Jiska schreef: Oei, wat spannend allemaal hier! Heel wat meiden die tegen de NOD aan zitten. Ik duim voor jullie allemaal! Veel roze he! Mijn ongi hier is bijna over dus we gaan vol goede moed beginnen met klussen. Ben altijd blij als de ongi weer weg is: dan kunnen we tenminste weer iets eraan doen . Dat idee heb ik dan . Succes gewenst allemaal! Ja,. dat idee heb ik ook, ik zit nog wel pas in de 2e ronde, maar toch
Hai meiden, Het wordt echt spannend nu he?! Ik moet zeggen het wachten valt me erg zwaar, ik moet me echt bedwingen om niet al te gaan testen maar dat slaat nergens op, ik weet het.... En dit is pas de eerste ronde, kun je nagaan... Maar goed, ik heb vanaf donderdag tot gisteren ongikrampen gehad, ik kon het niet echt plaatsen, maar je krijgt er wel hoop door natuurlijk. Nu voel ik sinds gistermiddag helemaal niets meer op een beetje duizeligheid na. Dus de hoop is weer weggezakt. Soms denk ik dat ik me misselijk voel maar dat is zo licht dat ik me ernstig afvraag of ik het me niet verbeeld Hebben jullie vaak dat je lichaam je voor de gek houdt? Succes allemaal en ik duim voor alle meiden hier!
@ Suzy Of mijn lichaam me voor de gek houdt? Tja wanneer niet? Of zijn dat eerder mijn hersens? Dat je anders gaat denken dan dat het eigenlijk is... Succes allemaal !
ja joh je gaat bij alles wat je voelt gelijk dingen denken... terwijl je ze normaal gesproken misschien niet eens zouden opvallen Wat zitten we toch raar in elkaar he?
goedenmiddag dames hier heb ik onrustig geslapen. mijn mannetje heeft al paar dagen last van maag en darmen dus blijft vandaag lekker thuis ligt in bed ch herm hoor zijn maag werken tot beneden (zonder liegen) ik ben al klaar met school heerlijk. vanmorgen al veel ingepakt gepoetst opgeurimd enz......ja wat moet je als om 6uur de wekker afloopt ga zo naar de kruidvat naar de bieb en de winkel! en dan weer verder met inpakken hoef nu alleen nog zolder,keuken (apparaten) veranda(pc spullen) en garage/kelder alle tuin dingen en bevoorraading (eten enz) de rest zijn allemaal grote dingen! hier geen last van klachten dus....heb de hoop opgegeven.........volgende ronde zal ik hier vrij weinig zijn en zal ik er al helemaal niet mee bezig zijn! denk dat het pas weer zo ver is als wij in de nieuwe woning zitten! dat zal eind juni zijn! wat gaan jullie allemaal doen en hoe gaat het met jullie allemaal? ik ga even bij mannetje kijken
dani86: Nog een paar daagies meisie en miss is het juist positief dat je nergens last van hebt Hier wortd het wachten zwaarder en zwaarder.... En de testen kijken me zo schattig aan hihihihi
is het echt zo dat het positief kan zijn als je helemaal geen klachten (meer) hebt... ik heb namelijk ook helemaal geen klachten meer.. en dat is echt frustrerend ookal is het voor mij ook de eerste ronde toch is het een domper....
Ik heb deze ronde ook voor 90% minder last als voorheen. Maar om een voorbeeld te noemen: Mijn moeder heeft tijdens haar beide zwangerschappen nergens last van gehad. Geen kwaaltje niets.... Nou ik teken ervoor hihihihi
nou ik hoop het maar... normaal heb ik wel altijd last van mijn borsten 2 weken lang.. maar nu helemaal niet....
ik had de vorige keer ook maar paar dagen last van borsten en buik en nu ook weer dus daarom ga ik er voor 90%van uit dat ik aanstaande maandag ongi word! vaak plassen had ik de vorige keren ook al! naja ik ga er van uit dta ik dor ga naar d evolgende ronde! ronde nummer 10! xxx
hahahaha weet precies wat je bedoelt, bij mij staan men borsten 1 tot 1 1/2 week voor NOD echt op springen zo'n pijn hihihi
totaal geen last van mijn borsten.. alleen nu last van veel plassen en pijn in mijn heupen en onderrug.. geen idee wat dat weer voor moet stellen..
dani86 hou moed meisie, je weet het ongi klachten lijken op zw-klachten en andersom! Ons vrouwenlichaam is zo veradelijk.... Nog even niet denken aan ronde 10 goed Je praat ons altijd zoveel moed in, houd nu zelf moed meisie. Ik hoop dat je gevoel het mis heeft en je gewoon lekker zwanger bent Liefs en knuffel
Hallo meiden, Spannend zeg bij jullie. Hier ook, heb net getest HELEMAAL niks te zien. Zou ik nou gewoon niet zwanger zijn of te vroeg hebben getest. Ik weet wel dat ik op dag 21 en 22 mijn eisprong had, dus misschien is dit dan te snel? Wat denken jullie? Kiss
Dan ben je denk ik er wel heel vroeg bij.... Ik zou pas testen 13 dagen na de eisprong als ik jou was
Oke! Alleen vind ik het wel raar want heb altijd mijn eisprong zolaat maar menstruatie gewoon op dag 27 of 28!