geen hoofdpijn gehad... Mèèèèèn, ik wordt hier zo moe van. Als het niet zo is, oké dan, volgende maand beter maar dan wil ik wel dat de komen!!!!!
checkup ik ga nog wat genieten van het mooie weer voordat ik terug moet gaan werken succes aan iedereen! groetjes
Dankjewel girls, ik geloof alleen niet dat het mooi weer wordt helaas... Ik hoop dat als ik terug kom dat er heel veel roze is! Ik duim voor iedereen.
Oei, wat spannend allemaal hier! Heel wat meiden die tegen de NOD aan zitten. Ik duim voor jullie allemaal! Veel roze he! Mijn ongi hier is bijna over dus we gaan vol goede moed beginnen met klussen. Ben altijd blij als de ongi weer weg is: dan kunnen we tenminste weer iets eraan doen . Dat idee heb ik dan . Succes gewenst allemaal!